Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Iets over Kitty.....

Ga naar beneden 
+7
MrMarc
pinkie
elisa
leentje
dawn
W
kitty
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 3:18 pm

Ja dat begrijp ik best, dat je terughoudend bent wat opwinding betreft, bij een persoon die je niet echt goed kent.
Bij mij was het anders, ik kreeg al een hele tijd rijles van hem, en was helemaal weg van die man, smoorverliefd was ik, en had de wildste fantasieen.
Ach, mischien kom je het ooit nog wel tegen, en dan zou ik zeggen, laat je gaan, laat duidelijk merken dat je opgewonden bent, de rest komt vanzelf, maar je moet natuurlijk eerst die persoon tegenkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 3:25 pm

Misschien is dat het wel Celine, ik word niet snel verliefd. Maar misschien komt dat wel omdat ik de juiste nog niet heb getroffen....? Eigenlijk heb ik wel heel veel zin om verliefd te worden. De lente flower zal goed kunnen helpen.

En dan kan ik eindelijk mijn freezing houding laten varen Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 5:27 pm

kitty schreef:
Maar misschien komt dat wel omdat ik de juiste nog niet heb getroffen....?
Ik geloof nooit zo in "de juiste". (Wel in "de betere" natuurlijk.) Het zou heel raar zijn als er maar één iemand precies geschikt voor je zou zijn, toch? Van die bijna zeven miljard bedoel ik dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 8:13 pm

Welkom kitty. Veel lees en schrijfplezier, maar volgens mij heb je dat al.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 8:53 pm

Ja nog even doorzetten en kitty is watje af cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 9:09 pm

leentje schreef:
Ja nog even doorzetten en kitty is watje af cheers
Nu zou ik hier wel een emoticon neer willen zetten die de zweetdruppeltjes van zijn voorhoofdje veegt voor alle inspanningen....helaas nog niet gevonden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 9:13 pm

goed zoeken en googelen dan vind je vast wel wat moois goodluck
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 9:15 pm

tomaatje schreef:
Welkom kitty. Veel lees en schrijfplezier, maar volgens mij heb je dat al.
Hi tomaatje (wat een leuke naam!)
Ik kan me er iets bij voorstellen waar het op slaat, maar vertel eens....pls?
Verder vermaak ik me hartstikke goed. Leuke reacties allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 9:20 pm

W schreef:
Ik geloof nooit zo in "de juiste". (Wel in "de betere" natuurlijk.) Het zou heel raar zijn als er maar één iemand precies geschikt voor je zou zijn, toch? Van die bijna zeven miljard bedoel ik dus.

Hi W (waar staat die "W" nou voor....???)
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik geloof er ook niet echt in dat er maar 1 de juiste is. Ik zal het in het vervolg "een juiste" noemen.
Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 9:53 pm

kitty schreef:
(waar staat die "W" nou voor....???)
Er is ooit een sub geweest die zich O noemde (in een boek). Nou, dan vond ik dat ik mezelf wel W zou mogen noemen! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 10:06 pm

W schreef:
Er is ooit een sub geweest die zich O noemde (in een boek). Nou, dan vond ik dat ik mezelf wel W zou mogen noemen! Twisted Evil
Ik moest erg om je antwoord lachen Laughing Laughing
Ben natuurlijk niets wijzer ... grrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 10:12 pm

Okee, okee. Ik heb ooit geclaimd dat het met de Wimwam-reus van Annie Schmidt te maken had:



(en dat is inmiddels ook mijn mailadres bij gmail), maar eigenlijk is het dat ik vroeger met de nick Witness door het leven ben gegaan. Op Usenet. Omdat mijn spanking-fetish een sterk voyeuristische component heeft. En dat heb ik toen ik ooit bij Daphne registreerde afgekort. Vandaar.

Dat youtube filmpje heeft trouwens een ander melodietje dan de versie van VOF de Kunst:

Iets over Kitty..... - Pagina 2 51xgi5j4aFL

(Of was die versie juist niet van VOF de Kunst. Hm. Moet eens in mijn CDs zoeken.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 11:12 pm

Aangenaam Wim Wam Reus/Witness/W.... *grijns*
Weer erg gelachen! Toen ik het voor het eerst las en hoorde dacht ik: wat krijgen we nou?
Ennuhhh, betekent het dat je liever naar een pak slaag kijkt dan dat je er een geeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 14, 2010 11:20 pm

kitty schreef:
Ennuhhh, betekent het dat je liever naar een pak slaag kijkt dan dat je er een geeft?
Nee, ik denk dat ik toch liever geef. Dan heb ik meer controle. Ik wil haar emotioneel "pellen" (als je begrijpt wat ik bedoel: het korstje eraf halen om de kwetsbare binnenkant te zien te krijgen), en daarvoor heb je de regie nodig.

Maar het meemaken vind ik ook heel spannend als een ander het doet. Eén van mijn fantasieën is ook wel om een spanking te horen waarvan het eigenlijk helemaal niet de bedoeling is dat ik weet dat er überhaupt een spanking aan de gang is. Van buren of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 15, 2010 12:16 am

W schreef:
Nee, ik denk dat ik toch liever geef. Dan heb ik meer controle. Ik wil haar emotioneel "pellen" (als je begrijpt wat ik bedoel: het korstje eraf halen om de kwetsbare binnenkant te zien te krijgen), en daarvoor heb je de regie nodig.
Het klinkt heel mooi, maar eerlijk gezegd kan ik hier heel veel interpretaties op los laten. Dus als je het wat duidelijker wilt omschrijven, dan graag....
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 15, 2010 9:22 am

kitty schreef:
Rein schreef:
Je schrijft dat je ervaring hebt met BDSM, maar ik kan niet uit je intro opmaken of je wel of niet ervaring hebt met spanking. Kun je dat vertellen?
Hoi Rein,

Dank je wel voor je reactie. Ook leuk om te lezen dat het blijkbaar prikkelend kan werken.

Mijn ervaring met spanking is minimaal en ook niet echt positief….
Ik heb een paar maanden een HD relatie gehad met een externe dominant (zo heet het geloof ik wanneer de dominant/man niet je partner is?) Binnen deze HD relatie bepaalde hij eenzijdig de regels waar ik me aan moest houden. Ik voelde me niet 'thuis' binnen de regels die mij werden opgelegd. Een gesprek hierover leidde tot het strakker aantrekken van deze regels. Dus ik hield mijn mond wel in het vervolg!
De regels waren er met name op gericht dat ik me zo moest gedragen hoe hij het prettig vond. Er was dus geen ruimte voor mijn eigen persoontje.

De eerste keer nam hij ruim de tijd voor het pak slaag om onze HD relatie in te wijden. Om mijn gehoorzaamheid af te dwingen, ontving ik elke dag dat ik bij hem was een stevig pak slaag. Dit onder de noemer “periodieke spanking”. Deze pakken slaag (is dat goed Nederlands?) werkte hij hardhandig af binnen een minuut of vijf. Het effect hiervan was dat ik me op de één of andere manier misbruikt ging voelen en ook werd ik bang.

Ik vroeg me af of ik in een droom geloofde. Alles wat ik had gelezen over HD en wat ik er zelf verder bij fantaseerde op meer erotisch vlak kwam nl. in die relatie niet aan de orde.

Een week of 3 geleden was ik weer op zoek naar die HD site die me destijds zo heeft geraakt. Bij het zoeken kwam ik op spankingsites.
En weer werd ik warm van binnen....

Heb ik je vraag een beetje kunnen beantwoorden?

Groetjes,
kitty

Beste Kitty,
Als ik het goed begrijp, is jouw ervaring met spanking negatief.
Ik kan me dat voorstellen, want de dominant meende eenzijdig de regels vast te moeten stellen en hij duwde jou in een mentale hoek. In jouw ervaring met deze persoon had jouw belang helaas geen plaats. Dit moet erg vervelend zijn.
Spanking gaat wat mij betreft om de 4 V’s: vertrouwen, verstand, vrijwilligheid, veiligheid. Dit geld wanneer het gaat om een rollenspel, om de spanning of ontspanning, of om de erotiek of om begeleiding; tenminste naar mijn mening.
In het geval dat ik iemand heb begeleid en las mentor heb geopereerd, hebben we samen [dus de betreffende vrouw en ik] de doelen, regels opgesteld en er een kleine overeenkomst van gemaakt.
Ik ben benieuwd of je de spanking op een andere en betere manier zuilt ervaren.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 15, 2010 11:57 am

Rein schreef:

Beste Kitty,
Als ik het goed begrijp, is jouw ervaring met spanking negatief.
Ik kan me dat voorstellen, want de dominant meende eenzijdig de regels vast te moeten stellen en hij duwde jou in een mentale hoek. In jouw ervaring met deze persoon had jouw belang helaas geen plaats. Dit moet erg vervelend zijn.
Spanking gaat wat mij betreft om de 4 V’s: vertrouwen, verstand, vrijwilligheid, veiligheid. Dit geld wanneer het gaat om een rollenspel, om de spanning of ontspanning, of om de erotiek of om begeleiding; tenminste naar mijn mening.
In het geval dat ik iemand heb begeleid en las mentor heb geopereerd, hebben we samen [dus de betreffende vrouw en ik] de doelen, regels opgesteld en er een kleine overeenkomst van gemaakt.
Ik ben benieuwd of je de spanking op een andere en betere manier zuilt ervaren.
Met groet
Rein

Beste Rein,
Het was ook negatief. Ik weet inmiddels dat hij mijn onderdanigheid onlosmakelijk koppelde aan die van een BDSM slavin. En dat ben ik niet. Ik heb ook altijd het verschil duidelijk proberen te maken door te zeggen: “ik bén niet onderdanig, ik heb een onderdanig gevoel. En dat gevoel kan geprikkeld worden”.

Soms overweeg ik wel eens of het voor mij een goede oplossing zou zijn een mentor/begeleider te hebben. Alleen lijkt het in mijn beleving zo’n kil gedoe.

Het stukje tekst dat hier net nog stond, bestond uit allerlei vragen over het mentorschap. Ik ga deze naar de “Vraagbaak” kopiëren. Daar lijkt het me beter op zijn plaats dan hier.

En als laatste Rein, ik weet zeker dat ik spanking op een andere en betere manier zal gaan ervaren! Ik weet alleen niet hoe lang het nog duurt.

Groetjes,
kitty
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 15, 2010 12:05 pm

Een externe mentor/begeleider is zeker niet altijd de juiste oplossing. De meeste singles onder ons delen waarschijnlijk hun D/s gevoelens liever met een partner. Nou is het ook weer niet zo makkelijk de voor jou juiste partner te vinden (zelf zoek ik ook al weer twee jaar naar de ware), een externe Dom kan dan toch een goede (tijdelijke) oplossing zijn.

Zaak is natuurlijk wel om een betrouwbare en begripvolle Dom te vinden. Dus goed mail contact vooraf, eerst praten voor je tot iets anders overgaat. Het is belangrijk dat er een klik is en dat je hem vertrouwt. Een goede mentor neemt de regie in handen (anders zou het ook niet werken natuurlijk), maar luistert wel goed naar wat je zegt. Gaat er dan toch iets mis en heb je na afloop een 'naar' gevoel erover dan zal hij je niet laten gaan voor je er samen over gesproken hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 15, 2010 12:49 pm

Hi leentje,

Dank je wel voor je reactie. Heb jij ooit een partner gehad waarin spanking een plaats had?
Al weer 2 jaar op zoek! Mag ik ervan uit gaan dat je in deze 2 jaar wel enige kennismakingen achter de rug hebt?

Ik denk zelf dat nu ik steeds beter weet wat ik zoek, dat het vinden van een geschikte partner ietsjes dichterbij komt.
Ook vind ik het heel erg fijn hier gevoelens te kunnen uiten over mijn beleving, zonder dat iemand vindt dat ik raar ben, omdat ik een pak slaag wil wanneer ik me niet aan de afspraken hou…. Dus door lid te worden van dit forum, kan ik toch iets doen met mijn gevoelens. Echt geweldig!

Wat je schrijft over het juiste mentorschap boezemt mij in zekere zin wel vertrouwen in. De crux zit ‘m daar natuurlijk ook weer in het feit dat het gaat over een GOEDE mentor….
Dus wellicht dat het vinden van een goede mentor even lastig is als het vinden van een geschikte partner… Eigenlijk om te lachen!

Succes met vinden leentje!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 15, 2010 2:03 pm

Citaat :
Dus wellicht dat het vinden van een goede mentor even lastig is als het vinden van een geschikte partner… Eigenlijk om te lachen!
rofl

Daar heb je wel een punt!

Ik ben erg lang getrouwd geweest kitty. En dat was een D/s relatie. Soms ging dat fantastisch en soms ook niet. Uiteindelijk is er veel gebeurd en zijn we gescheiden, hoewel we nog wel bevriend zijn.
Ik weet dus uit ervaring dat D/s, relatie, kinderen niet altijd goed te combineren zijn. Toch ben ik weer naar zo'n soort relatie op zoek. En met alle ervaring die ik nu heb denk ik dat de kans van slagen een stuk groter is.
Maar ik zoek nu alweer twee jaar en besef inmiddels dat het niet makkelijk is. Ik heb inmiddels kennis gemaakt met een aantal mannen en daar vaak ook leuk mee gegeten, gepraat en iets gegeten.
Helaas stel ik blijkbaar 'hoge' eisen. Er moet een klik zijn, iemand mag geen baard of snor hebben, hij moet intelligent zijn en ook nog een natuurlijk Dominante uitstraling hebben pandalol Helaas heeft die zwarte ridder zich nog niet aangediend. Maar ik blijf hopen.

Een 'lieve' (waarschijnlijk niet juiste woord) Begeleider heb ik wel. Nadeel is wel dat hij erg druk is, getrouwd en dat ik zijn aandacht met een aantal andere subjes (allemaal heel lief hoor) moet delen. Een goede Begeleider die vaker dan eens in de drie/vier weken tijd voor me heeft en waar ik ook nog eens een klik mee heb, heb ik ook nog niet kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 15, 2010 5:31 pm

leentje schreef:
en daar vaak ook leuk mee gegeten, gepraat en iets gegeten.
Da's een hoop eten, leentje! Twisted Evil (Maar het was me al eerder opgevallen dat spankees vaak een bijzondere culinaire belangstelling hebben... Twisted Evil)

leentje schreef:
Helaas heeft die zwarte ridder zich nog niet aangediend.
Ik zal mannen die in je geïnteresseerd zijn waarschuwen dat ze voor een deet met jou er goed aan doen een zwart harnas aan te trekken... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:59 am

leentje schreef:
Ja nog even doorzetten en kitty is watje af cheers
Heb je het gezien leentje!! ik ben geen watje meer!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 12:11 pm

leentje schreef:
Citaat :
Dus wellicht dat het vinden van een goede mentor even lastig is als het vinden van een geschikte partner… Eigenlijk om te lachen!
rofl

Daar heb je wel een punt!

Ik ben erg lang getrouwd geweest kitty. En dat was een D/s relatie. Soms ging dat fantastisch en soms ook niet. Uiteindelijk is er veel gebeurd en zijn we gescheiden, hoewel we nog wel bevriend zijn.
Ik weet dus uit ervaring dat D/s, relatie, kinderen niet altijd goed te combineren zijn. Toch ben ik weer naar zo'n soort relatie op zoek. En met alle ervaring die ik nu heb denk ik dat de kans van slagen een stuk groter is.
Maar ik zoek nu alweer twee jaar en besef inmiddels dat het niet makkelijk is. Ik heb inmiddels kennis gemaakt met een aantal mannen en daar vaak ook leuk mee gegeten, gepraat en iets gegeten.
Helaas stel ik blijkbaar 'hoge' eisen. Er moet een klik zijn, iemand mag geen baard of snor hebben, hij moet intelligent zijn en ook nog een natuurlijk Dominante uitstraling hebben pandalol Helaas heeft die zwarte ridder zich nog niet aangediend. Maar ik blijf hopen.

Een 'lieve' (waarschijnlijk niet juiste woord) Begeleider heb ik wel. Nadeel is wel dat hij erg druk is, getrouwd en dat ik zijn aandacht met een aantal andere subjes (allemaal heel lief hoor) moet delen. Een goede Begeleider die vaker dan eens in de drie/vier weken tijd voor me heeft en waar ik ook nog eens een klik mee heb, heb ik ook nog niet kunnen vinden.

Ik kan me voorstellen dat een D/s relatie in aanwezigheid van kinderen lastig kan zijn. Zelf heb ik geen kinderen en die zullen er ook niet komen, dus dat probleem heb ik gelukkig niet. Ik begrijp wat je schrijft over je 'hoge' eisen. Ik heb die ook. Vrienden proberen me wel eens op een ander spoor te brengen om wat eisen te laten varen. Ik denk zelf dat mijn eisen als sneeuw voor de zon verdwijnen wanneer ik in de ogen kijk van een man op wie ik onmiddelijk verliefd word. Want als ik dat gevoel heb, waarom zou ik dan nog zeuren over baarden en snorren. Ja! Ook ik heb daar iets op tegen;)

En wat is er mis met het woord "lieve" in combi met "begeleider"? Klinkt voor mij wel oké wanneer hij op gepaste tijden NIET lief is... stout over knie hard
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 12:24 pm

kitty schreef:
Zelf heb ik geen kinderen en die zullen er ook niet komen,
Oei. Vind je dat niet naar?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 16, 2010 12:48 pm

leentje schreef:

Zaak is natuurlijk wel om een betrouwbare en begripvolle Dom te vinden. Dus goed mail contact vooraf, eerst praten voor je tot iets anders overgaat. Het is belangrijk dat er een klik is en dat je hem vertrouwt. Een goede mentor neemt de regie in handen (anders zou het ook niet werken natuurlijk), maar luistert wel goed naar wat je zegt. Gaat er dan toch iets mis en heb je na afloop een 'naar' gevoel erover dan zal hij je niet laten gaan voor je er samen over gesproken hebt.

Zoals altijd wijze woorden van Leentje.
Ik weet niet of er veel mensen zijn die relatief weinig ervaring hebben met het zoeken van nieuwe contacten.
Ik heb nog ergens een bestand "tips voor beginners" of "contact zoeken" of iets dergelijks op mijn computer zwerven. Is daar behoefte aan?
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Iets over Kitty..... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iets over Kitty.....   Iets over Kitty..... - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iets over Kitty.....
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samen iets intiems delen?
» Heeft niemand iets te vragen of mee te delen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: