Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vragen om meer grenzen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Vragen om meer grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Vragen om meer grenzen   Vragen om meer grenzen I_icon_minitimeza maa 31, 2012 4:34 pm

Mijn eigen gedrag verwart me weer eens. Het is soms zo lastig om in een redelijk nieuwe D/s te zitten die ook nog eens een nieuwe relatie geworden is, waarin je dingen over jezelf leert en iemand anders moet leren kennen en dat ook nog eens op elkaar af moet stemmen.

Waarom doe ik nou weer van die ultra ongehoorzame dingen? Eigenlijk wil ik gewoon gehoorzaam zijn, nou ja ook niet te gehoorzaam Wink. Maar ik vind het wel fijn om me aan de regels te houden. Maar soms zijn er van die momenten dat het maar niet lijkt te lukken en ik letterlijk elke regel breek die er is.

Als subje functioneer ik het beste binnen een D/s met duidelijke grenzen. Ik word graag goed kort gehouden en krijg weinig ruimte om met de regels of met mijn houding te spelen. De laatste tijd ging het juist zo goed, ik daagde mezelf uit om me goed te gedragen en het ging echt super. Ik trots, D trots, iedereen blij. Alleen heb ik het gevoel dat ik als gevolg daarvan meer losgelaten wordt waardoor ik te weinig grenzen heb en me daardoor dus weer slecht ga gedragen.

Het vreemde is dat ik in deze D/s juist erg weinig te zeggen heb. De straf is streng en genadeloos en dan voel ik me weer beter, maar het gaat meer om de tijd die tussen de straf zit. Ik denk dat ik in die periode graag wat strenger behandeld wil worden en meer duidelijkheid wil krijgen over de grenzen van mijn gedrag.

Het lastige is dat ik ook niet echt concreet aan kan geven wat ik hier nou mee bedoel, het is meer een gevoel. Ik heb er zoiezo erg veel moeite mee om dit aan te geven. Deels omdat ik dan het gevoel krijg dat ik aan het toppen ben, deels omdat ik hem niet het gevoel wil geven dat hij kritiek krijgt. En ik kan dus niet eens goed uitleggen wat ik nou bedoel. Maar nu uit het zich in slecht gedrag wat ook niet de juiste oplossing is.

Ik weet niet eens of het nou begrijpelijk is wat ik hier allemaal heb geschreven Wink. Maar het was wel verhelderend om te doen iig Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
myrna
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Vragen om meer grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen om meer grenzen   Vragen om meer grenzen I_icon_minitimeza maa 31, 2012 5:10 pm

xxx


Laatst aangepast door myrna op di dec 18, 2012 5:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.huiselijkediscipline.messageboard.nl/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Vragen om meer grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen om meer grenzen   Vragen om meer grenzen I_icon_minitimeza maa 31, 2012 7:21 pm

myrna schreef:
Ik herken dat wel, aan de ene kant wil je je graag aan de regels houden maar aan de andere kant wil je toch dat machtsverschil voelen. Voelen /merken dat hij je duidelijk de baas is. Zodra hij de teugels wat laat vieren neem je je vrijheid, wil je weten waar de grenzen liggen en hoe ver je kunt gaan.

Dankjewel myra, dit verwoord wel vrij goed hoe ik me voel maar waar ik zelf de juiste woorden niet voor kon vinden.

xxx

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vragen om meer grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen om meer grenzen   Vragen om meer grenzen I_icon_minitimedi jun 19, 2012 2:23 pm

isis schreef:
Ik denk dat ik in die periode graag wat strenger behandeld wil worden en meer duidelijkheid wil krijgen over de grenzen van mijn gedrag.

Naar ik aanneem leest jouw Dominant mee.
Wat je meer precies bedoelt, heeft myrna in haar reactie verwoord en je hebt bevestigd dat dit wel vrij goed is.
Heb je nu, te rekenen vanaf 31 maart 2012, de gewenste strengere behandeling en meer duidelijkheid gekregen en zo ja was dat dan ook wat je wilde?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Vragen om meer grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen om meer grenzen   Vragen om meer grenzen I_icon_minitimedi jun 19, 2012 11:05 pm

Hey DSD,

Thnx voor je interesse. Inmiddels zijn we al een tijdje verder en heeft de D/s zich verder ontwikkeld en zien we elkaar ook wat vaker de laatste tijd wat ook scheelt. Verder heeft het bespreken van dit onderwerp idd geholpen en krijg ik sindsdien meer grenzen, ook tussen de afspraken door.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen om meer grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen om meer grenzen   Vragen om meer grenzen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen om meer grenzen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Grenzen
» wat vraagjes :P
» erom vragen
» Mezelf voorstellen
» Wat voor spanking relatie zoek je?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Columns-
Ga naar: