Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Lurker meldt zich

Ga naar beneden 
+7
yun
fleur
dawn
Dutch Spank Daddy
leentje
annemiek
Björn
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 7:39 pm

Hallo!

Eh, tjah, na eindeloos lurken toch maar even hoi zeggen Very Happy. Mijn naam is dus Björn, ik ben waarschijnlijk de jongste hier (20), student, en ik sla graag meisjes. Ik ben nog niet zo lang actief als spanko, maar heb een tijdje geleden een meid ontmoet die de hobby deelde, en daar inmiddels ook een hele leuke sessie mee gehad.

Okay, eh, verder heb ik niet echt veel te vertellen nu. Vraag maar raak zou ik zeggen!
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 8:12 pm

Welkom, Bjorn!
En... officieel geen lurker meer nu , he?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 8:18 pm

Dank U, Dank U!

En ik ben inderdaad officieel lurker-af. Nu dat 'watje' nog even wegwerken, dat pas natuurlijk niet bij mijn dominante imago Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 8:23 pm

Hoi Björn,

Ook welkom van mij en leuk dat je lurker af bent. Misschien ben je inderdaad de jongste hier, maar ja dat moet er toch eentje zijn.
En ik zou zeggen ga maar flink aan het posten, dan ben je snel watje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 8:55 pm

Welkom!

Zelf ben ik al een hele tijd zowel lurker - als student-af.
Ik denk nog steeds met zeer veel genoegen aan mijn eigen studententijd terug.
De tijd van het experimenteren!

Wat studeer je overigens en is jouw "spankee" ook actief op dit forum?
En tenslotte: hoe ben jij aan jouw "plaatje" gekomen? Errug zwart wit!

Wij hopen in ieder geval wat ervaringen van jou op dit forum te mogen lezen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 9:17 pm

Och, liever een watje en er trots op dan een meeloper....
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 9:17 pm

Welkom Björn!

We kunnen best wat jeugd gebruiken, hoor - dus post maar raak!

Veel plezier hier!

dawn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 9:23 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Welkom!

Zelf ben ik al een hele tijd zowel lurker - als student-af.
Ik denk nog steeds met zeer veel genoegen aan mijn eigen studententijd terug.
De tijd van het experimenteren!

Wat studeer je overigens en is jouw "spankee" ook actief op dit forum?
En tenslotte: hoe ben jij aan jouw "plaatje" gekomen? Errug zwart wit!

Wij hopen in ieder geval wat ervaringen van jou op dit forum te mogen lezen. Very Happy

Dat student zijn ga ik ook wel missen als ik in de grote boze burrrrrrrrrgerwereld kom Wink. 'Mijn' spankee is hier voor zover ik weet niet actief, maar ik weet dat ze wel eens op andere sites meeleest. Wellicht dat ze nog wel eens een accountje aanmaakt, misschien ook niet.

Dat plaatje? Dat heeft meneertje photoshop voor mij gedaan. En, ja, dat ben ik dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 9:37 pm

Welkom Björn!

En student af zijn... och, dat heeft ook wel weer zo zijn voordelen

Groetjes,
Fleur (die morgen haar allerlaatste tentamen heeft, en dan ook bijna student af is... :s)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 9:43 pm

fleur schreef:
Fleur (die morgen haar allerlaatste tentamen heeft, en dan ook bijna student af is... :s)

fleur (en toch hopelijk niet "Fleur" zoals je zelf nu even (per vergissing?) schrijft) heel veel succes met dat allerlaatste tentamen morgen. Very Happy

Wellicht een beetje off topic op deze welkom voor Björn, maar moet kunnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimewo jun 09, 2010 9:47 pm

fleur schreef:
Welkom Björn!

En student af zijn... och, dat heeft ook wel weer zo zijn voordelen

Groetjes,
Fleur (die morgen haar allerlaatste tentamen heeft, en dan ook bijna student af is... :s)

Hee, iemand van onder de 30 Razz! Volgens mij heb ik jou ergens anders op het interweb ook gezien nietwaar? Ben trouwens bij te zien dat er ook leuke, en vooral, actieve communities bestaan Very Happy.

Tentamens... Tjah, voor mij begint de horror over een weekje ook. Tot die tijd nog maar lekker SoGgen. Trouwens, veel succes morgen! En als dat studeren zo bevalt, kun je natuurlijk ook nog even je vakje niet inkoppen toch Wink. Of moet ik dat als dominant niet zeggen Razz ?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 12:16 am

We hebben er meer onder de 30, hoor, Björn. Isis bijvoorbeeld. En elisa. En misschien nog wel een paar die ik nu niet kan bedenken. (Ik word namelijk zelf oud en vergeetachtig).
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 12:24 am

En ik natuurlijk. Welkom Bjorn dat je t maar gezellig zal vinden en je vrij voelt alles wat je weten en delen wilt eruit te gooien. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 12:26 am

Oja: èn yun!
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 12:26 am

dawn schreef:
We hebben er meer onder de 30, hoor, Björn. Isis bijvoorbeeld. En elisa. En misschien nog wel een paar die ik nu niet kan bedenken. (Ik word namelijk zelf oud en vergeetachtig).

Ach gossie....

Van een paar wist ik het wel. Maar ik zo af en toe toch een beetje de indruk dat er vooral oudere mensen zijn die je op dit soort sites tegenkomt Wink. Ook als je contactadvertenties erop naleest, het gros is 30+, een groot deel zelfs 50+!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 12:34 am

Oud zeg. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 12:41 am

Ik ben ook (nog wel dan) onder de 30 hoor dawn, dus je hebt best nog wat jonkies rondlopen hier Wink

Welkom Björn! En wat is er mis met een watje zijn??? Lurker meldt zich Icon_cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 12:53 am

mickey schreef:
Ik ben ook (nog wel dan) onder de 30 hoor dawn, dus je hebt best nog wat jonkies rondlopen hier Wink

Welkom Björn! En wat is er mis met een watje zijn??? Lurker meldt zich Icon_cool

Het past natuurlijk niet bij mijn superdominante (ahem...) imago!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 9:01 am

Ook van mij welkom Björn! (Ikzelf ben dus wél een oude man... Twisted Evil)

Overigens heb ik al veel objecten gezien waarmee geslagen wordt, maar nog nooit een lantaarnpaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 12:41 pm

W schreef:
Ook van mij welkom Björn! (Ikzelf ben dus wél een oude man... Twisted Evil)

Overigens heb ik al veel objecten gezien waarmee geslagen wordt, maar nog nooit een lantaarnpaal!

Och, oud worden we (hopelijk) allemaal vanzelf. Gewoon rustig doorademen hoor ik altijd van m'n opa, en die is met die strategie inmidddels al 76 geworden.

Oh, die lantaarnpaal ga ik niet mee slaan, hoe mooi die ook versierd is. Volgens mij lacht ze me ook nogal uit als ik met een lantaarnpaal aan kom zetten niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 1:34 pm

Dat hangt er van af hoe je er bij kijkt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimedo jun 10, 2010 4:03 pm

dawn schreef:
Dat hangt er van af hoe je er bij kijkt...

Eh, nou, om eerlijk te zijn zou ik niet met een strak gezicht de kamer binnen kunnen lopen met een lantaarnpaal in m'n handen. Gelukkig hou ik van humor in het spel. Maar wellicht dat de meer ervaren dominanten hier dat talent wel hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimevr jun 11, 2010 2:45 pm

Welkom Bjorn!

party Ik ben niet meer de jongste!! Thnx daarvoor. En natuurlijk veel lees en schrijfplezier hier!.

Grtz.

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimevr jun 11, 2010 9:28 pm

Beste Björn,

Leuk, dat je al op je 20-ste jaar deze hobby hebt gedeeld met iemand.
Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt en pittige berichten plaatst.

Björn schreef:
dawn schreef:
We hebben er meer onder de 30, hoor, Björn. Isis bijvoorbeeld. En elisa. En misschien nog wel een paar die ik nu niet kan bedenken. (Ik word namelijk zelf oud en vergeetachtig).

Ach gossie....

Van een paar wist ik het wel. Maar ik zo af en toe toch een beetje de indruk dat er vooral oudere mensen zijn die je op dit soort sites tegenkomt Wink. Ook als je contactadvertenties erop naleest, het gros is 30+, een groot deel zelfs 50+!

De opmerking over de leeftijden:
Van de vrouwen hier zijn de meeste in de leeftijdsgroep 21-40, tenminste voor zover de deelnemers hun leeftijd hebben opgegeven. De mannen zijn oververtegenwoordigd in de groep boven de 50 jaar.
Verjonging brengt evenwicht!

Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitimevr jun 11, 2010 11:00 pm

Het lijkt me trouwens wel lastig, om als Dom jong te zijn. Ik heb wel de indruk dat subs liever een wat ouder iemand willen. Nou ja, misschien is het ook wel verbeelding. En zelfs als het zo is, zijn er vast ook wel subs die het geen punt vinden.

Zelf heb ik ooit een crush gehad op iemand die vijf jaar ouder was dan ik, en die beweerde dat ze me te jong vond. Dat was best vervelend, toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Lurker meldt zich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lurker meldt zich
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» jongedame meldt zich...
» Wim stelt zich voor
» Mrs Silly stelt zich voor
» smartboy stelt zich voor
» janita stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: