Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Andere perceptie

Ga naar beneden 
+2
W
leentje
6 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Andere perceptie Empty
BerichtOnderwerp: Andere perceptie   Andere perceptie I_icon_minitimevr okt 15, 2010 10:42 am

Ik merk steeds vaker dat ik anders kijk en beleef dan mijn vanilla collega's, familieleden en vrienden.
Ik zie de wereld om me heen gewoon een beetje anders. Het 'spanking' gevoel speelt op de achtergrond steeds een rol. Een cognitief psycholoog zal het verklaren door te zeggen dat er een een 'spanking' schema in mijn hoofd zit wat door automatische gedachten (die ik dus blijkbaar erg veel heb) wordt geactiveerd.
Ik weet zo snel geen voorbeeld, maar soms lees ik dingen verkeerd. Dan zie ik in de krant of op straat iets wat er niet staat. Soms interpreteer ik dingen die ik zie ook gewoon anders, dan zie ik iets spanking achtigs waar dat helemaal niet zo bedoeld is.
Als ik de tv op de achtergrond aan heb staan en ik ben iets heel anders aan het doen, dan hoef ik het woord billenkoek (of iets dergelijks) maar fluisterend te horen en ik snel naar het scherm.

Daarnaast zijn er natuurlijk ook de iets bewustere acties. Ik kan niet winkelen zonder alles op spanking relevantie te beoordelen. Mooie riem, denk ik dan bijvoorbeeld, echt leer, zou je er hard mee kunnen slaan? Riemen om koffers mee vast te sjorren beoordeel ik op bondage relevantie. Zo kunnen we nog wel even doorgaan met meubels, schilderijen en boeken.

Bovendien vraag ik me bij mensen regelmatig af of zij er misschien ook aan doen........

Hebben jullie (behalve W natuurlijk, bij hem weet ik zeker dat het zo is Razz) dat nou ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Andere perceptie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere perceptie   Andere perceptie I_icon_minitimevr okt 15, 2010 1:24 pm

Nou leentje, ik heb het waarschijnlijk minder dan je denkt. Dat komt omdat mijn sterke voorkeur slaan met de hand is, en ik dus niet héél erg in instrumenten ben geïnteresseerd.

Het verbaasde me ook altijd al dat ik bij het zien van een leuk meisje haar niet onmiddellijk over mijn knie voorstel, of zelf maar met extra belangstelling naar haar billen kijk. Maar dat is dus wel zo: ik kijk vooral eerst naar haar gezicht, en heb vooral belangstelling voor wat ze zegt en hoe ze het zegt. De emoties daarin vooral. De klank van haar stem.

Het is overigens wél zo dat ik niet in staat ben het woord "spanje" in één keer goed in te tikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Andere perceptie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere perceptie   Andere perceptie I_icon_minitimeza okt 16, 2010 12:24 am

W schreef:
Het is overigens wél zo dat ik niet in staat ben het woord "spanje" in één keer goed in te tikken.

Had je nou krap twee jaar geleden Spanje per ongeluk wel goed geschreven toen je het niet wilde of was er een andere schrijffout??

Maar terug op het onderwerp. Ik was onderlaatst in een antiekzaak, gewoon omdat je soms wel eens dingen moet in het dagelijks leven en zo. Maar inderdaad, ik keek met hele andere ogen om mij heen dan mijn vanille vrienden die er ook waren. Zowel in de rommelhoekjes met oude boeken en bijv. een (wandel)cane als in de 'showroom'. Daar was echt werk van gemaakt. Een van de vele mooie oude bureaus had bijvoorbeeld aan elke kant een stoel. Er boven op een stapeltje boeken en een globe, en dan voor een van de zitplaatsen een kasboekje en een potlood. Tsja, dat levert wel wat interesante fantasien op zeg maar...



Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Andere perceptie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere perceptie   Andere perceptie I_icon_minitimeza okt 16, 2010 6:57 pm

Als ik 's winters weer eens in de krant lees dat er een flink pak sneeuw gevallen is..... lees ik toch ALTIJD iets anders Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Andere perceptie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere perceptie   Andere perceptie I_icon_minitimeza okt 16, 2010 9:18 pm

Ik kijk waarschijnlijk ook met heel andere ogen naar de serie de dog wishperer. Kalm en onderdanig MMMM Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
quincy
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Andere perceptie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere perceptie   Andere perceptie I_icon_minitimeza dec 04, 2010 4:09 pm

Jaaa idd spijtebijt, dat heb ik ook altijd bij die serie! Toevallig gisteren nog Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Andere perceptie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Andere perceptie   Andere perceptie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Andere perceptie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Help, ik ben niet normaal...!
» Andere gebruikersnaam
» Hallo
» Genetisch bepaald of aan te leren?
» Wie laat mij de andere kant ervaren?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Subtiel-
Ga naar: