Hallo,
Ik ben car{M}en.
Een 27 jarige vrouw, moeder van 3 kinderen, vriendin én eigendom van Merijn.
Woonachtig in de omgeving van Breda, noord Brabant dus.
Al sinds een jaar of 10 bezig met bdsm, zowel de onderdanige als de Dominante partij ervaren.
Sinds mijn eerste kennismaking met bdsm zeer geinteresseerd in spanking en discipline.
Een hele poos geleden hebben we HD geintroduceerd in onze relatie. Een verademing voor mij, en volgens mij ook voor M.
Afgelopen 2 jaar hebben we 2 kinderen gekregen... in die tijd is er het 1 en ander veranderd en hebben de prioriteiten ergens anders gelegen. Nu we weer wat meer tijd voor elkaar krijgen, en ik lichamelijk ook weer wat beter ben, proberen we de draad weer op te pakken. In mijn ogen ook erg noodzakelijk, momenteel zit ik mezelf met mijn eigen gedrag nogal in de weg.
De reden dat ik me hier aangemeld heb, is dat ik hoop dat ik mijn eigen gevoelens een beetje op een rijtje kan krijgen, en misschien ook wel wat beter kan accepteren... Daarnaast zal Merijn met me meelezen, en daarmee hoop ik te bereiken dat hij wat beter gaat snappen wat mij bezig houdt. Daarnaast mis ik, missen wij, contact met mensen die ons gevoel snappen en zelfs delen. Binnen de 'bdsm wereld' hebben we behoorlijk wat vrienden en kennissen, maar die contacten spelen zich vooral online af en zijn voornamelijk gericht op het daadwerkelijke bdsm-spel, niet zozeer de HD. Kortom: Ik zou het erg prettig vinden hier wat mensen te leren kennen
Mocht ik nog wat vergeten zijn, dan hoor ik het graag
Groetjes,
car{M}en