Onderwerp: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM vr nov 30, 2012 6:56 pm
Hallo Allemaal,
Softmaster-Dick heeft zich ook maar eens ingeschreven hier bij de Klaproos. Hoewel ik veel ervaring heb met Soft SM, ben ik nog steeds leergierig en zoekende naar weer nieuwe ervaringen.
Ik ben met name geschikt voor beginnende SM-ers en Soft SM-ers met ervaring.
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Welkom! vr nov 30, 2012 8:54 pm
Welkom op: Klaproos Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft.
Naar mijn mening valt spanking ook onder (BD)SM, hoewel er ook 'preciezen' zijn die dat zullen betwisten. Spanking is volgens mij dan toch in ieder geval een 'niche' binnen de BDSM.
Ik hoop voor je dat jij op dit spankingforum zult vinden wat jij zoekt.
Veel succes en leesplezier.
Groet,
DSD
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM vr nov 30, 2012 11:48 pm
Ik weet nooit precies wat dat is "soft SM". Mijn beeld is altijd: "de billen zijn zacht, en de klappen zijn hard."
Onderwerp: Wat is soft SM? za dec 01, 2012 12:04 am
W schreef:
Ik weet nooit precies wat dat is "soft SM".
Wat is soft SM? Heel simpel gezegd zijn de klappen dan even wat minder hard.
W schreef:
Mijn beeld is altijd: "de billen zijn zacht, en de klappen zijn hard."
Ik heb toch ook wel (meer dan) eens spankees meegemaakt met (ge)harde billen. De klappen waren toen uiteraard ook hard (genoeg). Als Dominant heb je dan toch het voordeel dat wanneer de (ge)harde hand niet meer volstaat, je kunt overgaan op het instrumentarium. Wat dat laatste betreft heb ik inmiddels een rijke collectie opgebouwd waar ik heel erg trots op ben.
Een kleine selectie.
Softe heelmeesters...
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM za dec 01, 2012 9:10 pm
Welkom hier!
Omg je kúnt ook overdrijven DSD
Onderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM za dec 01, 2012 10:37 pm
Ik vind die twee handjes wel leuk!
Onderwerp: Handjes zo dec 02, 2012 11:55 am
W schreef:
Ik vind die twee handjes wel leuk!
Ze zijn er in het zwart en in het rood. Rood is denk ik wel geschikt voor met de Kerstdagen.
Doordat de vingers op die paddle gespreid zijn, kun je dus (als het bij een enkele mep blijft) een mooie handafdruk achterlaten op het achterste van de spankee.
Als je doormept, verdwijnt dat natuurlijk weer.
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM wo dec 05, 2012 1:04 am
Hmm, is die afdruk niet een beetje 'buiten de perken'?
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM wo dec 05, 2012 10:05 pm
Softmaster-dick schreef:
Hallo Allemaal,
Softmaster-Dick heeft zich ook maar eens ingeschreven hier bij de Klaproos. Hoewel ik veel ervaring heb met Soft SM, ben ik nog steeds leergierig en zoekende naar weer nieuwe ervaringen.
Ik ben met name geschikt voor beginnende SM-ers en Soft SM-ers met ervaring.
Beste Softmaster-dick, Welkom op deze website. Op jouw website probeer je het verschil het verschil tussen soft-SM en harde SM uit te leggen aan de hand van voorbeelden, maar ik ben er nog niet over uitgepeinst. Ik vind de 10 geboden die je formuleert op je website zeer sympathiek: je begint met veiligheid en plezier van de onderdanige; pas op de 10e plaats noem je het belang van de dominant. ik ben het eens met de strekking van je tekst, al zou ik wat anders formuleren. Veel leesplezier hier. Rein
Onderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM do dec 06, 2012 12:03 am
Ik zie nu pas dat "Softmaster-dick" nogal lijkt op "Master with a soft dick" (Engels voor "slappe piemel"). Dat is vast niet expres, lijkt me!
spoilt Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 300
Onderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM za dec 08, 2012 2:41 am
Whahaha W toch!
Maargoed ook van mij een welkom hier Softmaster-Dick.
Onderwerp: Wie is Softmaster Dick? za dec 08, 2012 11:16 am
W schreef:
Ik zie nu pas dat "Softmaster-dick" nogal lijkt op "Master with a soft dick" (Engels voor "slappe piemel"). Dat is vast niet expres, lijkt me!
WIE IS SOFTMASTER DICK? schreef:
Ik heb een "prettig en zeer gevarieerd" sexleven achter de rug, maar eens kom dan toch die dag dat je bij jezelf denkt "is sex nog wel die uitdaging die het mij altijd gaf ?". Als het antwoord dan "nee" is, en die vraag komt steeds vaker bij je terug, dan weet je dat het tijd wordt voor andere dingen op sex gebied.
Bron:WIE IS SOFTMASTER DICK?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM