Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 mijn droom scenario

Ga naar beneden 
+3
Gert Top
isis
menno
7 plaatsers
AuteurBericht
menno
Watje
Watje
menno


Aantal berichten : 20

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 6:08 pm

in mijn droom scenario zijn er 2 meiden van mijn leeftijd, de een in een legging en de ander in een superstrakke levis spijkerbroek, in afwachting van een pak op hun billen. Eerst vraagt degene met de legging of ik haar billenkoek wil geven en gaat ze over mijn knie liggen terwijl de ander toekijkt hoe mijn platte hand op haar kont neer kletst.
Na een flink pak slaag is het de beurt voor de ander om over mijn schoot te komen liggen en zich gewillig over te geven aan een pak op d'r broek, zo hard dat mijn hand zeer doet als hij neerkomt op het strakke levi's kontje.
Na een korte pauze stemmen zij in met het volgende deel, waarin ik hen allebei met de broek op de enkels over 1 knie leg, ieder een kant, zodat ik hun stevig op hun blote billen mep.
Als allerlaatste stellen zij zelf voor om elkaar billenkoek te geven, terwijl ik toekijk en bepaal wanneer hun billen rood genoeg zijn.

Ik geef billenkoek niet als straf, ik vind vooral de overgave als iemand over je knie ligt, rustig wachtend op de klappen heel erg opwindend, en gehuld in zo'n levis broek is dat helemaal perfect.

Nou, dat is mijn fantasie.... en daar blijft het voorlopig bij maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 6:16 pm

Nice hoor. Lijkt me wel ingewikkeld hoor, 2 dames tegelijk over je knieeen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
menno
Watje
Watje
menno


Aantal berichten : 20

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: mijn droom scenario    mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 6:38 pm

Ja, maar wel het proberen waard.... als het past heb je 2 paar billen om onder handen te nemen! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 6:42 pm

Haha das waar! En dan maar hopen dat ze allebei netjes stil blijven liggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 7:00 pm

Lijkt me geen slecht idee Menno, maar of Anne het met zo'n scenario eens is. Rolling Eyes Rolling Eyes Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
menno
Watje
Watje
menno


Aantal berichten : 20

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 7:11 pm

je kunt het in ieder geval eens opperen, want het is wel een mooie manier om billenkoek te geven, en volgens mij moet dat ook wel passen.
Maar ook al stemt ze er niet mee in, heb je altijd haar nog om je ding te doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 7:51 pm

Klinkt goed, Menno!

Vooral handig om ze elkaar te laten slaan, scheelt veel werk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
menno
Watje
Watje
menno


Aantal berichten : 20

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 8:06 pm

haha, ja en het is ook leuk om 2 dames bezig te zien vind ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 10:27 pm

leuk scenario Smile

daar kan je vast wel ooit 2 dames voor vinden die dat willen Smile
altijd gezellig om samen gespankt te worden onder het mom van: gedeelde smart is halve smart Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
menno
Watje
Watje
menno


Aantal berichten : 20

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimevr feb 03, 2012 11:03 pm

Dank je Wenneke,

ik denk ook dat er 2 dames zijn die graag aan mijn scenario mee willen werken en gezellig de gezamenlijke spanking aangaan. Very Happy



Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimeza feb 04, 2012 12:03 pm

Hallo Menno,
Je beschrijft een leuke fantasie, hoewel het opdoen van pijnlijke handen mij niet aanspreekt: ik probeer dit te voorkomen door zo nu en dan een instrument te gebruiken.
Als je iemand laat toekijken, moet zij anticiperen op de klappen die nog gaan komen; dat kan ook spannend zijn.
Ik hoop dat je fantasie werkelijkheid wordt.
En natuurlijk heet ik je alsnog welkom n.a.v. de andere draad.
Overigens heb je er een mooie foto bijgeplakt.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimeza feb 04, 2012 5:50 pm

Ik vind het wel spannend om samen met een ander slachtoffer een spanking te krijgen. Ik vind het toch nog steeds wel het meest bijzonder als het ergens om gaat. Gewoon geslagen worden voor de lol doet me weinig. Maar ik ben ook geen echte masochiste, het doet gewoon pijn! En dat past wel in een scenario waarin het echt om iets gaat, dan hoort het tenslotte ook gewoon pijn te doen.
Gaat het echter om iets dat gewoon een spel is, dan wil ik helemaal geen pijn dan wil ik dat het fijn en lekker is. Maar om het nog ingewikkelder te maken, zachte klapjes die geen pijn doen, daar heb ik ook weer helemaal niets mee roflol Ik hoop dat jullie het nog snappen juggle

Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimezo feb 05, 2012 5:58 pm

leentje schreef:
Ik vind het wel spannend om samen met een ander slachtoffer een spanking te krijgen. Ik vind het toch nog steeds wel het meest bijzonder als het ergens om gaat. Gewoon geslagen worden voor de lol doet me weinig. Maar ik ben ook geen echte masochiste, het doet gewoon pijn! En dat past wel in een scenario waarin het echt om iets gaat, dan hoort het tenslotte ook gewoon pijn te doen.
Gaat het echter om iets dat gewoon een spel is, dan wil ik helemaal geen pijn dan wil ik dat het fijn en lekker is. Maar om het nog ingewikkelder te maken, zachte klapjes die geen pijn doen, daar heb ik ook weer helemaal niets mee roflol Ik hoop dat jullie het nog snappen juggle


Ik snap precies wat je bedoelt cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
menno
Watje
Watje
menno


Aantal berichten : 20

mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitimezo feb 12, 2012 7:18 pm

mm, volgens mij zit ik aan een hele softe kant wat spanking betreft.
Als ik een meisje billenkoek geef is dat wel een beetje als straf, en is een aanleiding wel aanwezig, maar op een speelse manier. Het idee dat er een meisje over je knieen ligt, zich heel erg bewust is dat de klappen op haar kont onvermijdelijk zijn en zich daar aan over geeft, vind ik heel erg opwindend. Gewoon met de vlakke hand slaan vind ik heerlijk, hoewel ik nog nooit in de gelegenheid ben geweest instrumenten te gebruiken. ( als de hand zeer gaat doen, gaat de broek uit Very Happy )
Een klein rollenspelletje om tot het punt te komen waarbij we het er over eens zijn dat een pak op d'r billen noodzakelijk is, en geen klapjes maar ferme tikken ; Mocht je een keer over mijn knie belanden.... ik heb sterke handen en sla je billen gegarandeerd knalrood Laughing



En man, volgens mij is het zo hot om iemand op d'r billen te slaan terwijl de ander toekijkt en weet dat haar hetzelfde staat te wachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mijn droom scenario Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn droom scenario   mijn droom scenario I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn droom scenario
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kat in mijn rok
» mijn fantasie
» Mijn allereerste spankingervaring....
» Mijn arts
» mijn fetish?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: