Ik merk, dat ik mezelf nog niet had geïntroduceerd hier; voor nieuwe deelnemers is dat gemakkelijk, daarom doe ik dit alsnog.
Ik ben een 60-jarige man, houd van de actieve of dominante rol.
Ik ben me sinds 30 jaar bewust van mijn spanking behoeften; in het begin had ik er moeite mee gezien mijn opvatting van geweldloosheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw.
Mijn toenmalige vriendin zei me ooit in 1980: “als ik ondeugend ben, krijg ik dan een pak slaag op de blote billen?”; ik schudde toen mijn hoofd, dat was stom natuurlijk.
Vervolgens kwam ik terecht in een spankinggroep die een rollenspel opvoerde met een rechtszaak en een onorthodox uitgevoerde straftoemeting; dit verhaal heb ik geplaatst op enige websites.
Sindsdien had ik vele contacten en ik leef al enige jaren gelukkig in een vaste relatie.
Ik beleef spanking vooral voor het plezier en ontspanning. Eenmaal heb ik aan begeleiding / mentorschap gedaan, dus met een lijst van doelen en afspraken.
Ik heb een voorliefde voor forse spanking –w.o. caning- in de vorm van een rollenspel.
Ik ben een bedachtzaam iemand: dus gelden de 5 V’s: veiligheid, vertrouwen, vrijwilligheid, verantwoordelijkheid en voorzichtigheid.
Groet van Rein