Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 hallo allemaal

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
car{M}en
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: hallo allemaal   hallo allemaal I_icon_minitimeza jan 15, 2011 5:25 pm

Hallo,

Ik ben car{M}en.
Een 27 jarige vrouw, moeder van 3 kinderen, vriendin én eigendom van Merijn.
Woonachtig in de omgeving van Breda, noord Brabant dus.
Al sinds een jaar of 10 bezig met bdsm, zowel de onderdanige als de Dominante partij ervaren.
Sinds mijn eerste kennismaking met bdsm zeer geinteresseerd in spanking en discipline.

Een hele poos geleden hebben we HD geintroduceerd in onze relatie. Een verademing voor mij, en volgens mij ook voor M.
Afgelopen 2 jaar hebben we 2 kinderen gekregen... in die tijd is er het 1 en ander veranderd en hebben de prioriteiten ergens anders gelegen. Nu we weer wat meer tijd voor elkaar krijgen, en ik lichamelijk ook weer wat beter ben, proberen we de draad weer op te pakken. In mijn ogen ook erg noodzakelijk, momenteel zit ik mezelf met mijn eigen gedrag nogal in de weg.

De reden dat ik me hier aangemeld heb, is dat ik hoop dat ik mijn eigen gevoelens een beetje op een rijtje kan krijgen, en misschien ook wel wat beter kan accepteren... Daarnaast zal Merijn met me meelezen, en daarmee hoop ik te bereiken dat hij wat beter gaat snappen wat mij bezig houdt. Daarnaast mis ik, missen wij, contact met mensen die ons gevoel snappen en zelfs delen. Binnen de 'bdsm wereld' hebben we behoorlijk wat vrienden en kennissen, maar die contacten spelen zich vooral online af en zijn voornamelijk gericht op het daadwerkelijke bdsm-spel, niet zozeer de HD. Kortom: Ik zou het erg prettig vinden hier wat mensen te leren kennen Smile

Mocht ik nog wat vergeten zijn, dan hoor ik het graag Smile
Groetjes,
car{M}en
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo allemaal   hallo allemaal I_icon_minitimeza jan 15, 2011 6:56 pm

Hoi car{M}en,

Welkom op Klaproos!

Gefeliciteerd met je kinderen! Maar ook wel fijn om weer een beetje aan jezelf toe te komen zo langzamerhand, denk ik?

Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt, zowel wat betreft informatievoorziening als op het gebied van contacten met gelijkgestemden.

Veel plezier i.i.g.

Wink

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo allemaal   hallo allemaal I_icon_minitimeza jan 15, 2011 8:32 pm

Hallo Carmen,

Welkom hier! Ik herken wel wat in je verhaal. Ook ik ben 'begonnen' binnen de BDSM wereld, en vindt dit naast spanking ook nog steeds interessant. En ik heb ook 2 kinderen in 2.5 jaar gekregen dus weet precies wat je bedoeld;). Wij zijn ook onlangs weer begonnen. Ik hoop dat je hier veel inspiratie zult vinden.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
MMc
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo allemaal   hallo allemaal I_icon_minitimema feb 28, 2011 2:49 pm

Hallo allemaal.

Ik ben Merijn, de Eigenaar, partner en binnekort Echtgenoot van car{M}en. Ik kom ook op het forum kijken en probeer dingen te delen en ervaringen op te doen waarmee O/onze D/s beter van de grond komt en waarmee de HD beter tot zijn recht zal komen.

Ik ben bijna 39 jaar, trotse vader van onze kinderen.

Mijn interesse in SM, later BDSM stamt al vanaf mijn vroege pubertijd, en vermoedelijk al eerder. Mijn eerste serieuze vriendinnetjes werden dan ook geconfronteerd en geschikt/ongeschikt bevonden op hun gedeelde interesse in dergelijke activiteiten. Spanking is voordat Ik een relatie met car{M}en kreeg nooit echt een hobby of hoofdbestanddeel van mijn repertoire geweest. Dat is nog steeds een grote achterstand op de ervaring, wensen en behoefte van haar.

Ik deel de interesse en behoefte overigens nu wel met haar, maar kan nog veel tips, truucs en vooral ervaring gebruiken.

Ik ben van mening dat we te weinig aan HD doen op dit moment. Dat heeft allerlei geldige en minder geldige redenen, maar de tijd is aangebroken om woorden in daden om te zetten.

Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo allemaal   hallo allemaal I_icon_minitimema feb 28, 2011 8:35 pm

Hallo Merijn,

Welkom op Klaproos!

Ik hoop dat je hier de informatie vindt die je zoekt en dat jullie je beiden thuis genoeg zult voelen om zelf ook deel te nemen aan discussies e.d.


En we verwachten na deze introductie natuurlijk wel dat je ons op de hoogte houdt van jullie vorderingen en andere wetenswaardigheden.

Wink

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo allemaal   hallo allemaal I_icon_minitimema feb 28, 2011 8:51 pm

Welkom Merijn en op spanking gebied is hier vast wel wat voor je te leren. En wellicht heb jij ons nog wat nieuws te vertellen op BDSM gebied.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallo allemaal   hallo allemaal I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hallo allemaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo allemaal
» Hallo allemaal!
» hallo allemaal, ik ben ook nieuw
» Hallo allemaal, Bartje stelt zzich voor.
» Dag allemaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: