Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Meisje 20 op zoek naar begeleiding

Ga naar beneden 
+2
isis
Lillian94
6 plaatsers
AuteurBericht
Lillian94
Watje
Watje
Lillian94


Aantal berichten : 12

Meisje 20 op zoek naar begeleiding Empty
BerichtOnderwerp: Meisje 20 op zoek naar begeleiding   Meisje 20 op zoek naar begeleiding I_icon_minitimedo okt 02, 2014 10:46 pm

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Lillian, ik ben 20 jaar oud en ik woon in Overijssel (verhuis ca. jan/feb naar het prachtige Noord-Brabant). Ik ben zoals mijn vrienden mij beschrijven spontaan, leergierig, rebels, lief en sportief. Ook ben ik zeker niet op mijn mondje gevallen. Ik ben altijd wel in voor een grapje ikniet  en natuurlijk een feestje! Ik heb donker blond haar, blauwe ogen en een normaal postuur, een echte Hollandse meid! Ik ben ontzettend actief, altijd bezig met van alles en nog wat.
Verder ben ik heel zelfstandig je hoeft echt niet bij alles mijn handje vast te houden. Ik heb alleen af en toe iemand nodig die me corrigeert als ik de ‘wild girl’ uit ga hangen.

Op dit moment zit ik in mijn 4e en laatste studie jaar en net zoals alle andere jaren heb ik nog wel eens de neiging om rebels te zijn of om iets leuks te doen i.p.v die belangrijke deadline te halen... Mijn cijfers daarentegen zijn wel redelijk van niveau dus dat compenseert dan weer (vind ik). Ik ben nu eigenlijk toch wel een beetje op zoek naar iemand die mij kan begeleiden, vooral met mijn studie. Someone who calls me on my bullshit… Om het zo maar te zeggen... scratch  Ik weet van mezelf dat ik iemand nodig heb die streng kan zijn aangezien ik (klaarblijkelijk) er nog wel eens 'een potje van maak'. Embarassed

Het liefst een relatief jong iemand die niet vergeten is hoe het is om jong te zijn…. Iemand tussen de 22 en 36 give or take a few years… Om maar even een indicatie te geven.

Verder zoek ik iemand die echt om me geeft en stevig in zijn schoenen staat aangezien ik me nog wel een schuldig maak aan het testen van grenzen. Het liefst iemand die ook wat ervaring heeft aangezien ik dat niet heb. Ik vind het ook leuk om naast deze begeleiders ‘relatie’ vrienden te zijn. Een keertje samen op stap of op het terras, gewoon gezellig contact.  

Als je verder nog vragen en of opmerkingen hebt dan hoor ik dat graag. Contact via Pm en daarna kunnen we als het klikt e-mailadressen uitwisselen.

P.s mijn voorkeur gaat uit naar iemand in de regio Overijssel (hoewel Nederland maar een klein land is Wink ).

Groetjes,
Lillian
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fetlife.com/users/2182367
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meisje 20 op zoek naar begeleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje 20 op zoek naar begeleiding   Meisje 20 op zoek naar begeleiding I_icon_minitimema okt 06, 2014 5:52 pm

Leuke advertentie Lilian, succes met je zoektocht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillian94
Watje
Watje
Lillian94


Aantal berichten : 12

Meisje 20 op zoek naar begeleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje 20 op zoek naar begeleiding   Meisje 20 op zoek naar begeleiding I_icon_minitimema okt 06, 2014 7:37 pm

Thanks Isis! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fetlife.com/users/2182367
Harry van Vliet
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Meisje 20 op zoek naar begeleiding Empty
BerichtOnderwerp: PM!   Meisje 20 op zoek naar begeleiding I_icon_minitimema okt 06, 2014 10:15 pm

Ik heb je een berichtje gestuurd Lillian!
Terug naar boven Ga naar beneden
Markjanssen
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Meisje 20 op zoek naar begeleiding Empty
BerichtOnderwerp: Contact   Meisje 20 op zoek naar begeleiding I_icon_minitimedi okt 21, 2014 7:16 pm

Ik heb een berichtje gestuurd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Meisje 20 op zoek naar begeleiding Empty
BerichtOnderwerp: contact   Meisje 20 op zoek naar begeleiding I_icon_minitimevr apr 10, 2015 8:38 pm

Hi Lillian,
Ik heb je een PM gestuurd
Terug naar boven Ga naar beneden
bi-boy92
Watje
Watje



Aantal berichten : 5

Meisje 20 op zoek naar begeleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje 20 op zoek naar begeleiding   Meisje 20 op zoek naar begeleiding I_icon_minitimedi dec 08, 2015 3:14 am

Heeey Lilian ik ben een 23 jarige kerel uit noord brabant. Ben je nog opzoek?

X Bob
Terug naar boven Ga naar beneden
Guardian_angel
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 29

Meisje 20 op zoek naar begeleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje 20 op zoek naar begeleiding   Meisje 20 op zoek naar begeleiding I_icon_minitimedi dec 08, 2015 9:07 pm

Het bericht is al een dik jaar oud, ik ben bang voor je dat ze al een tig x honderd aan reacties heeft ontvangen. Wel een leuk bericht trouwens, klinkt als een lekkere pittige bijdehante, zo zie ik ze graag Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meisje 20 op zoek naar begeleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje 20 op zoek naar begeleiding   Meisje 20 op zoek naar begeleiding I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meisje 20 op zoek naar begeleiding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» meisje op zoek naar D/s
» Meisje (18) op zoek naar begeleider
» Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding?
» Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding?
» Op zoek naar een spankgirl!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: