Mijn naam is kim, voorheen zat ik op het Daphne forum onder de naam kimberly, misschien nog bekend onder de oudgedienden.
Ik ben 45 jaar en kom uit het midden van het land uit de buurt van Amersfoort. Ik heb 1 keer een intro gehad zeg maar bij de grote baas van Daphne. Daarvoor wist ik al heel lang dat ik spanking gevoelens had. Ik had Toen een partner maar onze relatie is gestrand. Ik heb tijdens onze relatie wel vaak een hint gegeven dat ik graag over de knie wilde maar die hint werd niet begrepen. Zelf dacht ik destijds ook dat ik gek was.
En toen ging er op internet een wereld voor me open en was verbaasd dat ik niet de enige was.
Na die keer dat ik bij de baas van Daphne over de knie ben geweest heb ik leuk contact gehad met iemand van mijn leeftijd.
We stonden op het punt om elkaar te ontmoeten, toen er een moeilijke periode door familieomstandigheden, hierdoor is het contact helaas verbroken.
Daarna heb ik nog een lange tijd geen behoefte meer gehad om iets met spanking te doen, mijn gevoelens hiervoor waren helemaal weg.
Sinds een paar maanden komt alles weer een beetje terug en merk ik er toch weer aan toe ben om er wat mee te gaan doen.
Ik ben hier vooral om veel te lezen en om eventueel wat ervaringen uit te wisselen.
Ook ben ik weer van plan om een cursus of studie te volgen, maar dat staat nog op een laag pitje.