Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Welk instrument maakt de minste herrie?

Ga naar beneden 
+11
Guardian_angel
Strafhand
isis
kellyrls
bill_a_cook
machteld
eve1991
Dutch Spank Daddy
Björn
W
leentje
15 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimeza jul 28, 2012 7:19 pm

Zoals we allemaal weten veroorzaakt een 'goed' pak slaag nogal wat geluid. Als je, zoals ik, in een gehorig appartement woont kan dat voor burenoverlast zorgen. Het is dus zoeken naar mogelijkheden om de geluidsoverlast te voorkomen.
Hand is dus uitgesloten, een paddle maakt ook best veel lawaai. Rietje kan. Rubber kan, zoals de nare little devil.
Ik ben benieuwd naar mogelijk andere opties.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimeza jul 28, 2012 11:36 pm

Wij hebben hier een electrische vliegenmepper in gebruik, waarvan ik me altijd afvraag wat het effect op blote billen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimezo jul 29, 2012 2:13 am

Mattenkloppers zijn niet erg luidruchtig. Verder, kan er echt nooit met de hand geslagen worden? Wat lijkt mij dat vreselijk beperkend voor D en sub zeg... Is er toevallig ook geen kamer die niet grenst aan de buren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Quiet implements   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimezo jul 29, 2012 11:54 am

leentje schreef:
Het is dus zoeken naar mogelijkheden om de geluidsoverlast te voorkomen.
Jouw/jullie probleem is internationaal.
Ik kwam daar een artikel over tegen waar je wellicht wat tips uit kunt halen.

C's Loving Domestic Discipline Blog schreef:


Quiet Implements

Dear readers,

The Summer vacation is soon upon us. Many teachers from the USA will almost be ready for a new school term, but teachers here in the UK are only just starting their 6 weeks off!

The problems with having our delightful offspring at home is that there is often very little privacy in terms of maintaining the Loving Domestic Discipline lifestyle. The sounds of being spanked are often all too apparent and very difficult to conceal. Other non-spanking disciplines may have their benefits, but by and large, there is nothing more effective than a thoroughly spanked bottom.

Implements are generally very noisy. You cannot mistake the sound of a leather belt, strap or wooden paddle as the object comes into contact with the bare bottom. Ineffective discipline can leave the woman on edge and frustrated and more likely to misbehave if her Maintenance is not administered effectively. Even a hand spanking can echo and permeate through walls. Some couples who have young children wait until their children are in bed and sleeping soundly before administering/receiving discipline. Other couples with older college/university aged children struggle as their children can turn up at any hour, when least expected!

Quiet Implements are the only safe way to ensure a proper discipline or Maintenance without alerting the rest of the house hold. It is not easy finding a quiet implement, but it is worth shopping around for. The Loopy Johnny is quiet and stingy, it is also small enough to take away on vacation. As an alternative to the Loopy Johnny, Ikea have a wonderfully quiet wooden spoon in their Kitchen section (pictured above). This wooden spoon, unlike most other wooden spoons hardly emits any sound at all and has a "thuddy" effect on the disciplined woman. Sometimes the combination of using both "thud" and "sting" can ensure a more successful punishment.

So why is this particular spoon quieter than another wooden implement such as a paddle or hairbrush?

Although, it is about the same weight as a small paddle its major difference is in its shape - this particular wooden spoon has a very pronounced curve. When using the back of the spoon the rounded shape actually allows the trapped air to escape more gradually, so it creates less noise. After all, sound is just vibrating air, so a paddle gives the familiar thwacking noise because it vibrates a lot of air all at the same time. When the convex part of the spoon hits the bottom, the lower part of the curve hits the bottom before the edges, unlike the paddle. Spanking with the back of a curved hand has the same quietening effect and that is precisely the same weight as a flat hand! This isn't recommended though because the knuckle feels like a punch, but it does demonstrate the principle.

This principle also applies (I think) to the Loopy Johnny compared to a cane. The cross section of all the threads on a Loopy Johnny is approximately the same as a small cane but it is much quieter. I think this is because the strands of the Loopy all arrive at slightly different times compared to a cane, which arrives in a single stroke. The end result (ignoring the swishing sound through the air) is that the Loopy is quieter.

