Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vriendin wil vastgebonden worden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Vriendin wil vastgebonden worden Empty
BerichtOnderwerp: Vriendin wil vastgebonden worden   Vriendin wil vastgebonden worden I_icon_minitimeza jul 12, 2014 11:57 am

Hallo, gisterenavond had ik via whatsapp een lang gesprek met mijn vriendin die hier zo'n 7000km vandaan woont in de verenigde staten. En ze gaf aan dat ze als we weer samen zijn wil experimenteren met haar vastbinden.
Toen ik dit las maakte dit me erg blij, aangezien ik best wel onzeker ben over dit soort dingen (en zei ook niet zo makkelijk praat over alles).
Iemand een idee of ik meer hierachter zou moeten zoeken?, Haar billenkoek geven is wel iets waar ik ooit over fantaseerde, maar denk dat dat van haar uit moet komen dan om dat aan te geven.

Ik ben best wel blij dat we gisteren gepraat hebben, want ik ging er eigenlijk vanuit dat ze waarschijnlijk helemaal niks had met dit alles, aangezien we het nog nooit hierover gehad hadden.

Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Vriendin wil vastgebonden worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin wil vastgebonden worden   Vriendin wil vastgebonden worden I_icon_minitimezo jul 13, 2014 5:56 am

Leuk dat je vriendin je dit kon vertellen!

Ik zou er wel niet van uitgaan dat ze automatisch ook gespankt wil worden omdat ze iets heeft met vastgebonden zijn. Voor sommige mensen gaan de twee samen, voor anderen niet.

Je kunt het wel gebruiken als een opstapje: zij heeft je dit nu verteld, ook al vindt ze het niet gemakkelijk om over zoiets te praten, nu kun jij over jouw fantasie vertellen?

Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Vriendin wil vastgebonden worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin wil vastgebonden worden   Vriendin wil vastgebonden worden I_icon_minitimezo jul 20, 2014 10:29 pm

Vandaag was het goede moment om er voorzichtig over te beginnen Smile
Vooral omdat ze me vertelde wat ze wou als ik haar vastbond, namelijk voorzichtig bijten, kleren uittrekken, gedomineerd worden, etc..
En daarna wou ze van mij nu ook eens wat horen van wat ik wou doen met haar aangezien ik tot op heden eigenlijk best wel onzeker was over de dingen waar ik aan dacht. En toen ik begon over dat als ik haar zou vastbinden haar dat wel zou laten inzien, en ook erbij schreef dat spanking misschien iets is wat ik wel wou proberen reageerde ze erg positief.

En ondanks dat ik niet kan wachten om dat te geven ben ik ook benieuwd hoe het andersom zou zijn om vastgebonden te worden enzo. En heb dat ook gezegd, en ook daar reageerde ze erg positief op Smile
Dus ben heel erg blij dat we beiden hierover zo denken, en dat we dit niet beiden geheim hadden gehouden Smile


Laatst aangepast door Stefan op ma mei 29, 2017 3:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Vriendin wil vastgebonden worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin wil vastgebonden worden   Vriendin wil vastgebonden worden I_icon_minitimezo jul 20, 2014 11:37 pm

Overigens lang voordat ik haar kende had ik ook regelmatig het verlangen meisjeskleren soms te dragen.
In haar bijzijn, was die drang er wat minder maar toch nu vind ik het nog steeds soms leuk een turnpakje te dragen, of/en zou ik het leuk vinden als zei dat zou doen.
Enig advies of ik dit beter voor me kan houden of dat ik dit juist moet vertellen. Misschien dat ze het leuk zou vinden, al ben ik aan de andere kant ook bang dat ze het misschien erg vreemd zal vinden. (al dacht ik dat eerst met vastbinden en spanking in eerste instantie ook)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Vriendin wil vastgebonden worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin wil vastgebonden worden   Vriendin wil vastgebonden worden I_icon_minitimema jul 21, 2014 1:26 pm

Hey Stefan,

Wat goed dat je je fantasieën met haar gedeeld hebt! En fijn dat er een positieve reactie volgde. Ik kan me voorstellen dat de fantasie om je als meisje te kleden nog iets spannender is om te delen. Als je het gevoel hebt dat je ze een open mindset heeft zou je het kunnen vertellen, jullie zitten nu tenslotte toch in het thema. Ik denk dat het lastiger wordt om het op een later tijdstip weer ter sprake te brengen.

Succes!

Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Vriendin wil vastgebonden worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin wil vastgebonden worden   Vriendin wil vastgebonden worden I_icon_minitimema jul 21, 2014 9:17 pm

Ik weet niet hoe ze daar over denkt. Vandaag een enorm lange vragenlijst beiden ingevuld met allerlei vragen over echt alles wat je maar kan bedenken, en de vraag die hierover ging
- Having a partner cross-dress during sex

werd beantwoord door haar met No. Maar aan de andere kant, heb ik het nooit met haar gedeeld en dit kan ook wel haar antwoord verklaren.

Maar ik weet niet of dit wellicht misschien mijn positie tijdens het geven van spanking en alles ook in de weg kan staan. Ze vind het fijn even niet in controle dan te zijn en gedomineerd te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Vriendin wil vastgebonden worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin wil vastgebonden worden   Vriendin wil vastgebonden worden I_icon_minitimedo jul 24, 2014 12:57 am

Hmmm ik weet niet wat zo'n lijst precies zegt. Er zijn dingen waar ik op papier keihard nee tegen zou zeggen maar die ik wel zou willen overwegen mocht mijn partner hier geïnteresseerd in zijn. Ik denk niet dat het iets zegt over haar of jou positie tijdens de spanking. Het zijn tenslotte twee verschillende rollen die je aanneemt. Of kun jij dat zelf niet los zien van elkaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Vriendin wil vastgebonden worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin wil vastgebonden worden   Vriendin wil vastgebonden worden I_icon_minitimedo jul 24, 2014 8:13 pm

Ja je hebt denk wel gelijk hierin. Zelf kan ik het eigenlijk heel goed los zien van elkaar. Zowiezo heb ik wel aangegeven dat ik ook weleens zou willen omwisselen af en toe, en staat ook open ervoor om mij eens vast te binden.

Zelf denk ik eigenlijk dat meisjeskleding eigenlijk ook compleet los staat van dit alles. Zoals vandaag ben ik naar een strand geweest en gewoon enkel in een badpak de zee in geweest en even gezwommen. Wel op een heel afstandje van mensen (+- 1km afstand van de dichtstbijzijnde persoon).
Om de 1 of andere reden lukt het me nog steeds niet dichtbij anderen te zwemmen. (en ik zwem gewoon in een fatsoenlijk sportief zwart adidas badpak)

Daarna ook nog even bij een zwembad gestopt, en ondanks dat ik het voornemen had om te gaan zwemmen in badpak lukte het me toch niet toen ik de hoeveelheid mensen zag.
En eigenlijk wil ik hiervan af, die angst om niet te kunnen dragen wat ik wil. Online lees ik vaak verhalen van mensen die de stap zetten en daadwerkelijk in badpak zwemmen, en nagenoeg altijd zonder echt vervelende blikken (en vaak zelfs met positieve reacties) zwemmen.

Dus ja meisjeskleding kan ik eigenlijk wel totaal los zien van spanking/vastbinden en heeft hier eigenlijk niet veel mee te maken.

Wel ben ik benieuwd hoe jullie hier over mijn situatie denken?, had ik gewoon moeten gaan zwemmen in badpak? Ik denk dat aan de ene kant mensen best wel ruimdenkend zijn en ik misschien die stap toch maar eens moet zetten. Ik wil al een heel tijdje naar een center parks zwembad als bijv. de eemhof, dus misschien moet ik het gewoon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vriendin wil vastgebonden worden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendin wil vastgebonden worden   Vriendin wil vastgebonden worden I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vriendin wil vastgebonden worden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Selfspanking
» Echte vriendin gezocht (spanking switch)
» Dutch Spank Daddy stelt zich voor
» Hoe moet een spanking worden gegeven?
» kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: