Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll
+3
peter1z
leentje
Strafhand
7 plaatsers
Spanking richt zich op de belangen van:
vooral de onderdanigen [ingevuld door sub / vrouw]
0%
[ 0 ]
in vrijwel gelijke mate de dominanten en de onderdanigen [ingevuld door sub]
53%
[ 10 ]
vooral de dominanten [ingevuld door sub]
11%
[ 2 ]
vooral de onderdanigen [ingevuld door dominant / man
0%
[ 0 ]
in vrijwel gelijke mate de dominanten en de onderdanigen [ingevuld door dominant]
36%
[ 7 ]
vooral de dominanten [ingevuld door dominant]
0%
[ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 19
Auteur
Bericht
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll do maa 11, 2010 7:29 pm
Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll Gaat het vooral om wat de onderdanige wil of om wat de dominant ervan wil maken? In theorie kan er een verschil zitten tussen de “belangen” en de “wensen” van iemand, maar ik veeg deze samen. Als ik onduidelijk ben in de formulering, geef me een tip.
Ik verdeel de opties tussen mannen en vrouwen; ik begin met de vrouwen. Ik ga ervan uit, dat op deze website de mannen dominant en de vrouwen onderdanig of sub zijn; als je een andere invulling ervan geeft, dan graag melden.. bedankt voor het invullen en groet Rein
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll do maa 11, 2010 9:12 pm
Dom en sub zijn de twee kanten van een munt. Ze hebben elkaar nodig, wat is een dom zonder sub of een sub zonder Dom. Allebei hebben m.i. dus gelijke belangen. De sub wil graag gedomineerd worden en vice versa. Als je eenmaal een Dom/sub relatie hebt is het wel de Dom die stuurt en beslist, maar dat kan hij alleen omdat zij er mee heeft ingestemd en het ook zo wil.
peter1z Beginner
Aantal berichten : 41
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll do maa 11, 2010 9:22 pm
in vrijwel gelijke mate de dominant en de onderdanige [gezamenlijk ingvuld]
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll do maa 11, 2010 10:12 pm
Ik merk dat ik op dezelfde lijn zit als mijn voorgangers.
De sub kan niet zonder de Dom (en andersom) zoals de stekker niet zonder het stopcontact kan (en eveneens andersom).
We hebben elkaar nodig.
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll do maa 11, 2010 10:23 pm
Wat zijn we eensgezind. Ik ga altijd sputteren als Doms zeggen dat ze het doen voor de sub en dat ze zich voor ons opofferen. Als Doms het niet leuk zouden vinden, zouden ze het niet doen. Misschien komt het voor dat hij zich eens opoffert in haar belang, maar andersom ook. Je hebt beiden een behoefte die de ander kan helpen vervullen.
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr maa 26, 2010 4:53 pm
Ik riskeerde met deze enquete de gebleken eensgezindheid en de massa's die de middenweg kiezen. Het zou nog wel leuk zijn, als nog enige deelnemers een antwoord aankruisen. Met dank, Rein
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr maa 26, 2010 6:47 pm
Heee! Wie van de subs heeft "vooral de dominanten [ingevuld door sub]" gekozen?
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr maa 26, 2010 9:29 pm
W schreef:
Jemig, W! Stel je jezelf die vraag nu pas? Rein
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr maa 26, 2010 10:36 pm
Sja, ik zag die stand nu pas. Maar is het antwoord op de vraag die ik stelde al ergens gegeven? Is er de sub met sub/Dom-asymmetrie al uit de kast?
celine Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 164
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr apr 02, 2010 9:25 am
W schreef:
Ik heb dat ook ingevuld, hij beslist wat hij met me doet, waar, wat, wanneer, en hoe.
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr apr 02, 2010 9:49 am
celine schreef:
W schreef:
Ik heb dat ook ingevuld, hij beslist wat hij met me doet, waar, wat, wanneer, en hoe.
Hallo Celine, Volgens mij zijn dat 2 verschillende dingen: beslist hij wat hij doet? [wat voor de hand ligt] Of richt hij zich op zijn eigen belang danwel op het belang van jullie beiden?
In het laatste geval: Beschrijf je dan de feitelijke of de gewenste situatie? Ofwel: is dat wat je echt wilt, dat hij zijn accent op de eigen wensen richt?
Groet van Rein
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr apr 02, 2010 11:23 am
Rein schreef:
celine schreef:
W schreef:
Hallo Celine, Volgens mij zijn dat 2 verschillende dingen: beslist hij wat hij doet? [wat voor de hand ligt] Of richt hij zich op zijn eigen belang danwel op het belang van jullie beiden?
In het laatste geval: Beschrijf je dan de feitelijke of de gewenste situatie? Ofwel: is dat wat je echt wilt, dat hij zijn accent op de eigen wensen richt?
Groet van Rein
Het zal wel in beider belang zijn, als ik op mijn billen krijg.
Het is wel zo dat hij wanneer hij er zin in heeft, mij een pak op de billen geeft, zonder er rekening mee te houden of ik er zin in heb of niet. Hij beslist, en hij alleen. Zo heb ik het ook graag, totale onderwerping.
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr apr 02, 2010 2:48 pm
Citaat :
Zo heb ik het ook graag, totale onderwerping.
Nou dan doe je het voor elkaar en is het niet alleen zijn belang. Ik krijg de indruk dat je het allemaal behoorlijk opwindend vindt allemaal.
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr apr 02, 2010 2:55 pm
leentje schreef:
Citaat :
Zo heb ik het ook graag, totale onderwerping.
Nou dan doe je het voor elkaar en is het niet alleen zijn belang. Ik krijg de indruk dat je het allemaal behoorlijk opwindend vindt allemaal.
Ja, dat is ook zo, maar ik geraak telkens enorm opgewonden als ik op de billen krijg. Na de tuchtiging werken we dat af. Is dat abnormaal misschien ?
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll vr apr 02, 2010 5:16 pm
Wat is abnormaal, wat voor de een de normaalste zaak van de wereld is, is voor een ander abnormaal. Het gaat erom dat jullie beiden het goed en normaal vinden. Wat een ander dan vindt, maakt niet uit, toch?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll
Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll