- annabel27 schreef:
- Ik vind het lastig te beantwoorden, omdat ik nog niet precies weet wat ik zoek.
Ik zou graag spanking als straf willen ervaren, en natuurlijk de goodgirl spanking waar ik veel over heb gelezen lijkt mij weleens fijn om uit te proberen.
Dat is duidelijk. Ik ken overigens spankees die in meer dan een setting spanking krijgen.
Van hun man of vriend. Dat kan dan in een HD (Huiselijke Discipline) setting, maar ook voor 'fun' of in een erotische setting.
Soms hebben ze daarnaast ook een (externe) mentor nodig die hen begeleidt, afrekent op tekortkomingen en straft en soms vinden ze het dan juist prettig dat dit juist een buitenstaander is, bijvoorbeeld omdat ze nog niet in zijn voor HD en bang zijn dat begeleiding, afrekenen op tekortkomingen en straffen door hun man/vriend de gelijkwaardigheid binnen de relatie in gevaar kan brengen.
Dat moet dan een 'buitenstaander' doen. Daar komt dan in principe verder geen erotiek of fun aan te pas.
Er zijn ook spankees die nog studeren en het wel prettig vinden om daar begeleiding met harde hand bij te krijgen.
Een stok achter de deur wordt wel op prijs gesteld, want te lang studeren kan allerlei vervelende gevolgen hebben.
Ik begeleid sinds enkele jaren spankees die hetzelfde studeren als ik heb gestudeerd, zodat ik ook nog vakinhoudelijke begeleiding kan geven.
Dat laatste vind ik ook wel erg leuk.
Ik ben meer dan twee keer zo oud als zij, maar dat vinden ze wel prettig, zo'n soort vaderlijke figuur die als strenge mentor optreedt.
Er is dan geen sprake van erotiek of fun, maar van boetedoening in de vorm van harde billenkoek.
Geen 'gepamper' maar zere billen.
Het is heel respectvol, streng, pijnlijk en leerzaam.
- annabel27 schreef:
Wat houdt een Daphne achtige situatie in? Ik ben daar niet bekend mee...
Op het forum is al eerder om nadere informatie gevraagd over 'Daphne' in de rubriek Algemeen, Zomaar geklets, Kletskamer, Daphne.
Heel kort en bondig komt het er op neer dat Daphne een soort voorloper was van Klaproos.
Op een gegeven moment is de stekker uit Daphne getrokken. Heel veel mensen die vroeger bij Daphne zaten, zijn vervolgens overgegaan naar Klaproos dat een tijdje later werd opgericht.
Bij Daphne werden af en toe bijeenkomsten gehouden.
Wat omvang betreft varieerde dat van huiskamer tot (klein) zaaltje.
Daar werd dan (o.a. in workshops) van gedachten gewisseld over spanking en onder andere hoe dat in het (dagelijkse) leven kon worden geplaatst. Dat gebeurde onder leiding van iemand die dat zeer professioneel deed.
Je moest je vooraf per e-mail aanmelden.
Volgens mij kwam ook weer niet zo maar iedereen er in en dat vond ik wel zo prettig. De mensen mensen die ik daar tegenkwam vond ik allemaal heel aardig, netjes en beleefd en dat maakte het wat makkelijker om van gedachten te wisselen over een onderwerp waar je het nu ook weer niet zo maar met iedereen over wilt hebben.
Het was heel leuk om de mensen te zien die je voorheen vaak alleen van hun nickname en avatar kende.
Het bood soms ook een mogelijkheid om contacten te leggen.
Als er iets staat dat niet klopt of onvolledig is, zullen er op dit forum genoeg mensen zijn die het kunnen verbeteren en/of aanvullen.
- annabel27 schreef:
- Zullen vast nog wel veel meer dingen komen waar ik niet bekend mee ben;-)
Gewoon maar vragen dan.
- annabel27 schreef:
Ik denk niet dat ik het lef heb om het in het bijzijn van andere te doen, eerst maar is 1 op 1 proberen met iemand die ik vertrouw erin. Hopelijk vind ik diegene;-)
Dat lijkt mij ook de juiste volgorde en vertrouwen dient voorop te staan.