Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Een paar opmerkingen en vragen...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Een paar opmerkingen en vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Een paar opmerkingen en vragen...   Een paar opmerkingen en vragen... I_icon_minitimedo jan 12, 2017 5:43 pm

Allen,

Kort geleden ben ik vol enthousiasme member geworden van dit forum.
Zie ook mijn introductie die ik gelijk heb geschreven.

Ik loop tegen enkele zaken op waarover ik ook al een PM-berichtje heb verzonden aan de moderators van dit forum maar heb daarop geen reactie mogen ontvangen.
Kan iemand mij vertellen waarom ik weinig "rechten" heb als nieuwe member? Het lukt mij bijvoorbeeld niet om de chat te bezoeken (niet toegankelijk voor mij?) of om bijvoorbeeld andere leden te "zien". Misschien doe ik iets verkeerds maar dan zou ik dat graag horen.. :-)

Daarnaast het volgende.
Ik zie dat het forum maar liefst 633 geregistreerde members heeft. Daarnaast wordt het forum overduidelijk veel bezocht door niet geregistreerde gasten.
Bovenstaande staat helaas niet in verhouding met het aantal actieve deelnemers op het forum.
Dit vind ik erg jammer en zou dit graag anders zien. Zelf ben ik graag bereid om te helpen het forum nieuw leven in te blazen maar ik kom zoals gezegd net kijken hier...  Iemand suggesties?

Kortom; naar mijn idee moet het stof er eens goed worden uitgeklopt hier en om dit te realiseren, heb ik de mattenklopper vast klaar gelegd...
Dit zou toch iedereen hier moeten aanspreken, lijkt mij?  roflol

Benieuwd naar jullie reacties, alvast dank!

Groet, Frank
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Een paar opmerkingen en vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar opmerkingen en vragen...   Een paar opmerkingen en vragen... I_icon_minitimevr jan 13, 2017 12:27 am

Waarschijnlijk is degene die dit forum beheert nog niet online geweest om je toe te voegen.
Chatten kan je volgens mij wel.
Ik vind het lastig om uit te leggen hoe je daarin komt.
Misschien moet je het even vragen aan aphrodite, die heeft volgens mij de chat weer een nieuw leven ingeblazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Een paar opmerkingen en vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar opmerkingen en vragen...   Een paar opmerkingen en vragen... I_icon_minitimevr jan 13, 2017 12:52 pm

Dag Frank,

Op een bericht van de moderatoren hoef je niet te rekenen, het is volgens mij al heel lang geleden dat ze nog eens online geweest zijn. Op dit moment wordt het forum eigenlijk niet gemodereerd. In een andere discussie is er al eens sprake geweest om dat door andere mensen te laten overnemen, volgens mij zou isis het er eens met de huidige moderatoren over hebben. De hoop is dan dat als het forum weer gemodereerd wordt, er ook meer leven in zal komen.

Dat je minder rechten hebt als nieuw lid klopt niet. De chat op het forum zelf, onderaan de pagina, werkt niet en/of wordt door niemand gebruikt. Er is wel een aparte chat die verbonden is aan dit forum. Hoe je daarop komt lees je in dit topic: http://klaproos.heavenforum.org/t485-handleiding-chatten-via-mirc

Andere leden "zien" kan niemand volgens mij, als je bedoelt via de ledenlijst informatie opvragen tenminste. Ik kan het in elk geval ook niet en ik ben al 5 jaar lid. Ik denk dat dit bedoeld is om de privacy te garanderen aangezien dit toch een openbaar forum is over een gevoelig onderwerp. Iedereen kan lid worden, dus het kan niet de bedoeling zijn dat iedereen zomaar bijvoorbeeld je mailadres kan zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Een paar opmerkingen en vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar opmerkingen en vragen...   Een paar opmerkingen en vragen... I_icon_minitimevr jan 13, 2017 5:26 pm

Dank jullie wel kim en minime voor jullie reactie, hier kan ik wel wat mee.. :-)

@minime; naar mijn idee zou het wenselijk zijn als in ieder geval een deel van het forum uitsluitend toegankelijk zou zijn voor leden. Maar goed, dat is mijn mening.. Idea

Zou mooi zijn als er weer wat meer leven kwam hier maar ik besef mij heel goed dat wij daar als leden ook zelf verantwoordelijk voor zijn en niet alleen de moderators.

Thanks again!
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Een paar opmerkingen en vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar opmerkingen en vragen...   Een paar opmerkingen en vragen... I_icon_minitimevr jan 13, 2017 8:50 pm

Hoi Frank,

Op de chat moet je sowieso binnen kunnen komen. Dat kan via deze link https://search.mibbit.com/search/%23klaproos

Ik dacht idd dat je in het begin niet alles kon bijv linkjes plaatsen maar dat weet ik niet zeker.

Suggesties om het forum nieuw leven in te blazen is gewoon posten en af en toe op de chat komen. Die is de laatste tijd best druk! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Een paar opmerkingen en vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar opmerkingen en vragen...   Een paar opmerkingen en vragen... I_icon_minitimevr jan 13, 2017 11:33 pm

Thanks mint, ik kom zeker snel eens kijken op de chat! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Een paar opmerkingen en vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar opmerkingen en vragen...   Een paar opmerkingen en vragen... I_icon_minitimedi jan 17, 2017 10:45 pm

Hi Frank,

Welkom hier!

Wat je vragen betreft: je moet eerst een minimum aantal berichten geplaatst hebben voor je alle rechten krijgt, nog ff volhouden dus ;-).
Zoals hierboven uitgelegd is de chat vrij toegankelijk. Misschien tot daar!

Gr

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Een paar opmerkingen en vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar opmerkingen en vragen...   Een paar opmerkingen en vragen... I_icon_minitimewo jan 18, 2017 1:07 am

Hi Isis,

Dank voor je aanvullingen, ook hier kan ik weer wat mee.. :-)

Die chat ga ik van de week wel een keer vinden dus wellicht tot later!

Groet, Frank
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een paar opmerkingen en vragen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een paar opmerkingen en vragen...   Een paar opmerkingen en vragen... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een paar opmerkingen en vragen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opmerkingen waar je spijt van krijgt
» wat vraagjes :P
» erom vragen
» Mezelf voorstellen
» Wat voor spanking relatie zoek je?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: