Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Een nieuwe paddle site ;)

Ga naar beneden 
+9
Strafhand
TuttiFrutti
leentje
dawn
Ruben
wenneke
isis
W
Marc82nl
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke

Aantal berichten : 274

Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 3 I_icon_minitimedi dec 20, 2011 10:06 pm

isis schreef:
En??? Zijn er al bestellingen gedaan?? En kunnen er al reviews gegeven worden?? Very Happy

goh ik dacht dat markus iets besteld had :p

we verwachten wel een review van je he Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl

Aantal berichten : 225

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 28, 2011 10:30 pm

wenneke schreef:
isis schreef:
En??? Zijn er al bestellingen gedaan?? En kunnen er al reviews gegeven worden?? Very Happy

goh ik dacht dat markus iets besteld had :p

we verwachten wel een review van je he Smile

Ik heb inmiddels doorgekregen dat de bestelling is aangekomen...we houden jullie op de hoogte Wink
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke

Aantal berichten : 274

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 3 I_icon_minitimedo dec 29, 2011 1:57 am

had ik wel gelezen joh. alleen verkeerd geïnterpeteerd Razz
ik dacht dat de bestelling van jou bij hun was gekomen, niet dat je hem al hebt Razz
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 3 I_icon_minitimevr dec 30, 2011 6:01 pm

Nou tijd voor een serieuze en uitgebreide recensie;).

Ten eerste, de levering was heel snel en netjes. Zelfs met de kerstdagen ertussen was de paddle bijna binnen een week na bestelling binnen.
De paddle ziet er mooi uit, het houtwerk is allemaal mooi afgewerkt. Het is een stevig ding maar wel heel mooi glad enzo.
Over hoe die in de hand ligt kan ik natuurlijk weinig toelichten:P
Hij voelt iig ook aardig stevig...je voelt hem goed aankomen maar wat ik zelf wel een voordeel vind is dat het echt pijn doet, maar het is beter te handelen dan bv een kleine dikke borstel. De pijn is wat beter verdeeld. Ik heb er geen blauwe plekken van, maar ik heb wel het gevoel dat tie inwendig goed aankomen is. Even afwachten nog hoeveel schade hij nou daadwerkelijk achtergelaten heeft.

Al met al een goede aankoop dus, zeker aan te raden om van deze webshop gebruik te maken.

Groetjes,

isis
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 3 I_icon_minitimevr dec 30, 2011 7:26 pm

Nou ja, als je het een goede aankoop vindt zal het wel meevallen cyclops Smile
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl

Aantal berichten : 225

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 3 I_icon_minitimevr dec 30, 2011 10:32 pm

Kleine aanvulling op isis:

De paddle ligt zeker goed in de hand Smile Ik kan namens isis en ijzelf wel zeggen dat we zeker tevreden zijn! Wink
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben

Aantal berichten : 656

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 3 I_icon_minitimedi jan 10, 2012 7:24 pm

Na de geweldige recentie van isis en Markus heb ik hier ook een bestelling geplaatst.

http://www.woodrage.com/12twh.html
http://www.woodrage.com/20msp.html

Ik heb ze alleen nog maar kunnen uitproberen op men bovenbeen maar het is veelbelovend.
Ligt lekker in de hand, 8 dagen na bestelling binnen, is goedkoop en ze zijn echt heel mooi vakwerk.
Als ik ze uit heb kunnen proberen plaats ik eens een vervolg recentie. Wink
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe paddle site ;)   Een nieuwe paddle site ;) - Pagina 3 I_icon_minitime

Een nieuwe paddle site ;)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn nieuwe site!
» Nieuwe liefhebber
» Een nieuwe service.
» nieuwe zweep
» Nieuwe Sub (F) zoek Dom (F)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum