Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Natuurlijk eerst even netjes voorstellen

Ga naar beneden 
+7
maantje
wenneke
isis
carlijn
TuttiFrutti
Ruben
StouteStudent
11 plaatsers
AuteurBericht
StouteStudent
Watje
Watje
StouteStudent

Aantal berichten : 4

Natuurlijk eerst even netjes voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Natuurlijk eerst even netjes voorstellen   Natuurlijk eerst even netjes voorstellen I_icon_minitimedi jan 10, 2012 4:12 pm

Een hele goede middag iedereen!

Sinds de zomer lees ik hier op zijn tijd is gezellig mee, nu leek het mij toch tijd om me is netjes voor te stellen.
Ik ben Bob, 22 jaar, 3e jaars student aan de Universiteit in Utrecht. Ik hou voornamelijk van sporten, reizen en zoals vrijwel iedere student lekker met vrienden stappen en gezellig doen.

Ik las laatst dat iemand zei dat het wel leek of spanking aan is geboren. Dit lijkt bij mij toch ook wel erg het geval. Bij alle dingen die met spanking te maken habben kan ik me nog goed herinneren van vroeger. In de pubertijd kwam ik er pas echt achter dat ik spanking ontzettend interessant vond. In het begin denk je dat je een afwijking hebt maar naarmate je op internet gaat zoeken dan kom je er gelukkig snel achter dat je echt niet de enige bent.

Gek genoeg kwam ik pas afgelopen zomer op dit forum terecht. Na nu een aantal maanden wat meegelezen te hebben krijg ik echt positieve gevoelens over dit forum. Heel veel sites passen niet in mijn plaatje. Ik ben namelijk totaal niet van het vastbinden en het hoge latex- en leergehalte. Om nog maar te zwijgen over de zweepslagen door de zogenoemde meesters en meesteressen. Daarnaast heb ik het gevoel dat veel mensen ook heel erg uit zijn op sex.