When choosing or making a quiet implement it is necessary to look for something that is either a defined curved shape, made of a dense material, flexible on impact or a combination of these. The aim is to get the desired force to the bottom without a single impact across a wide surface area. The more dense an object the more foreceful the impact for the same area in contact with the skin. The more convex the object, the more the impact is spread over time. The more flexible the object, the more the object deforms on contact, absorbing some of the sound. It is a general misconception that the more dense an object the more solid or rigid it is. Rubber is an excellent example of a flexible material that is very dense indeed.

Tip 1 schreef:

One thing we've found, and this is just for fun spanking play... is that a fly-swatter works pretty well. Obviously want a new one, lol... and one that doesn't have any connection device between handle and swatter. They make almost no sound at all, no matter how hard or fast used.

Het hoeft dus niet per se een elektrische uitvoering te zijn, zoals W suggereerde.

Tip 2 schreef:

Someone asked what to use to make a Loopy John. Try a thin power cord. In the USA it is called "Zip cord." Size 18 is thin; 16 and 14 are thicker. This is oval since there are two wires and each is surrounded by rubber insulation. It can be used as the double but it is more consistant if the Zip cord is split first and then used as single pieces. MAKE SURE THE METAL IS TOTALLY COVERED.

Another possibility is to use a thin metal hanger just the way it is. If the buttocks is hit with just the last few inches of the "C" part, parallel to the buttucks, at exactly the right angle, it behaves like a miniature cane, stings with a deep sting and nasty bite, and then leaves a nifty red mark ten to twenty seconds later. A few degrees off and only the tip of the "C" will mark and the pain will be much less. It will take some experimenting to get the angle and the intensity of the stroke correct. Practice EASILY at first and get lots of feedback from your bottom. Or practice on yourself on your inner thigh. A picture is worth a thousand words. Remember you should be LOVING your spouse or significant other. The hanger is almost silent. The bottom's gasp will certainly be louder than the actual sound of the hit.

Overigens had ik uit een posting van jou in "Wat billen betreft / Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen" begrepen dat het spankinggeluid in jouw appartement niet zo'n issue zou zijn.

Jij schreef:
Over dat wat de buren kunnen horen. Vorige week (met dat mooie weer) kwam er een vriendinnetje op bezoek en hadden we eens de kans om te testen wat en hoe ver je nog wat hoort. Vriendinnetje ging binnen over de knie en ik zat buiten op het balkon met een wijntje (goede verdeling niet ) Nou met de hand of met een borsteltje hoorde je ongeveer 2 huisdeuren verder nog. Rietje en tawse waren buiten niet te horen en de geluiden die vriendinnetje maakte ook niet . Enne als je niet weet wat het is klinkt het inderdaad wel een beetje als ritmisch timmeren. Het grappige is dat er ook wat buren buiten zaten en niemand keek de kant van mijn flat op of reageerde op de geluiden.

Was er sprake van een vertraagde reactie van de buren?


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimezo jul 29, 2012 1:16 pm

Er was inderdaad sprake van een zeer vertraagde reactie. Maar het was duidelijk dat ze precies begrepen wat er gebeurde en dat ze het ellendig vonden om naar te luisteren.
En hoewel ik weinig contact met de bovenburen (dat zijn degenen die klaagden) heb, zit ik ook niet te wachten op problemen. Dus.....hoe vervelend ook zal ik ze tegemoet proberen te komen door te zorgen voor minder lawaai.

Bedankt dus voor de tips. Ik hoop dat we ze kunnen gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimezo jul 29, 2012 9:53 pm

Wat was hun voornaamste bezwaar? Het geluid van de klappen, of het geluid van jouw reacties daarop?

En kunnen jullie niet een andere plek vinden om te "spelen"?

Voor mij zou dit trouwens heel naar zijn, het harde geluid is voor mij één van de belangrijkste opwindende factoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Buren en spankinggeluiden   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimema jul 30, 2012 10:48 am

leentje schreef:
Maar het was duidelijk dat ze precies begrepen wat er gebeurde en dat ze het ellendig vonden om naar te luisteren.

Maar wat dachten ze dan te begrijpen wat er gebeurde? Iemand die op haar (blote) billen kreeg?
Associeerden ze dat wellicht onmiddellijk met 'huiselijk geweld', begrepen ze niet dat sprake was van 'mutual consent' en was hen niet duidelijk te maken wat er werkelijk gebeurde? Ik realiseer mij overigens dat sommige mensen, dus ook buren, erg slecht van begrip en bekrompen kunnen zijn.

leentje schreef:
En hoewel ik weinig contact met de bovenburen (dat zijn degenen die klaagden) heb, zit ik ook niet te wachten op problemen.

Maar wat voor problemen zouden ze kunnen maken?
Zo lang je je maar houdt aan de regels die zullen staan in het huishoudelijk/bewoners reglement terzake het veroorzaken van geluidsoverlast (dus niet 's avonds laat en/of in het weekeinde) zie ik zo snel geen problemen.
In het ergste geval zouden ze de politie kunnen bellen als ze denken dat er sprake is van huiselijk geweld. Die kan dan langskomen (niet leuk natuurlijk) en kan dan te horen krijgen wat er werkelijk aan de hand is. Bij de politie zullen ze ook wel bekend zijn met BDSM en seksspelletjes.


leentje schreef:
Dus.....hoe vervelend ook zal ik ze tegemoet proberen te komen door te zorgen voor minder lawaai.

Of door te spanken op de tijdstippen dat de buren niet thuis zijn.
Maar bij deze nog een aanvullende tip voor een instrument dat relatief weinig geluid produceert: de (franse) martinet.

De martinet is een strokenzweep met een handvat van ongeveer 25 centimeter lang, met 6 tot 12 iets langere leren veters.
Deze heb ik zelf. Very Happy Welk instrument maakt de minste herrie? Martinet
Ik ben er zelf erg tevreden over. De martinet maakt zelf weinig geluid en komt ook bij de doorgewinterde spankees zeer goed over.

Hier een reactie van een tevreden spankee op wie de martinet is toegepast.

Kennyspankee schreef:

I just received my new Mini French Martinet from the London Tanners today. What a stinger that is! It heats you up fast. My husband had already stung me up with a "Ruler Strap Tawse" I designed, which Ian at the Lon. Tan. made up for me and sent with the Martinet. I only took about 6 with the Martinet (on the same spot) before I started "I can't take anymore!" He got 3 more on me before I jumped up and bailed. My bum was still stingin' 35 minutes later! I love both of these toys.

Uit het "I only took about 6 with the Martinet (on the same spot) before I started 'I can't take anymore!" valt af te leiden dat het een effectief strafinstrument is.

Kennyspankee schreef:
We were playin' with our new toys last night. When he kept the martinet open there were lots of stings in a fairly large area. When they were tighter together it created a nice even burn over a fairly large area. I really like the feel of the martinet just swung "nicely". It heats the area up real fast and didn't leave any lasting marks. He'd do that for a while then use the new tawse for a while. The tawse is perfect, it doesn't have to be used hard to get a nice sting and burn (I coulda gone all night!) but used hard it can be wicked (loved that too). The martinet is quiet and the tawse is pretty good too for noise (compared to say the reformatory strap)

Kennyspankee kan dus uit eigen ervaring bevestigen dat de martinet stil is.

Bron: Spanking Den.

En zo moet het ongeveer worden gebruikt:Welk instrument maakt de minste herrie? Martinet

De martinet moet overigens altijd op het ontblote achterwerk worden gebruikt, want anders gaat het effect volledig verloren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimema jul 30, 2012 5:55 pm

Ik zal het hh reglement er nog eens bij pakken. Ze begrepen overigens precies wat er aan de hand was en verwarden het echt niet met huiselijk geweld. Ze vonden het echter vervelend om naar te moeten luisteren. Zowel de klappen als het geluid wat ik maakte Embarassed
En hoewel ik strikt genomen misschien niet uit mijn huis gezet kan worden hiervoor is het echt niet prettig om je over te geven aan een juiste sfeer voor een spanking als je weet dat de buren er last van hebben.
Voorlopig doen we het dus maar rustig aan en zoeken we naar andere oplossingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimedi jul 31, 2012 10:05 am

@Leentje: Ik kan je niet echt helpen op dit vlak aangezien ik nog niet veel ervaring heb. Er is wel 1 iets, ik zet soms muziek op. Ik weet niet of het helpt maar toch.
Het lijkt me een erg rotte situatie, ik hoop dat je er zo snel mogelijk een oplossing op vind. groupshug
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimedi jul 31, 2012 10:29 am

Bij een ex Dom was het ook heel gehorig in de flat. Hij zette daarom de muziek hard aan. Maar ja waarschijnlijk hoor je het er toch nog doorheen en (zoals je al schrijft) het idee dat je buren er last van hebben zou voor mij ook een reden zijn om niet in de stemming te komen... Veel succes ermee in ieder geval!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Spankingmuziek en buren   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimedi jul 31, 2012 2:39 pm

Muziek opzetten is inderdaad een goed idee.
Die muziek werkt niet alleen sfeerverhogend maar kan zo nodig ook het geluid van de spanking wat camoufleren.

Buren kunnen kennelijk af en toe heel irritant zijn.
Tot nu toe heb ik het op spankinggebied nog wel getroffen met de buren, zowel die in mijn appartementengebouw als die van de spankees die thuis gedisciplineerd wilden worden.

Een tijdje geleden op een zonovergoten middag was ik bij een spankee thuis die in een universiteitsstad in een smal zijstraatje van een gracht in een studio/zolderappartement woonde.
Het was in zo'n negentiende eeuws gebouw dat in appartementen was gesplitst.
Het deed mij denken aan mijn eigen eerste woning die ik had toen ik na mijn afstuderen het studentenhuis moest verlaten. Heel romantisch, maar erg gehorig.
Het geluid buiten van passerende fietsers en pratende wandelaars drong gewoon in het appartement door. Ik kon mij voorstellen dat andersom het geluid binnen dat een goed pak slaag veroorzaakt dan ook wel buiten te horen zou moeten zijn.
Toen ik uiteindelijk na de gedane arbeid voldaan vertrok zag ik nadat ik de deur van het gebouw achter mij had dichtgetrokken dat er voor het tegenoverliggende meisjesstudentenhuis vier studentes op keukenstoeltjes in het zonnetje zaten te genieten met ieder een glaasje drank in de hand.
Zij keken mij allemaal vrolijk met een brede grijns aan.
Het was voor mij volkomen duidelijk dat zij hadden gehoord en wisten wat zich had afgespeeld.
Ze wekten niet de indruk dat ze dat als vervelend hadden ervaren.

Het appartementengebouw waar ik nu in woon is niet zo gehorig, maar ik kan mij voorstellen dat desondanks de spankinggeluiden ook wel eens tot de buren zullen doordringen.
Met hen heb ik een oppervlakkig maar prettig contact. Ze hebben nooit laten blijken die spankinggeluiden (aannemende dat zij deze hebben gehoord en herkend) als vervelend te ervaren.
Na afloop van een strafspanking stonden vorige week bijvoorbeeld de betreffende spankee en ik met ieder een goed glas wijn in de hand op mijn balkon nog te genieten van de fraaie zonsondergang.
Mijn buurvrouw was voor dat laatste kennelijk ook naar buiten gekomen.
Vanaf haar balkongedeelte knikte zij ons hartelijk en vriendelijk toe en er werd wat "smalltalk" uitgewisseld.

Er zullen echter altijd wel buren zijn die iets moeten hebben om over te klagen.

Leentje wens ik in ieder geval veel sterkte en succes.
Wellicht is mijn voorstel om de martinet te gaan gebruiken wel een goed idee: relatief gunstige geluid/pijn verhouding.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
bill_a_cook
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimedi jun 23, 2015 8:39 pm

een berkenroede is ook heerlijk stil. Afgezien misschien van de reactie van de spankee Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
kellyrls
Watje
Watje



Aantal berichten : 5

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimevr nov 27, 2015 4:36 pm

ouderwetse houten haarborstel, zelfs rubberen kan ook lekker hard aankomen zonder teveel lawaai
Terug naar boven Ga naar beneden
http://real-life-spankings.com spanked-in-uniform.com en custom-
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimema dec 07, 2015 12:11 pm

Een borstel maakt meestal best wat geluid toch kelly? Ik denk dat inderdaad roedes en canes wel goed werken, afhankelijk van hoeveel herrie de spankee maakt ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Guardian_angel
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 29

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimedi dec 08, 2015 8:54 pm

Het zoeken naar een stil stuk slagwerk is echt kansloos! Laughing het is nu eenmaal een luidruchtige hobby, je kunt natuurlijk wel wachten op een belangrijke voetbalwedstrijd op tv, en vervolgens in hetzelfde ritme als de spanking op een stadiontoeter blazen Laughing .. tongue dat is mijn tip, doe er je voordeel mee. Als betere optie zijn er ook heel geschikte ruimtes voor luttele bedragen te huur (tientje of zo) waar je ongemerkt en privé enorme volumes kunt bereiken zonder dat iemand daar last van heeft. De reis daar naar toe is is samen met je sub al een leuk voorspel, heb je heel de autorit de tijd om de ander eeeeeeeeeerg nerveus te maken, mindplay is de halve ervaring tenslotte Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimedi dec 08, 2015 9:49 pm

Ik heb de truc van de ex van machteld [zie bericht 2012] eens toegepast: ooit bij een flinke spanking een fors stuk muziek opgezet: de 5e symfonie van Van Beethoven. Met de klappen moest ik wachten tot de fortissimo’s en zoals bekend kwamen die regelmatig. Er ontvouwde zich een klein nadeel: de mevrouw waarvan het achterwerk werd geteisterd, kende het muziekstuk uit haar hoofd, zodat iedere verrassing afwezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guardian_angel
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 29

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimewo dec 09, 2015 1:14 pm

Kijk, dat zijn tips waar men wat mee kan, Laughing al kun je je afvragen waar je de gemiddelde nederlander meer mee irriteert, sm geluiden of Beethoven..ik denk eigenlijk het tweede Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos_I
Watje
Watje
Carlos_I


Aantal berichten : 15

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Muziek luid opzetten   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimedo dec 10, 2015 7:03 pm

De Radetsky Mars van strauss daar is al handengeklap!

https://www.youtube.com/watch?v=v7cZDn6C_vk


Terug naar boven Ga naar beneden
sietzetwist
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimezo jan 03, 2016 10:39 pm

Hier een mooi verhaal over dit onderwerp: http://mattanglen.blogspot.nl/2006/07/taking-noise-out-of-spanking.html

Ik sluit me bij de schrijver aan dat de pollepel de meest gulden middenweg is: ligt en vrij flexibel dus niet teveel herrie maar wel iets waar je langdurig ritmisch mee kan uithalen, wat met een rietje natuurlijk beperkt is.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimevr dec 09, 2016 9:55 pm

Wij wonen nu ook in een best gehorige (rijtjeshuis) woning. Ik kan soms zelfs mijn buurvrouw horen praten tegen haar kind (dan is ze wel boos Shocked ) wanneer ze waarschijnlijk in de gang staat, deze grenst aan onze woonkamer, ook hun woonkamer grenst aan die van ons. Ik ben eigenlijk best wel bang dat ze het kunnen horen aangezien mijn man het altijd nodig vindt om hout te gebruiken scratch .
Nou wonen we wel in een kluswoning en mijn man die kan gelukkig heel goed klussen, dus ik hoop eigenlijk dat ze denken dat mijn man gewoon aan het timmeren is ofzo. Smile (Alleen is dat wel een beetje gek zo laat op de avond...)
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimezo dec 11, 2016 11:32 am

Wij wonen in een appartement, het is niet supergehorig, maar als iemand in het gebouw op hakken loopt, dan hoor je dat wel. Ik vraag me ook soms af wat de buren denken, maar ik heb met iedereen in het gebouw een goed contact en ik heb nog nooit opmerkingen of rare blikken gekregen, dus ik denk dat het meevalt. Als ze het al horen, dan herkennen ze het in elk geval niet voor wat het is ;-)

Maar aphrodite, worden je kinderen er dan niet van wakker eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimezo dec 11, 2016 3:37 pm

minime schreef:

Maar aphrodite, worden je kinderen er dan niet van wakker eigenlijk?

Toen wij nog in een appartement woonden wilde het in het begin nog wel eens voorkomen dat er eentje wakker werd. Maar of dit met het lawaai wat wij maakten te maken had betwijfel ik, aangezien ons kind nogal een verstoord slaapcyclus heeft. Inmiddels komt het eigenlijk niet meer voor dat er eentje bij toeval wakker wordt terwijl wij "bezig" zijn, aangezien het vaak laat op de avond gebeurd en mijn kinderen dan in een diepe slaap liggen. Ik maak me eigenlijk meer zorgen om mijn buren Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos_I
Watje
Watje
Carlos_I


Aantal berichten : 15

Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitimezo dec 11, 2016 3:46 pm

Tegen geluidshinder bij de buren, best de tv wat luider aanzetten en in een centrale ruimte gaan die niet aan hun slaapkamer grenst.
Wat het instrument betreft maakt het niets uit. Wat meer of minder rumoer verandert niets, het effect telt ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk instrument maakt de minste herrie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument maakt de minste herrie?   Welk instrument maakt de minste herrie? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk instrument maakt de minste herrie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?
» welk instrument
» Welk instrument heb je een hekel aan?
» Welk instrument is het meest effectief?
» Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: