Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Lurker meldt zich

Ga naar beneden 
+7
yun
fleur
dawn
Dutch Spank Daddy
leentje
annemiek
Björn
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimevr jun 11, 2010 11:39 pm

W schreef:
Ik heb wel de indruk dat subs liever een wat ouder iemand willen. Nou ja, misschien is het ook wel verbeelding.

Geen verbeelding... Wishful thinking! Laughing

Ik heb ooit een keertje gepraktiseerd met iemand die een aantal jaren jonger was dan ik. Zijn uiterlijk was ook behoorlijk jongensachtig. Maar een Dominante uitstraling "van heb ik jou daar"! Als rechtgeaarde sub kon je beslist niet om hem en zijn wil heen. Als hij nou ook nog goed had kunnen meppen was het misschien nog wat geworden... Rolling Eyes

Maar goed - of je iemand als Dominant kunt aanvaarden heeft in elk geval wat mij betreft meer te maken met uitstraling dan met leeftijd. juggle
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 12, 2010 1:21 am

[quote="dawn"]
W schreef:
Ik heb wel de indruk dat subs liever een wat ouder iemand willen. Nou ja, misschien is het ook wel verbeelding.

Onzin! Dominantie zit niet in leeftijd, maar in uitstraling. En ik wil persoonlijk juist een jonge man, ik heb weinig met oudere mannen in het algemeen, dus ook niet op dit gebied. Go jonge mannen!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 12, 2010 12:36 pm

dawn schreef:
Geen verbeelding... Wishful thinking! Laughing
Okay, dawntje! Hoeveel is dan het leeftijdsverschil tussen jou en je partner? Is hij inderdaad niet een stukje ouder dan jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 12, 2010 12:47 pm

W schreef:
Ik heb wel de indruk dat subs liever een wat ouder iemand willen. Nou ja, misschien is het ook wel verbeelding.

Hoe het met andere dames zit weet ik natuurlijk niet, maar ik weet dat zij daar echt niets mee heeft. Begrijpelijk denk ik, ik kan me namelijk goed voorstellen dat je zoiets intiems en erotisch liever niet deelt met iemand die qua leeftijd bijna je vader had kunnen zijn. Nee, jong en dominant is eigenlijk geen probleem. Het enige 'echte' probleem dat ik tegen kom is dat veel mensen een stuk ouder zijn eer ze hun gevoelens voor spanking kunnen plaatsten, en ik dus uit een iets kleinere groep vis Wink. Maar hé, ik heb d'r toch een gevonden Smile.

Misschien is het wel leuk om dit even in een ander topic voort te zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 12, 2010 1:35 pm

W schreef:
dawn schreef:
Geen verbeelding... Wishful thinking! Laughing
Okay, dawntje! Hoeveel is dan het leeftijdsverschil tussen jou en je partner? Is hij inderdaad niet een stukje ouder dan jij?

Dat zal hij niet leuk vinden, dat je dat denkt, W... Laughing

Maar goed: hij en ik zijn momenteel even een paar maandjes even oud. Vanaf half augustus kan ik echter weer tegen hem opkijken. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 12, 2010 1:36 pm

Björn schreef:
Misschien is het wel leuk om dit even in een ander topic voort te zetten?
Ja, sorry dat ik je welkomsdraadje hiermee vervuil...

Om op jou terug te komen: hoe heb je je geliefde (nou ja, "meid", maar ik neem aan dat je ook wel wat voor haar voelt Twisted Evil) gevonden? En hoe lang hebben jullie al iets?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 12, 2010 2:01 pm

W schreef:
Om op jou terug te komen: hoe heb je je geliefde (nou ja, "meid", maar ik neem aan dat je ook wel wat voor haar voelt Twisted Evil) gevonden? En hoe lang hebben jullie al iets?

Haha, 'mijn geliefde' noem ik d'r niet hoor. Ze is wel een hele goede vriendin van me, dat wel. We hebben elkaar via internet ontmoet, lekker cliché hè? Ik vraag me ook wel eens af of mensen wel eens spankees hebben ontmoet in het wild. Toch wel diep respect als je dat doet zeg! Ik zou in de kroeg nooit daarvoor op een meid afstappen :O.

Citaat :
Ja, sorry dat ik je welkomsdraadje hiermee vervuil...

Hee, ik kom hier juist voor dit soort discussies!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 12, 2010 11:02 pm

Björn schreef:
via internet
Aha! Vergeef me mijn nieuwsgierigheid (ik ben ontzettend nieuwsgierig aangelegd), maar hoe precies? Ook via één of ander forum? Of een datingsite? Of nog wat anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 12, 2010 11:21 pm

W schreef:
Björn schreef:
via internet
Aha! Vergeef me mijn nieuwsgierigheid (ik ben ontzettend nieuwsgierig aangelegd), maar hoe precies? Ook via één of ander forum? Of een datingsite? Of nog wat anders?

*vergeeft!

Nee, t was gewoon via zo'n advertentie op een een spanking website. Kan me zo niet eens herinneren welke. Ik had d'r al wat meer reacties op, maar deze voelde precies goed, dus na wat mailen en msn'en maar eens afgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 13, 2010 10:47 am

Maar nu de hamvraag: weet zij van dit forum, en zou ze niet ook in Klaproos geïnteresseerd zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Lurker meldt zich - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lurker meldt zich   Lurker meldt zich - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lurker meldt zich
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» jongedame meldt zich...
» Wim stelt zich voor
» Mrs Silly stelt zich voor
» smartboy stelt zich voor
» janita stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: