Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Natuurlijk eerst even netjes voorstellen

Ga naar beneden 
+7
maantje
wenneke
isis
carlijn
TuttiFrutti
Ruben
StouteStudent
11 plaatsers
AuteurBericht
StouteStudent
Watje
Watje
StouteStudent

Aantal berichten : 4

Natuurlijk eerst even netjes voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimedi jan 10, 2012 4:12 pm

Een hele goede middag iedereen!

Sinds de zomer lees ik hier op zijn tijd is gezellig mee, nu leek het mij toch tijd om me is netjes voor te stellen.
Ik ben Bob, 22 jaar, 3e jaars student aan de Universiteit in Utrecht. Ik hou voornamelijk van sporten, reizen en zoals vrijwel iedere student lekker met vrienden stappen en gezellig doen.

Ik las laatst dat iemand zei dat het wel leek of spanking aan is geboren. Dit lijkt bij mij toch ook wel erg het geval. Bij alle dingen die met spanking te maken habben kan ik me nog goed herinneren van vroeger. In de pubertijd kwam ik er pas echt achter dat ik spanking ontzettend interessant vond. In het begin denk je dat je een afwijking hebt maar naarmate je op internet gaat zoeken dan kom je er gelukkig snel achter dat je echt niet de enige bent.

Gek genoeg kwam ik pas afgelopen zomer op dit forum terecht. Na nu een aantal maanden wat meegelezen te hebben krijg ik echt positieve gevoelens over dit forum. Heel veel sites passen niet in mijn plaatje. Ik ben namelijk totaal niet van het vastbinden en het hoge latex- en leergehalte. Om nog maar te zwijgen over de zweepslagen door de zogenoemde meesters en meesteressen. Daarnaast heb ik het gevoel dat veel mensen ook heel erg uit zijn op sex.
Wat ik zoek is namelijk een vertrouwde, huiselijke sfeer. Lekker over de knie of iets dergelijks en de billen mooi rood slaan, niet al te veel poespas wat mij betreft en natuurlijk met wederzijds respect. Voor mijn idee is dat op dit forum zeker te vinden.

Zelf heb ik totaal geen enkele ervaring met spanking. Ik merk steeds meer aan mezelf dat ik toch graag hier verandering in zou willen brengen. Het lijkt me ontzettend leuk om is een vrouw van rond mijn leeftijd op haar billen te geven. Wat volgens mij vele andere mannen op dit forum niet hebben, is dat het mij ook verschrikkelijk leuk zou lijken om is door een vrouw flink op me billen te krijgen. In ieder geval wil ik spanking gewoon is ervaren. Geven of ontvangen maakt me verder niet uit.

Ik hoop leuke contacten te kunnen leggen op dit forum en hopelijk krijg ik een real life ervaring. Hetgeen waar ik langzamerhand steeds meer naar smacht.

Groetjes,
Bob
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben

Aantal berichten : 656

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimedi jan 10, 2012 4:32 pm

Hallo Bob,

Welkom op het forum Smile Ja wat wij hier doen dat sluit behoorlijk aan op wat jij zoekt, al zijn er hier ook wel een paar mensen die af en toe even lekker vastgebonden willen worden. Wink
Veel lees- en post plezier.
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti

Aantal berichten : 1407

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimedi jan 10, 2012 7:16 pm

Welkom hier Bob! Smile
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn

Aantal berichten : 362

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimedi jan 10, 2012 7:48 pm

Welkom op klaproos Bob!
Heel veel leesplezier en veel posten he Wink

Groetjesss
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimedi jan 10, 2012 10:59 pm

Hallo Bob!

Welkom hier. Leuk dat je je zo uitgebreid voorstelt! Ik hoop dat je hier leuke contacten opdoet. Zien we je binnenkort ook een keertje op de chat?

Groetjes,

isis
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke

Aantal berichten : 274

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 12:25 am

hoi hoi.

wat leuk dat je er ook bij komt.

kom zeker ook eens chatten Smile

groetjes wenneke
maantje
Meeloper
Meeloper
maantje

Aantal berichten : 80

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 12:37 am

Hoi aangenaam en welkom op het forum Wink
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl

Aantal berichten : 225

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 1:17 am

Welkom, sowieso leuk, weer een switch erbij Wink
StouteStudent
Watje
Watje
StouteStudent

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 1:51 am

bedankt! Leuk al die reacties!

De chat klinkt aantrekkelijk. Maar hoe werkt dat precies? Jullie bedoelen wat anders dan gewoon wat posten in de diverse topics toch?
Zie ik weer wat over het hoofd of let ik gewoon weer is niet goed op? Embarassed
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 1:55 am

http://klaproos.heavenforum.org/t485p75-handleiding-chatten-via-mirc#16910

Hier staat het allemaal uitgelegd Wink. Succes en misschien tot chats dan!
StouteStudent
Watje
Watje
StouteStudent

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 2:07 am

isis schreef:
http://klaproos.heavenforum.org/t485p75-handleiding-chatten-via-mirc#16910

Hier staat het allemaal uitgelegd Wink. Succes en misschien tot chats dan!

aaah thnx, dat is wat ik nodig had!
Helaas moet ik morgen wat inleveren voor de studie dus gaat t hem vanavond nog niet worden.
Maar binnenkort zal ik het zeker gaan proberen!
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 2:09 am

gezellig! zie je daar dan wel Wink
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 2:18 am

Gezellig!! Dan zie ik je morgen wel Very Happy.

Ik vind jouw avatar trouwens erg mooi en triggerend....complimenten.
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke

Aantal berichten : 274

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 2:19 am

isis schreef:
Ik vind jouw avatar trouwens erg mooi en triggerend....complimenten.

mee eens Very Happy
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 2:25 am

uhu drunken
StouteStudent
Watje
Watje
StouteStudent

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 2:40 am

En nog een keer bedankt allemaal:)

Het plaatje laat ook precies zien hoe ik tegen spanking aankijk eigenlijk. Nou nog iemand proberen te vinden die er ook zo over denkt en de uitdaging met me durft aan te gaan. Embarassed
Haha even lekker dromen op de late avond... Very Happy

whiteangel
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
whiteangel

Aantal berichten : 170

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 1:12 pm

Hey StouteStudent,

welkom op het forum en miss tot later op de chat Very Happy

greetz whiteangel
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn

Aantal berichten : 3086

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimewo jan 11, 2012 9:11 pm

Hoi StouteStudent!

Welkom op Klaproos en veel lees- en schrijfplezier hier!

Wink

dawn
Wenneke'sman
Watje
Watje
Wenneke'sman

Aantal berichten : 5

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimevr jan 13, 2012 11:52 pm

welkom op het forum

veel plezier hier en misschien hoor we nog wel van je op de chat
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitime

Natuurlijk eerst even netjes voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen
» elsa stelt zich ook netjes voor
» Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum