Ik ben Dom, en een spanking moet op de blote billen, met alle broeken en onderbroeken naar beneden.
44%
[ 48 ]
Ik ben Dom, en een spanking moet met een G-string aan.
1%
[ 1 ]
Ik ben Dom, en een spanking moet op de broek.
2%
[ 2 ]
Ik ben sub, en een spanking moet op de blote billen, met alle broeken en onderbroeken naar beneden.
47%
[ 51 ]
Ik ben sub, en een spanking moet met een G-string aan.
3%
[ 3 ]
Ik ben sub, en een spanking moet op de broek.
3%
[ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 109
Auteur
Bericht
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma mei 31, 2010 9:31 pm
Naar aanleiding van een verzoek van ons aller DSD.
En nou niet gaan piepen over "dat hangt van de context af", want dan schiet het niet op met deze poll. Of als je toch met alle geweld wil piepen, wel stemmen, maar met ook een reactie.
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma mei 31, 2010 10:16 pm
Na mijn verzoek om deze Poll (waarvoor dank aan W) zal het niet verbazen waar ik op heb gestemd. Zo dus:
W is natuurlijk die andere Dominant, maar wie is nu het subje dat haar stem heeft uitgebracht?
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma mei 31, 2010 11:06 pm
Een spanking is het allerbeste op de blote billen, zonder broeken en onderbroeken ed, dat is toch het meest autenthiek, en voor mijn eigen man heb ik natuurlijk niks te verbergen. En spanking met Liquid kan natuurlijk altijd overgaan in een erotische setting.
Als het echter om een andere man gaat, vind ik het blootliggen van mijn vagina absoluut not done, en ik zie ook niet in wat dat toe zou voegen aan de spanking in het geheel, aangezien spanking bij een andere man bij mij absoluut niet om erotiek gaat.
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma mei 31, 2010 11:11 pm
Maar bij mij heeft het geforceerd ontbloten van de dame, tegen haar zin in, niet veel met erotiek te maken. Evenwel wél alles met dominantie en straf...
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma mei 31, 2010 11:16 pm
W schreef:
Maar bij mij heeft het geforceerd ontbloten van de dame, tegen haar zin in, niet veel met erotiek te maken. Evenwel wél alles met dominantie en straf...
Precies, precies! En gaat het daar bij spanking, caning en discipline niet uiteindelijk om?
whiteangel Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 170
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 12:51 am
Hahaha iedereen is toch van mening dat het op de blote billen uitgevoerd word.. Ikzelf ben nog maagd wat betreft spanking, maar mocht het zover komen dan ook wel helemaal bloot, anders gaat bij mij het strafeffect verloren denk ik..
Miss al een hele ouwe poll .. Maar ik kon het niet laten om nog even te reageren
Nick Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 249
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 11:12 am
Inderdaad hoort straf op d eblote billen gegeven te worden. Maar ik begin daar zelf nooit mee. Het begint met de broek aan, en pas als het dan eens pijn begint te doen, gaat die naar beneden. Zo bouw je de spanning op, en heb je ook dat onbetaalbare moment van "maar het dóet al zo'n pijn".
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 11:26 am
Pfff wat kunnen jullie dominanten soms toch ook gemeen zijn
Nick Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 12:24 pm
Sóms?
Het is ook in jullie belang hoor! Als wij meteen keihard op de blote billen gaan slaan, zit je na 10 klappen al aan je plafond. Maar bij rustig opbouwen kun je veel meer hebben, en dat is toch ook wel zo fijn?
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 12:36 pm
Maar je hoeft toch ook niet gelijk heel hard te slaan op blote billen Op blote billen kun je ook prima opbouwen hoor.. En bovendien lijkt het me alleen maar vervelend om tussendoor nog de broek uit te moeten doen, maar daarom doe je het waarschijnlijk ook.. Weer zo'n gemeen trekje
fleur Meeloper
Aantal berichten : 75
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 12:49 pm
Nick schreef:
Inderdaad hoort straf op d eblote billen gegeven te worden. Maar ik begin daar zelf nooit mee. Het begint met de broek aan, en pas als het dan eens pijn begint te doen, gaat die naar beneden.
Maar als de dame in kwestie dan bv een spijkerbroek aan heeft? Dan doet het jou waarschijnlijk meer pijn dan haar
Nick Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 1:24 pm
whiteangel schreef:
Maar je hoeft toch ook niet gelijk heel hard te slaan op blote billen Op blote billen kun je ook prima opbouwen hoor.. En bovendien lijkt het me alleen maar vervelend om tussendoor nog de broek uit te moeten doen, maar daarom doe je het waarschijnlijk ook.. Weer zo'n gemeen trekje
Nee, gelijk heel hard slaan is niet leuk. Maar aaien ook niet Vandaar dus de tussenstap van met broek aan beginnen.
fleur schreef:
Maar als de dame in kwestie dan bv een spijkerbroek aan heeft? Dan doet het jou waarschijnlijk meer pijn dan haar
Inderdaad, spijkerbroeken zijn heel gemeen wat dat betreft. Ik heb dan ook de regel dat die eerder uitgaan dan andere broeken (of rokjes/jurken).
Het ligt er misschien ook een beetje aan wat je wilt bereiken. Een paar tikken als directe straf voor iets dat je net fout gedaan hebt, gaat natuurlijk heel anders dan een uitgebreide straf voor alle overtredingen van de afgelopen weken. In het laatste geval is het allemaal héél wat intenser en dan is goed opbouwen belangrijk. Ook emotioneel: je moet in de mood komen om zo'n uitgebreide straf te willen ondergaan. Beginnen met broek aan is dan een goede manier.
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 2:21 pm
Nick schreef:
Nee, gelijk heel hard slaan is niet leuk.
Niet? Deed ik het verdorie altijd verkeerd!
fleur Meeloper
Aantal berichten : 75
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 2:45 pm
W schreef:
Nick schreef:
Nee, gelijk heel hard slaan is niet leuk.
Niet? Deed ik het verdorie altijd verkeerd!
Nou! ik geloof dat veel heren hier eens een voorbeeld aan Nick moeten nemen.
Nick schreef:
Het ligt er misschien ook een beetje aan wat je wilt bereiken. Een paar tikken als directe straf voor iets dat je net fout gedaan hebt, gaat natuurlijk heel anders dan een uitgebreide straf voor alle overtredingen van de afgelopen weken. In het laatste geval is het allemaal héél wat intenser en dan is goed opbouwen belangrijk. Ook emotioneel: je moet in de mood komen om zo'n uitgebreide straf te willen ondergaan. Beginnen met broek aan is dan een goede manier.
Op een wat serieuzere noot; Eigenlijk zit daar wel wat in. Maar dan gaat het meer om wat een pak slaag psychisch met je doet. En dat is -in mijn ervaring- minstens zo belangrijk als de fysieke intensiteit van een pak slaag.
Maar zoals iemand in een ander draadje al eens opmerkte. Het zijn allemaal mooie woorden voor het feit dat het gewoon leuker is voor de meeste dominante mannen (en vrouwen) om de ander (half) naakt te zien en te spanken
Nick Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 3:00 pm
Natuurlijk speelt dat mee. Het is zonder meer spannend om te zien hoe ze zich onderwerpt en overgeeft, en gewillig haar billen aanbiedt - of juuist een beetje schuchter staat te wachten tot ze moet.
Maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk een serieus stuk aan zit. Straf is écht pijnlijk en daarmee écht straf. Op zo'n moment is voor mij het opwindende echt naar de achtergrond en ben ik alleen bezig met "hoe zorg ik dat dit indruk maakt en dat ze ervan leert".
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? za jul 16, 2011 4:45 pm
fleur schreef:
dat het gewoon leuker is voor de meeste dominante mannen ... om de ander ... naakt te zien
Je weet niet half hoe leuk, fleur.
sarah Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 309
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma jul 18, 2011 12:59 am
Rohan begint vrijwel altijd te slaan op de broek, ... het mag hem ook wel een beetje pijn doen hoor
Ik ben wel op de lijn van Nick. Een beetje opbouwen. Soms, heel soms ontvang ik wel eens een paar klappen 'lik op stuk', en die zijn dan vaak wel snoeihard. Dan geen opbouw, maar wel op de broek.
Voor een echte straf, vind ik wel dat het na enige opwarming, uitgebreid op de blote billen moet. En dan is het voor mij effectiever als daar de nodige tijd en dus hoeveelheid meppen overheen gaan. Als er kortdurend hard meteen op de blote billen gemept wordt, dan is dat feitelijk door mij niet te hanteren. Ik wordt dan echt misselijk tot overgeven toe.
Dat, doordat het op de blote billen gegeven wordt, ook een erotisch tintje aan zit, is ook helemaal niet erg, dan zit er voor de man ook nog wat bij. Daarnaast heeft het ook iets nederigs naar de dominant toe, om op je blote billen te krijgen. Dat versterkt voor mij zeker het strafeffect. Ik kan Rohan flink uitdagen, dus dan mag hij me ook wel op die wijze 'terugbetalen.' Afgezien dat Rohan het van a tot z bepaalt.
Jimvdberg Meeloper
Aantal berichten : 89
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? zo nov 13, 2011 5:36 pm
Eerst broek dan onderbroek dan blote billen is mijn mening
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? zo nov 13, 2011 6:40 pm
En als ze nu een jurk aan heeft?
Jimvdberg Meeloper
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? zo nov 13, 2011 6:45 pm
haha dan eerst jurk daarna onderbroek daarna blote billen:P Maar ja ik weet ik niet ik ben persoonlijk voor aan heb begin een spijkerbroek ik denk eigenlijk omdat dat het dichtst bij komt wat de meeste mensen elke dag aanhebben, tenminste van mijn leeftijd sowieso, ik weet het niet het komt het meest voor dat meisjes van mijn leeftijd gewoon een spijkerbroek aanhebben, daarom denk ik!
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? zo nov 13, 2011 7:24 pm
Of je hebt misschien gewoon een stiekeme jeansspankingfetish, Jim!
Jimvdberg Meeloper
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? zo nov 13, 2011 8:18 pm
haha kan ook, maar het verdergaan op de blote billen vind ik ook helemaal goed hoor moet het allemaal gewoon nog een beetje ontdekken, komt goed!
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 11:46 am
Ik mis in deze poll de optie "helemaal niet"
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 12:14 pm
Zou jij die hebben aangevinkt dan?
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven? ma nov 14, 2011 12:47 pm
Onze tutti heeft het liefs wekenlang geen spanking, dawn!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Hoe moet een spanking worden gegeven?