Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Poll of enquête over grensoverschrijding.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Poll of enquête over grensoverschrijding. Empty
BerichtOnderwerp: Poll of enquête over grensoverschrijding.   Poll of enquête over grensoverschrijding. I_icon_minitimedo mei 09, 2013 10:40 am

Het plaatsen van een poll lukt me niet; dus ik probeer het in 2 stukken te doen:

Poll of enquête over grensoverschrijding.

Ik heb dit onderwerp enigszins geleend van een andere website. Op fetlife las ik een onderzoek over ‘grensoverschrijding’, daar met een lelijk woord ‘consentoverschrijding’ genoemd.
Het gaat hierbij om het hanteren van vrijwilligheid / toestemming als norm; om het niet overschrijden van vooraf besproken grenzen en het niet-negeren van afgesproken stopwoord.
Ik citeer:
Men vindt instemming wel in hoge mate belangrijk, maar instemming wordt tegelijkertijd op forse schaal overschreden.

Uit de daarop volgende discussie heb ik de indruk, dat niet iedereen aan de ‘3 V’s’ veel waarde toekent en / of grensoverschrijding ernstig vindt.
Mijn vraag is, hebben jullie hiermee ervaring als spankee?
Het is natuurlijk mogelijk, dat je nooit grenzen of een codewoord wilt afspreken of onnodig vindt; dan kun je dat aangeven in de antwoorden.
Als je een toelichting wilt geven
Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Poll of enquête over grensoverschrijding. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll of enquête over grensoverschrijding.   Poll of enquête over grensoverschrijding. I_icon_minitimedo mei 09, 2013 10:45 am

Dit werkt niet; ik probeer er keuzemogelijkheden onder te plaatsen, maar het gaat niet; ik heb een bericht naar de administrateur gestuurd.
Dus die poll moet even wachten.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Poll of enquête over grensoverschrijding.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Redheads 2: the poll!
» Nieuwe poll: hoelang ben jij al spanko?
» diploma spankee of bijna-poll
» Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: