Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wil hij het wel of wil hij het niet....?

Ga naar beneden 
+3
Ruben
minime
aphrodite<3
7 plaatsers
AuteurBericht
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimeza jun 27, 2015 7:40 pm

.


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do feb 27, 2020 12:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimezo jun 28, 2015 6:40 pm

Of hij het wel of niet wil, dat kun je hem best op de man af vragen, dat werkt het beste. Verder helpt het ook om hem tijd te geven om langzaam op te bouwen, niet alles in 1 keer willen (hoe moeilijk dat ook is, om voorlopig genoegen te nemen met een kruimeltje als je wel een heel brood op zou kunnen)... Veel praten met elkaar, veel geduld hebben met elkaar en je niet laten ontmoedigen door tegenslagen of als het eens minder is. Dat zijn de beste tips die ik je kan geven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimema jun 29, 2015 3:20 pm

Dat is inderdaad een lastige situatie. Gezien dat hij er voor de onderbreking wel van leek te genieten zou ik denken dat hij er wel van houd. Misschien heeft hij het gevoel dat alles weer opbouwen nu meer energie zou kosten dan hij overheeft.
Wat er moet gebeuren is een heel eerlijk en serieus gesprek. Met hem gaan zitten als hij even niks te doen heeft en heel open en vooral direct zeggen wat je mist en wat je terug wilt.
Ja ik weet heel goed hoe moeilijk dat is. Wink Maar het is de beste en snelste manier om het probleem op te lossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimedi jun 30, 2015 10:54 am

.


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do feb 27, 2020 12:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimedi jun 30, 2015 12:39 pm

Ik ken iemand die een beetje in dezelfde situatie zat. Het heeft voor hen ook een hele tijd geduurd tegen dat hij het leuk begon te vinden. Het ging met vallen en opstaan. Omdat de regels voor hem hanteren juist ietsje minder 'belangrijk' waren dan voor haar.
Ik denk dat je hem ook de tijd moet gunnen. Ergens is het volgens mij normaal dat hij het in begin enkel maar voor jou doet.
Wat al erg veel is! Ik ken ook andere mannen die het gewoon zelf niet willen overwegen om het te proberen!
Om den duur zal hij het volgens mij zelf ook leuker en leuker beginnen vinden. En ook niet meer zonder kunnen. Het is gewoon een hele brok als je vriendin je vraagt om haar 'pijn' te doen.
Maar het is wel al een goed teken dat hij zegt dat hij het ook ergens wel leuk vind. Ik denk dat dit niet over 1 dag ijs

Misschien moet je toch nog eens overwegen om wat je echt precies wil zegge eens op te schrijven in een brief en hem die te geven.
Veeeel succes!!
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimedo jul 02, 2015 11:43 am

.


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do feb 27, 2020 12:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimedo jul 02, 2015 2:03 pm

Misschien kan je dat laatste ook gewoon zo in je brief zetten. Ik zou de brief voor het gesprek geven, maar dan het gesprek evt. uitstellen zodat hij de tijd heeft om erover na te denken en zijn reactie te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimedo jul 02, 2015 3:12 pm

Ik ben het eens met wat puk zegt. Ik zou de brief ook eerder voor het gesprek geven en hem dan echt wel wat tijd geven om erover na te denken.
En zet er ook maar in dat je hem echt niet te veel wil pushen, dat je daar bang voor bent. Smile
Probeer gewoon zo eerlijk mogelijk te zijn, ook al is dit niet altijd even gemakkelijk.

Zelf in een 'normale' HD relatie met 2 personen die het willen, kan je ook soms teleurgesteld zijn. Je plant dan iets en dan kan het door omstandigheden niet door gaan. Ik weet hou frustrerend dat kan zijn. Maar daar kan je helaas niet veel aan veranderen :s
Geduld is een mooie deugd maar het is niet gemakkelijk!
Veel succes er mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimevr jul 03, 2015 1:02 pm

Ik ben het met de dames eens dat volledig eerlijk zijn het beste is. Schrijf al je angsten gewoon op en vertel het hem, hoe meer hij op de hoogte is van wat jij voelt hoe meer hij er rekening mee kan houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimedo jul 09, 2015 12:06 am


aphrodite<3 schreef:
Eergisteren toen we in bed lagen liet hij me weten dat we het er morgenavond over zouden hebben. Maar gisteren was hij te moe om erover te beginnen...We waren ook wat laat thuis en voordat onze kinderen pas sliepen door die hitte, het was dus ook wel laat. Voor ik het wist was hij al in slaap gevallen, nou ja kan gebeuren. Maar ik vind dit dan wel moeilijk, wordt er dan best verdrietig van, hij is er gewoon niet zo mee bezig zoals ik dat wel ben. Hopelijk wordt mijn geduld beloond.

Dit is wel iets wat veel vrouwen in de scene heel herkenbaar vinden...Dit soort situaties blijven namelijk altijd bestaan, hoe dominant je man ook is en hoe hardcore jullie D/s is, life always interferes. En dat is heeeeel moeilijk, believe me I know Razz.
Ik sluit me aan bij de rest..geduld geduld geduld..en veel praten..is vaak de beste remedie bij deze situaties.

Grtz en succes!

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimedo jul 09, 2015 12:24 pm

.


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do feb 27, 2020 12:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimedo jul 09, 2015 2:23 pm

Goed bezig!
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimeza jul 11, 2015 10:06 pm

Inderdaad erg goed bezig!! Praten werkt meestal wel en daar zijn jullie behoorlijk in geslaagd cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimema jul 13, 2015 2:42 pm

Enerzijds zijn regels, discipline en straf voor jou belangrijk; anderzijds heeft je partner er ambivalente gevoelens over, met een variant op Eve1991: de ander kan het vreemd vinden. Maar je bent het gesprek weer aangegaan en zijn erover met elkaar in contact gebleven.  Fijn, dat jullie weer op weg zijn; succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitimedo nov 12, 2015 1:00 am

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wil hij het wel of wil hij het niet....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wil hij het wel of wil hij het niet....?   Wil hij het wel of wil hij het niet....? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wil hij het wel of wil hij het niet....?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hij ziet niet wat ik nodig heb :(
» Help, ik ben niet normaal...!
» Dat zeg ik natuurlijk niet
» Van niet-spanken tot de rechtbank!
» Jammer dat ik niet in de buurt was

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: