Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Opmerkingen waar je spijt van krijgt

Ga naar beneden 
+21
Merel
Strafhand
Delftse Studente
sandertje
Neill
puk
IngridD
frizzle65
Madelief
machteld
Ruben
carlijn
car{M}en
isis
Björn
spijtebijt
angelica
annemiek
sarah
elisa
tomaatje
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimeza apr 25, 2015 7:38 pm

Ontopic;

Als je D zegt dat hij maar harder gaat omdat het blijkbaar geen pijn doet is het erg onverstandig om bij de volgende slag sarcastisch "aauuww"  te gaan roepen. Evil or Very Mad


Of sarcasme in het algemeen. Ook onverstandig.
Terug naar boven Ga naar beneden
sandertje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: heel dom..   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 25, 2016 8:45 am

Ik was een heel uitdagend meisje aan het spanken (19) en na haar 30 seconden met de hand op de blote billen te hebben aangepakt draaide ze haar hoofd en begon mevrouw heel cynisch te lachen: 'haha, sorry hoor, maar als ik jou was zou ik maar eens naar een sportschool gaan om je armspieren te trainen, voor een jongen van 21 lijkt dit nergens op!' Ik was diep beledigd... ik hoef jullie vast niet uit te leggen dat 2 minuten later de tranen over haar gezicht liepen... :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 26, 2016 1:21 am

sandertje schreef:
ik hoef jullie vast niet uit te leggen dat 2 minuten later de tranen over haar gezicht liepen... :p
Jawel, leg maar eens uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
sandertje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 26, 2016 9:39 am

Zie quote bericht


Laatst aangepast door sandertje op zo jun 26, 2016 9:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
sandertje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 26, 2016 9:40 am

Delftse Studente schreef:
sandertje schreef:
ik hoef jullie vast niet uit te leggen dat 2 minuten later de tranen over haar gezicht liepen... :p
Jawel, leg maar eens uit.

Nou ik zou het natuurlijk vervelend vinden als de spanking niet aan iemands verwachting voldoet dus ik heb het arme meisje in een wat delicatere postitie neergelegd met haar zachte billetjes mooi omhoog, waarna ik haar flink heb aangepakt met een setje gereedschap en ze zo te zien al gauw spijt kreeg... maarreee, leuke delftse studente, zou je dat niet liever zelf eens ervaren? :p

Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 26, 2016 4:39 pm

sandertje schreef:
Nou ik zou het natuurlijk vervelend vinden als de spanking niet aan iemands verwachting voldoet dus ik heb het arme meisje in een wat delicatere postitie neergelegd met haar zachte billetjes mooi omhoog, waarna ik haar flink heb aangepakt met een setje gereedschap en ze zo te zien al gauw spijt kreeg... maarreee, leuke delftse studente, zou je dat niet liever zelf eens ervaren? :p

Ik denk dat mijn grote mond iets te veel is voor jouw tere zieltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimedi jun 28, 2016 11:08 am

Ik plaats dit ook hier:

Dat zijn grappige voorbeelden van opmerkingen op Klaproos en Fetlife.
De uitspraken die ik hoorde zijn niet spectaculair:
1. ‘Jouw aaien met de pollepel’ [contact met deze dame was eenmalig, jammer]
2. ‘Je was aan de voorzichtige kant; dat is ook goed voor een eerste keer’ [ik gebruikte geen rietje, deed dit wel bij vervolgafspraak]
3. ‘Ik vond het heel tof, maarrr . . . eh . . . . het had wel iets harder gemogen’. Vervolg?

Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat met die grote mond en dat tere zieltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimedi jun 28, 2016 12:18 pm

\"Strafhand" schreef:
"‘Ik vond het heel tof, maarrr . . . eh . . . . het had wel iets harder gemogen’. Vervolg?
Klinkt als een hele leuke vrouw.  Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimedi jan 10, 2017 12:40 am

Het oefentikje tegen je billen met de tawse voordat de echte klap komt, alvast hardop meetellen als "1" Razz
Het was een poging tot leuk doen, maar wat heb ik er spijt van gekregen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimema jan 16, 2017 9:28 pm

Haha Very Happy moet ik eens uittesten merel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 17, 2017 11:39 am

"Aww, wat ben je schattig als je dreigt!"
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 17, 2017 2:48 pm

roflol

Die is inderdaad geen goed idee. In mijn ervaring is "Aw wat ben je schattig" sowieso geen goed idee... weetniet
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 17, 2017 3:00 pm

Een ervaring rijker met de kleerborstel

Ik: Auw dat ding doet echt zeer, Rotding!
HIj: Goed zo dat is ook de bedoeling, en weet je wat omdat het ze zeer doet en je het een rotding vindt, geef ik je er zometeen nog een keer mee.

juggle

Ervaring: Zeg nooit dat je een instrument een rotding vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim
Watje
Watje



Aantal berichten : 6

Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitimedo aug 24, 2017 4:19 pm

Je beroepen op je zwijgrecht wordt niet gewaardeerd blijkt uit de praktijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opmerkingen waar je spijt van krijgt   Opmerkingen waar je spijt van krijgt - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opmerkingen waar je spijt van krijgt
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een paar opmerkingen en vragen...
» Spijt
» het spijt me
» waar issie
» Meptuig - waar haal je het?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: