Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Veranderen je billen door spanking?

Ga naar beneden 
+4
nanatalie
dawn
leentje
W
8 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema nov 29, 2010 11:40 am

Wat ik me altijd afvraag, en volgens mij hebben we het er bij Daphne ook wel eens over gehad, is of regelmatige spanking iets met je billen doet. Wordt de huid anders, gladder misschien? En ontwikkelen de billen zich ook anders, door de regelmatige heftigere doorbloeding? Worden ze groter, of steviger? (Een man kan altijd hopen, toch? Rolling Eyes)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema nov 29, 2010 12:40 pm

Ik heb wel het idee dat ze er iets steviger van worden. En natuurlijk ontwikkelt zich er een eeltlaagje, wat er dan met veel moeite weer afgescrubd moet worden. Of moet? Dat wil ik zelf dan. Je zou trouwens denken dat eelt betekent dat je minder snel pijn voelt, die ervaring heb ik echter helemaal niet.
De huid lijkt (bij mij tenminste) ook wat gladder te worden, maar dat kan ook door al het gescrub komen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema nov 29, 2010 2:44 pm

Ik herken me in wat leen zegt. En ik zou durven stellen dat er niets zo goed helpt tegen cellulose als een regelmatig pak slaag. Smile

Wat scrub betreft, leen, moeten we al weer eens naar Sabon? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema nov 29, 2010 4:13 pm

Mijn scrubpot is nu ongeveer voor 2/3de leeg dawn Smile En de jouwe?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema nov 29, 2010 6:51 pm

Ik heb nog een heleboel. Het is steeds zo koud in de badkamer, dat ik er altijd gauw weer uit wil! freezing

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet naar Sabon wil, hoor. Want mijn handenwasspul dat zo heerlijk ruikt is wel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
nanatalie
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
nanatalie


Aantal berichten : 183

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema nov 29, 2010 8:19 pm

dawn schreef:
dat er niets zo goed helpt tegen cellulose als een regelmatig pak slaag. Smile

cellulose dawn? of cellulitis ? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema nov 29, 2010 8:42 pm

Oja, hahahahahaha! Dat komt er van als je op je werk in de lunchpauze stiekem op je mobiel zit te posten... Ik had nog sinaasappelhuid willen typen. Maar dat vind ik altijd zo vies klinken.

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimezo feb 13, 2011 4:38 pm

Mijn billen worden er eigenlijk alleen maar ruw van en ik ontdekte laatst zelfs een eeltlaag. Ze worden er ook ongevoeliger van, want waar ik in het begin regelmatig blauw was, gebeurt dat nu eigenlijk nooit meer. En na een lange spankingpauze (van 1,5 jaar of zo) werd ik ook weer heel erg blauw een tijd.. Dus kennelijk kunnen je billen ook afkicken.

Of ze steviger worden? Geen idee eigenlijk. Zou wel handig zijn als dat zo was Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimezo feb 13, 2011 7:43 pm

TuttiFrutti schreef:
Mijn billen worden er eigenlijk alleen maar ruw van en ik ontdekte laatst zelfs een eeltlaag. Ze worden er ook ongevoeliger van, want waar ik in het begin regelmatig blauw was, gebeurt dat nu eigenlijk nooit meer. En na een lange spankingpauze (van 1,5 jaar of zo) werd ik ook weer heel erg blauw een tijd.. Dus kennelijk kunnen je billen ook afkicken.

Of ze steviger worden? Geen idee eigenlijk. Zou wel handig zijn als dat zo was Very Happy

Je eerste opmerking komt me bekend voor, dwz: je billen worden door regelmatige slaag minder snel vuurrood of paars; mooie strepen zijn minder goed zichtbaarder; dus je moet na de eerste keer het visuele resultaat laten inlijsten.
Of je billen minder gevoelig worden, betwijfel ik; mijn partner ziet dat anders, of liever gezegd: ze voelt dat anders aan.

Of W steviger of grotere billen mag verwachten als gevolg van spanking? Ik denk dat hij beter in het zwembad kan kijken tijdens het uur voor de baantjeszwemmers; dan moet hij wel zelf ook mee sprinten door het water! Flink en geregeld fietsen kan ook helpen, dus kan er een fietsgroep opgericht worden?
Groet
Rein


Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimezo feb 13, 2011 9:51 pm

Rein schreef:
Flink en geregeld fietsen kan ook helpen, dus kan er een fietsgroep opgericht worden?

Tuurlijk kan dat. Alles kan, als iemand het initiatief neemt. Jij hebt het bedacht, Rein, dus doe eens een gooi. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema feb 21, 2011 3:04 pm

Ik kwam vandaag Rein in de trein tegen (met een vanille mevrouw (neem ik aan tenminste) in hetzelfde blokje, dus we konden niet heel openlijk over onze interesse praten; Rein zat trouwens wel een spankingboekje te lezen, zag ik), en die zei dat hij het draadje hier over de op te richten fietsgroep niet meer kon vinden.

Nou dat was deze dus! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema feb 21, 2011 3:59 pm

Ik heb een theorie.
Mijn linkerbil is groter dan mijn rechterbil. Ik denk dat dat komt omdat ik nu 3 jaar lang regelmatig over de knie lig bij 2 linkshandige mannen.

De linkshandige mannen hebben me beide, onafhankelijk van elkaar, uitgebreid, langdurig en regelmatig uitgelachen om deze theorie.

Maar zou het kunnen?

Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema feb 21, 2011 4:20 pm

Als het zo is dat die linkshandige mannen die linkerbil ook daadwerkelijk vaker en intensiever onderhanden nemen dan je rechter, misschien wel. Als ze echter de klappen toch evenwichtig weten te verdelen, lijkt het me stug. Maar als het waar is, ben ik maar weer eens extra tevreden met mijn bidextere Dominant. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema feb 21, 2011 7:03 pm

Misschien is het een idee een rechtshandige Dom voor het evenwicht erbij te zoeken? (FYI: ikzelf ben bijv. rechtshandig Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema feb 21, 2011 7:31 pm

Shocked Bied je je nu aan, W...?!? Shocked

Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema feb 21, 2011 9:29 pm

Nou annemiek, misschien is het ook wel gewoon omdat je rechtshandig bent?.. Naar het schijnt (althans, het is mij wijsgemaakt) zijn mannen die rechtshandig zijn over het algemeen linksdragend en ook vrouwen die rechtshandig zijn hebben vaak een iets grotere linkerborst dan rechterborst. Misschien geldt zoiets ook wel voor billen tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema feb 21, 2011 10:55 pm

dawn schreef:
Rein schreef:
Flink en geregeld fietsen kan ook helpen, dus kan er een fietsgroep opgericht worden?

Tuurlijk kan dat. Alles kan, als iemand het initiatief neemt. Jij hebt het bedacht, Rein, dus doe eens een gooi. Wink

Of ik met een vanille-mevrouw in de trein zat, zoals W vertelt, weet ik niet. Het was een mij onbekende mevrouw die tegenover me in de coupé zat.
Ik zal de titel of kaft van het boek dat ik blijkbaar aan het lezen was proberen op te zoeken, vooral voor degenen die even nieuwsgierig zijn als W.
Wat betreft die fietsgroep van Dawn: ik heb al eens een fietsgroep opgericht, dus ik wacht op een fris initiatief. Als zich er eentje vormt via de chat of wat dan ook en iemand vraagt me, een tocht uit te zetten, dan kun je me een bericht sturen.
En W: bedankt voor de doorgestuurde draad
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimedi feb 22, 2011 1:25 am

dawn schreef:
Shocked Bied je je nu aan, W...?!? Shocked
Nee hoor dawntje, maak je geen zorgen, ik zit annemiek alleen maar een beetje te plagen... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimedi feb 22, 2011 2:00 am

Het zou me ook verbaasd hebben! Twisted Evil Plagen verwondert me echter niet. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Helaas voor haar!   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema sep 09, 2013 1:25 pm

Ik heb in de loop van de jaren mijn lieve spankee al heel wat keren over de knie gehad en best hard aangepakt maar wat ik ook doe na afloop en dan bedoel ik een dagje erna voelt ze er amper wat van, vraag is of ze nu een echte harde kont heeft of mep ik niet hard genoeg?
Ik weet haar keer op keer echt op het randje te krijgen van wat ze kan verdragen en dat liegt er beslist niet om en zij geniet intens als ik haar een hele tijd precies op de grens weet te houden!
Een sessie van een uurtje is normaal  maar dan zijn we samen ook uitgeblust en intens gelukkig en genieten er nog heerlijk van na!
En haar billen blijven heel mooi door mijn behandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitimema mei 23, 2016 2:23 pm

ja, ik denk wel dat het verandert. Je huid kan meer hebben, ik krijg iig minder snel blauwe plekken, hoewel t voelt alsof ze er wel degelijk zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Veranderen je billen door spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderen je billen door spanking?   Veranderen je billen door spanking? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veranderen je billen door spanking?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dr Quinn spanking door Sully
» Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)
» Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» iedereen heeft het door

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: