Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Andere gebruikersnaam

Ga naar beneden 
+2
summerbrat
Spankking
6 plaatsers
AuteurBericht
Spankking
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 41

Andere gebruikersnaam Empty
BerichtOnderwerp: Andere gebruikersnaam   Andere gebruikersnaam I_icon_minitimewo sep 11, 2013 9:44 pm

Beste Forumleden,

Omdat ik bang was dat met mijn vorige gebruikersnaam mijn privacy niet geheel gegarandeerd was (ik gebruik het namelijk ook voor andere zaken), heb ik besloten om op dit forum een nieuwe gebruikersnaam te nemen: 'Spankking' (dus met twee k's). Als lid ben ik dus niet nieuw, maar omdat ik niet wist hoe ik mijn gebruikersnaam moest veranderen, heb ik - ik geef toe: misschien wat omslachtig - dat account verwijderd en een nieuwe aangemaakt.

Maar toch nog even wat gegevens op een rijtje: ik ben 53 jaar, woon in Groningen, en heb naast vele hobby's en liefhebberijen een fascinatie voor het geven van spanking. Vooral in een rollenspel vind ik dat heel boeiend, want in het dagelijks leven ben ik iemand die conflicten juist niet 'met de hand' oplost.

Ik heb vorig jaar al het verhaal Disciplinaire Maatregelen geschreven, waarvan nu 'Gast' als auteur wordt genoemd. Een dergelijk rollenspel zou ik best wel eens willen spelen. Op 11 september 2013 heb ik onder mijn huidige gebruikersnaam een nieuw verhaal geplaatst.

Graag zou ik ook eens chatten, en een poos geleden heb ik op dit forum uitgebreide instructies gelezen over hoe je bij de chatbox komt. Maar toen ik deze probeerde op te volgen strandde ik, omdat de benodigde software volgens mij niet voor Apple-computers geschikt en/of beschikbaar was.

Ik wens jullie veel aangename uren op dit forum.

Hartelijke groeten,

Spankking.
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Andere gebruikersnaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere gebruikersnaam   Andere gebruikersnaam I_icon_minitimedo sep 12, 2013 5:23 pm

Welkom Spankking, je naam is wel een trigger ook al is deze met twee kk's

groetjes summerbrat

Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Andere gebruikersnaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere gebruikersnaam   Andere gebruikersnaam I_icon_minitimevr sep 13, 2013 12:20 am

Welkom (terug) hier! Er is vast wel een soortgelijk programma te vinden voor Apple vermoed ik..misschien even googlen?

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Andere gebruikersnaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere gebruikersnaam   Andere gebruikersnaam I_icon_minitimevr sep 13, 2013 12:21 am

Oops...Marc stond nog ingelogd;).
Terug naar boven Ga naar beneden
fabi
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Andere gebruikersnaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere gebruikersnaam   Andere gebruikersnaam I_icon_minitimedi sep 17, 2013 5:20 pm

"Welkom" Spankking,

Ik heb je verhaal gelezen en vind hem echt super! Ik hoop dat je onder je nieuwe naam meer van dit soort verhalen gaat schrijven. cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Andere gebruikersnaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere gebruikersnaam   Andere gebruikersnaam I_icon_minitimedi sep 17, 2013 6:34 pm

isis schreef:
Oops...Marc stond nog ingelogd;).
Marc! Marc! Zag je wat isis deed?

Welkom (weder) Spankking!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Andere gebruikersnaam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere gebruikersnaam   Andere gebruikersnaam I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Andere gebruikersnaam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?
» Andere perceptie
» Help, ik ben niet normaal...!
» Hallo
» Genetisch bepaald of aan te leren?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: