Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 een straf om niet te vergeten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
PB
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

een straf om niet te vergeten Empty
BerichtOnderwerp: een straf om niet te vergeten   een straf om niet te vergeten I_icon_minitimeza aug 17, 2013 11:34 pm

Beste mensen,
Mijn lieve meisje maakt zich af en toe schuldig aan gedrag, waar we een eind aan moeten maken.
Wij beiden vinden dat.
Zij wil een straf als waarschuwing.
Een straf, om te tonen wat ze krijgt als ze nogmaals dit gedrag vertoont.
Een straf, die zo hevig is, dat ze niet meer zal durven nogmaals in de fout te gaan.
Die straf treft natuurlijk de billetjes van deze deugniet.
Ze heeft een hekel aan instrumenten.
In dit geval zullen die dus ruimschoots een rol spelen.
Zoals daar zijn: een riem, een paddle, een cane, een tawse.
Mijn opgave is om daar op zo'n manier gebruik van te maken, dat ze dat nog lang zal voelen.
En dat het zo'n zeer doet en zo'n indruk maakt, dat het in haar geheugen gegrift staat.
Mijn vraag aan jullie:
Wat is de beste strategie? Welke instrumenten? Welke volgorde? Hoe de straf erger maken?
Hoe zorg ik ervoor dat het zonder verwondingen te veroorzaken, zo'n impact heeft dat het ECHT blijft bekleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

een straf om niet te vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: een straf om niet te vergeten   een straf om niet te vergeten I_icon_minitimezo aug 18, 2013 2:03 am

Een hoop vragen Wink.

Het is natuurlijk allemaal heel persoonlijk. De Dominanten hier zullen waarschijnlijk beter antwoord kunnen geven op het technische gedeelte van je vraag Wink. Wat het erger maken van de straf betreft, dat hangt er helemaal vanaf wat zij verschrikkelijk vind. Ik vind het helemaal niet leuk om zelf instrumenten te moeten halen bijvoorbeeld, of om zelf te moeten kiezen met welk instrument ik straf ga kijken etc etc.


Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
BenReading
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

een straf om niet te vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: een straf om niet te vergeten   een straf om niet te vergeten I_icon_minitimezo aug 18, 2013 8:30 pm

Dear PB,

This question could be answered in 100 different ways. As her spanker, you know her best through your experience with her. You state that she dislikes implements a lot, and one piece of advice I would like to give you is to think why this is. Sure, an implement hurts exponentially more than a hand. Besides that though, I think some women who are into spanking also feel less close whilst being spanked with an implement. I would therefore encourage you to think about why your girlfriend/partner does not like it, as you rightfully say, because you want this punishment to have the maximum effect.

I do not claim that all women who like spanking dislike implements for this reason (so please, lets not argue about this in this thread), but take this into account.

With my former girlfriend implements had a counter-productive effect, and a good hard punishment with my hand would always have a far better result than using implements. That having said, nothing witholds you from giving the majority of the punishment with your hand, and finish off with an/some implement(s).

Should you have any further questions, do not hesitate to get in touch with me.

Kind regards,

Ben
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een straf om niet te vergeten Empty
BerichtOnderwerp: Re: een straf om niet te vergeten   een straf om niet te vergeten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een straf om niet te vergeten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» straf helpt niet?
» Pijn vergeten
» Oeps, vergeten voor te stellen.
» Straf
» Redenen voor straf

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: