Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Muziek voor tijdens de spanking.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Muziek voor tijdens de spanking. Empty
BerichtOnderwerp: Muziek voor tijdens de spanking.   Muziek voor tijdens de spanking. I_icon_minitimewo dec 12, 2012 9:14 pm

Ik had gedacht dat hier al een topic over was geopend, maar dat blijkt dus toch niet het geval te zijn.
Het zal wel komen omdat daar bij Daphne indertijd wel een draadje over was geopend.

Welke muziek is het meest geschikt direct voor, tijdens en na de spanking?
Direct voor de spanking om in de juiste stemming te komen.
Tijdens de spanking om in de juiste stemming te blijven en zo nodig het geluid van de spanking te camoufleren ingeval van (lastige) buren.
Na de spanking in het kader van de "cooling down".

Hieronder heb ik alvast een klein lijstje met nummers die over spanking gaan, dus die muziek is mijns inziens geschikt om in de stemming te komen.

1) Madonna's "Hanky Panky".................
2) The Wet Spots' "Smack My Bottom".

3) Kidneythieves' "Spank"......................

4) Frank Zappa's "Stevie's Spanking"....

5) Donnie Klang's "Spank Me"..............

6) Lords of Acid's "Spank My Booty"..

7) Xbizit's
"Choke Me, Spank Me, Pull My Hair".

8 ) Bonnie Prince Billy's
"What Are You?"................................
What are you waiting for if not for me. What are you waiting for it must be me To take you over my knee...

9) Akon feat. Eminem's "Smack That".

Tijdens de spanking draai ik graag de volgende muziek:
1) O' et la valse du grammophone.
Dat is uit de fim 'Histoire d'O'. De muziek wordt in die film gespeeld wanneer achtereenvolgens O en Yvonne bij AnneMarie thuis op hun billen krijgen om het geluid van hun geschreeuw te overstemmen. Heel toepasselijk dus.
Het nummer duurt maar 1:22 dus ik heb het zo gemonteerd dat het een aantal keren wordt herhaald.

Muziek voor tijdens de spanking. Corbis-42-18247547

Rollen ongedraaid Muziek voor tijdens de spanking. Tumblr_m6a0fl9TY11rx8rgto1_500

2) De muziek die voorkomt op
de verzamel CD's van Spirits of Nature.

Is een beetje bezwerende muziek. Die werd ook vaak als achtergrondmuziek gedraaid tijdens de podiumoptredens in een SM club die ik jarenlang heb gefrequenteerd. Mooie cover trouwens met dat blote meisje op haar hurken in een onderdanige pose.

3) De muziek van Tsjaikovski.
Ik ben op dat idee gekomen na het lezen van Arnon Grunberg's Huid en Haar.
In de navolgende passage wordt heel beeldend beschreven hoe Tsjaikovski en de zweep (en dus ook de billenkoek) bijelkaar passen:
Citaat :
Hij wast zijn handen en zet Tsjaikovski op. Op de een of andere manier vindt hij dat toepasselijke muziek. De zweep en Tsjaikovski. Tsjaikovski en de zweep.
(...)
Het geluid van de zweep op de blote huid vermengt zich met Tjaikovski, lijkt integraal deel uit te maken van de muziek, is er op zijn minst een waardevolle aanvulling op.
‘Dus hij heeft je niet alleen gevingerd, maar ook geneukt?’
‘Hij heeft me niet alleen gevingerd, maar ook geneukt,’ zegt ze met hese stem, alsof ze er aan denkt, alsof hij haar nu weer neukt, alsof hij in deze kamer is, de handelaar in satelliettelefoons, alsof hij bezit heeft genomen van Roland Oberstein.
Het geluid van de zweep vermengt zich steeds beter met Tjaikovski.

Ik vind van Tsjaikovski de ouverture 1812 erg geschikt om tot een afronding van de spanking te komen, en dan vooral als die kanonnen op het einde gaan bulderen. Very Happy
Dat geeft mij dan nog wat extra inspiratie en kracht om nog een paar extra harde meppen uit te delen.
Ouverture 1812

Net als bijvoorbeeld een muziekstuk, een goed vuurwerk of de paringsdaad, hoort ook een spanking een goede compositie te hebben met een climax aan het einde. Muziek kan daarbij een goede ondersteunende rol vervullen.

Graag hoor ik van de andere forumleden of zij ook muziek opzetten voor, tijdens en na de spanking, welke muziek dat dan is en welk verhaal daar achter steekt.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Muziek voor tijdens de spanking. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek voor tijdens de spanking.   Muziek voor tijdens de spanking. I_icon_minitimema mei 23, 2016 2:28 pm

Ik heb hele leuke herinneringen aan Massive Attack: Angel
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Muziek voor tijdens de spanking. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek voor tijdens de spanking.   Muziek voor tijdens de spanking. I_icon_minitimewo nov 16, 2016 12:08 am

X


Laatst aangepast door aphrodite<3 op ma maa 23, 2020 10:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Muziek voor tijdens de spanking. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek voor tijdens de spanking.   Muziek voor tijdens de spanking. I_icon_minitimewo nov 16, 2016 10:10 am

Mijn verloofde (best een beetje gek om hem nu zo te noemen, maar tegelijk zoooo leuk!) doet het anders. Hij begint te slaan in een bepaald ritme en dan bedenkt hij wel liedje daarbij zou passen. Als hij een ander liedje in zijn hoofd wil, dan verandert hij gewoon het ritme. Vaak begint hij er dan nog bij te fluiten ook irritated
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Muziek voor tijdens de spanking. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek voor tijdens de spanking.   Muziek voor tijdens de spanking. I_icon_minitimedo nov 17, 2016 12:16 am

Dat ziet er in mijn hoofd best wel grappig uit tongue  , minime).

(Sorry Rolling Eyes )

Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Muziek voor tijdens de spanking. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek voor tijdens de spanking.   Muziek voor tijdens de spanking. I_icon_minitimevr nov 18, 2016 1:57 am

Hahaha ik heb nog nooit zo naar dat nummer van Akon geluisterd, maar eigenlijk is het niet te missen Razz Ik/wij luisteren eigenlijk nooit naar muziek tijdens een pak slaag, maar als dat zou gebeuren kan ik me voorstellen dat het hetzelfde zou gaan als bij jou minime Laughing Laughing Ik ga het hem voorstellen! En gefeliciteerd btw!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Muziek voor tijdens de spanking. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek voor tijdens de spanking.   Muziek voor tijdens de spanking. I_icon_minitimevr dec 09, 2016 9:40 pm

X
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Muziek voor tijdens de spanking. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek voor tijdens de spanking.   Muziek voor tijdens de spanking. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Muziek voor tijdens de spanking.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lotion tijdens of voor de spanking
» Ooit de slappe lach tijdens spanking?
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Als je nog niet precies weet wat je met spanking kan en wil
» Spanking voor dames!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: