Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

straf helpt niet?

Ga naar beneden 
+3
leentje
W
elisa
7 plaatsers
AuteurBericht
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa

Aantal berichten : 717

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo okt 27, 2010 2:37 pm

Gisteren stond op de voorpagina van de metro:
Straf helpt niet, strafregels wel

Betekend dat nou dat er op eens van alles gaat veranderen in spankingland? Als straf niet blijkt te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
W

Aantal berichten : 3726

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo okt 27, 2010 4:43 pm

Hee elisa, je hebt die metro toch zeker wel even meegenomen? Kun je het relevante artikel niet even inscannen en hier neerzetten? (Ik heb eerst even op www.metronieuws.nl gekeken, maar vond daar alleen de krant van vandaag Evil or Very Mad)

En ik denk dat ze bedoelen dat straf bij de meeste mensen niet helpt, maar bij spankomeisjes wel. Die worden daar namelijk heel rustig van. En gaan dan heel goed hun best doen Twisted Evil
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo okt 27, 2010 5:18 pm

Lieve W

Ik heb netjes de link in mijn eerste postje gezet. Het enige wat je mist ten opzichte van de echte krant, die ik toevallig hier nog heb liggen, is de onschuldig advertentie voor de tentoonstelling in het onderwijs museum.

En ik moet dan ook wel weer bekennen dat een pak slaag toch wel heel erg rustig maakt. Maar of dat dan altijd leidt tot beter je best doen? Meestal wel iig.

elisa
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo okt 27, 2010 6:08 pm

Misschien is spanking te combineren met strafregels jocolor
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo okt 27, 2010 6:23 pm

Note aan V:

Uit te proberen op leentje Exclamation
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo okt 27, 2010 8:17 pm

Nee, ik draag alleen maar ideeën aan. En daarom wordt ik zelf natuurlijk niet gestraft.
mickey
Eeuwige wat
mickey

Aantal berichten : 220

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo okt 27, 2010 10:19 pm

Goede ideeën moeten de bedenkster ten goede komen, dus ik ben het in dit geval volledig met elisa eens, dit goede idee van leentje moet ook vooral op leentje geprobeerd worden.
W
W

Aantal berichten : 3726

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo okt 27, 2010 10:43 pm

elisa schreef:
Ik heb netjes de link in mijn eerste postje gezet.
Ah, de Klaprooskleuren slaan weer eens toe. Dat had ik helemaal gemist!

Maar in dat stukje worden lang niet alle straffen behandeld hoor. Eruit sturen, nablijven en schorsen, er zijn toch wel meer opties dan alleen die drie straffen? Opties die de gestrafte meer, eh, "raken"?
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo okt 27, 2010 11:15 pm

W schreef:

Maar in dat stukje worden lang niet alle straffen behandeld hoor. Eruit sturen, nablijven en schorsen, er zijn toch wel meer opties dan alleen die drie straffen? Opties die de gestrafte meer, eh, "raken"?

Het zou kunnen dat je de spijker helemaal op zijn kop "slaat" W. Maar aan de andere kant gelden alle argumenten in het artikel ook voor de alternatieve straf-methoden waar je op doelt. Ze kosten de uitvoerder ervan meer energie dan de ontvanger, en het kost de ontvanger nauwelijks tijd. Maar dan zijn er enkele andere factoren niet meegerekend natuurlijk.
Misschien kan een van onze statistici hier onderzoek naar doen?
Tom
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 34

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimedo okt 28, 2010 11:07 pm

Maar dat is nu juist het leuke aan straffen.
Het kost weliswaar de gever veel meer energie dan de ontvanger, maar al die energie wordt gelukkig omgezet in warmte en wat we ook weten uit de pedagogiek, is dat in pedagogisch acteren warmte niet mag ontbreken Very Happy
dawn
dawn

Aantal berichten : 3086

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimema nov 01, 2010 8:55 pm

Is dat wel zo, dat het de gever meer energie kost dan de ontvanger? De gever krijgt misschien een beetje een lamme arm, maar de ontvanger krijgt overal spierpijn omdat alle spieren voortdurend worden aangespannen. Vooral in de lagere regionen en bilstreek natuurlijk. Bovendien kost pijn incasseren ook best veel energie! Niet te makkelijk over denken, hoor, over dat ontvangen! No
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie

Aantal berichten : 700

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimedi nov 02, 2010 10:10 pm

Ach dawn, ik krijg bijna een beetje medelijden met je.
Maar goed, ik denk zeker niet te gemakkelijk over dat ontvangen. Dat is echt een serieuze zaak en het is heel belangrijk dat je veel en goed ontvangt........ over knie
dawn
dawn

Aantal berichten : 3086

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitimewo nov 03, 2010 1:02 am

Maak je daar maar geen zorgen over... tissues

dawn, die best spijt heeft van de kekke spulletjes die zij en Alex in den Belgique gekocht hebben... au
Gesponsorde inhoud

straf helpt niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: straf helpt niet?   straf helpt niet? I_icon_minitime

straf helpt niet?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een straf om niet te vergeten
» wie helpt mij?