Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanking normaal voor iedereen

Ga naar beneden 
+5
mickey
dawn
leentje
W
tomaatje
9 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimema feb 22, 2010 10:25 pm

Soms lijkt het me wel eens leuk als spanking niet alleen voor ons de normaalste zaak van de wereld was, maar ook voor niet-spanko's. Dat je gewoon tegen iedereen kunt zeggen dat je naar een spankingfeestje gaat, of dat je naar je begeleider gaat. Dat ze het snappen dat je een beetje voorzichtig gaat zitten. Gewoon met vrienden over spanking kunnen praten en het niet meer geheim hoeven houden lijkt me soms best fijn. Nu heb je soms zo'n leuk feestje gehad en dan moet je de helft geheim houden.

Aan de andere kant heeft dit ook wel wat, het maakt het contact met spanko's wel specialer, omdat we elkaars geheim weten en dat met elkaar kunnen delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimema feb 22, 2010 10:50 pm

tomaatje schreef:
Soms lijkt het me wel eens leuk als spanking niet alleen voor ons de normaalste zaak van de wereld was, maar ook voor niet-spanko's.

Soms lijkt het me wel leuk als spanking de normaalste zaak van de wereld was, namelijk dat iedereen spanko was. Hoe zou de wereld er dan wel niet uitzien? drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimema feb 22, 2010 10:52 pm

Ja, het leven zou er hel anders uitzien als het de normaalste zaak van de wereld was. Nu kon ik mijn collega's wel vertellen dat ik een feestje gaf voor vrienden. Het thema en iets over de versierselen (roze en paars) kon ik ook vertellen. Toen ze op maandag vroegen hoe het geweest was en wat we gedaan hadden werd het al moeilijker. Karaoke kon ik gewoon vertellen, dat we filmpjes hebben gekeken ook (wat voor films het waren natuurlijk niet) over mijn birthday spanking en wat andere on topic zaken natuurlijk niet. Ach het maakt het leven ook wel spannend Smile , af en toe verspreek je je bijna Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimedi feb 23, 2010 12:53 am

Ja, als mensen je vragen hoe je feestje was, moet je inderdaad uitkijken.

Ik heb overigens een aantal vanillevrienden die weten hoe ik in elkaar zit. Met de meesten daarvan praat ik er niet of nauwelijks over. Met mijn beste vriendin maak ik er regelmatig grappen over en vooral omgekeerd, eigenlijk. Zij begrijpt ook alle stille hints en aan haar kan ik prima vertellen hoe het op leens feestje was. Handig, hoor. cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimedi feb 23, 2010 11:17 pm

Ik heb ook een aantal vanillevrienden die het weten (en ook van elkaar weten dat ze het weten) die hebben er nu een sport van gemaakt om op feestjes met mensen die het niet weten allerlei vage opmerkingen te plaatsen waardoor zij (en ik) dubbel liggen. Dat gaat natuurlijk nog een keer fout, maar ja... wie dan leeft wie dan zorgt Wink
Verder kan ik met de vrienden die het weten ook heel open praten over feestjes enzo en dat vind ik toch wel fijn, ik ben niet zo geheimhouderig, vind ik toch niet zo leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:29 pm

Tja ik denk niet dat je dat ooit gaat bereiken en eerlijk gezegd heb ik daar vrij weinig last van. Ik heb ook vriendinnen op andere gebieden die allemaal andere dingen hebben wat mij met hen bindt. Bijvoorbeeld een vriendinnetje als moeder van een ander kind, een collega die geen kinderen heeft enz. De meerwaarde om met iedereen over alles te praten voel ik niet zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: :-)   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimeza maa 06, 2010 2:37 am

Oeps en ik maar vermijden teveel uitleg te geven over hoe ik je ken mickey ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimeza maa 06, 2010 2:44 am

Lol, das dus nergens voor nodig yun Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimema dec 06, 2010 2:09 am

een fantasie die ik zou willen uit laten komen is voor mij natuurlijk een spanking op zich.. maar het zou wel heel erg helpen als iedereen het normaal vond:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimema dec 06, 2010 2:23 am

Eigenlijk vind ik het wel wat hebben hoor - een kink. Neemt niet weg dat ik soms wel eens moedeloos wordt van het geheimzinnige gedoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
tight levisspanker
Watje
Watje
tight levisspanker


Aantal berichten : 4

Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitimewo aug 17, 2011 2:18 pm

Ik geef je helemaal gelijk zeg,het zal ook voor mij een wens zijn als spanking minder een gedoe was.Het is toch ook veel leuker als je naar een feestje gaat waar je lekker kan praten over billenkoek.Maar voorlopig blijft het een taboesfeer.Vele mensen begrijpen niet wat wij van spanking vinden.Maar,ja het zal vreemd overkomen aan je vrienden dat je gaat vertellen dat jij een goed pak op je billen hebt gehad.Altijd maar afvragen hoe zouden ze reageren......

Groet tight levisspanker
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spanking normaal voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking normaal voor iedereen   Spanking normaal voor iedereen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanking normaal voor iedereen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Als je nog niet precies weet wat je met spanking kan en wil
» Spanking voor dames!
» Lotion tijdens of voor de spanking
» Diploma in ruil voor spanking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: