Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Dat zeg ik natuurlijk niet

Ga naar beneden 
+3
W
dawn
elisa
7 plaatsers
AuteurBericht
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimema apr 12, 2010 10:19 pm

Mij verjaardagscadeautje voor Ben, dat heel erg werd gewaardeerd, omdat het perfect bij de inrichting van zijn huis paste viel ietsje pijnlijker uit dan verwacht Sad
Zelfs met nauwelijks kracht erachter doet het ENORM veel au.

Uiteraard ga ik hier niet vertellen wat dat instrument precies is, aangezien ik denk dat een zeker persoon die hier ook wel meeleest en toch al een veel te grote collectie slagmateriaal heeft dit specifieke dingetje nog niet in zijn bezit heeft...
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimema apr 12, 2010 10:27 pm

Stuur dan maar een pm'etje wat het is, want we zijn nu natuurlijk allemaal nieuwsgierig... Ik althans wel! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimema apr 12, 2010 10:33 pm

Ik niet hoor, Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimema apr 12, 2010 10:36 pm

ik wel talk
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimema apr 12, 2010 10:39 pm

Ik weet hoe solidair de spankees onder elkaar altijd zijn, dus mocht elisa het in een pm aan iemand vertellen, dan ga ik ervan uit dat die iemand niet hier gaat posten om welk slaginstrument het gaat. En er ook geen fotootje van linkt of zo. Of een hint geeft. Ik zeg maar iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimema apr 12, 2010 10:42 pm

Natuurlijk doen we zo iets niet. We kijken wel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimema apr 12, 2010 10:48 pm

Ja, voor je het weet krijgt iedereen met iets dat ENORM veel au doet (zelfs met nauwelijks kracht erachter).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedi apr 13, 2010 8:59 pm

Ik hou me ook aanbevolen voor een pm, je hebt me nieuwsgierig gemaakt weetniet
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedi apr 13, 2010 10:02 pm

Ja, waar blijft die pm eigenlijk? stout
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedi apr 13, 2010 11:06 pm

Waarom zet je het niet gewoon op de site/

Ben weet het al, jij hebt het al gevoeld (en je zult het vast nog wel regelmatig voelen), dus waarom zou je dit niet willen delen met je vriendjes & vriendinnetjes op het continent zodat zij er ook hun voordeel mee kunnen doen?

Zou je anders iets meer kunnen vertellen over de inrichting van het huis van Ben, waar het instrument zo perfect bij blijkt te passen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimewo apr 14, 2010 11:07 am

W schreef:
Ik weet hoe solidair de spankees onder elkaar altijd zijn, dus mocht elisa het in een pm aan iemand vertellen, dan ga ik ervan uit dat die iemand niet hier gaat posten om welk slaginstrument het gaat.

Ik moet je hier teleurstellen W er is momenteel zekerste weten meer dan een sub al weet waar ik het over heb, al voor ik dit hier poste om precies te zijn, en die hebben nog niets gepost... Ze kijken inderdaad wel beter uit voor hun eigen billen...

Dutch Spank Daddy schreef:
Waarom zet je het niet gewoon op de site/

Ben weet het al, jij hebt het al gevoeld (en je zult het vast nog wel regelmatig voelen), dus waarom zou je dit niet willen delen met je vriendjes & vriendinnetjes op het continent zodat zij er ook hun voordeel mee kunnen doen?

Lieve Dutch Spank Daddy, Het probleem is natuurlijk dat ik over 3 maanden niet meer in het verre Engeland woon, maar weer in ons eigen platte landje waar mensen niet aan de rechterkant van de roltrap gaan staan. Het probleem is dus dat daar iemand woont die ik niet op ideeen wil brengen...

Dutch Spank Daddy schreef:

Zou je anders iets meer kunnen vertellen over de inrichting van het huis van Ben, waar het instrument zo perfect bij blijkt te passen?
Ben is een beetje gothic Dutch Spank Daddy, dus inderdaad, het instrument in kwestie is zwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimewo apr 14, 2010 8:24 pm

Da's allemaal mooi uitgelegd, elisa... Maar ik herhaal mijn vraag...

dawn schreef:
Ja, waar blijft die pm eigenlijk? stout

Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimewo apr 14, 2010 10:03 pm

elisa schreef:
er is momenteel zekerste weten meer dan een sub al weet waar ik het over heb
Daar hoort dawn dan blijkbaar niet bij. En ik ken de elisa-inner-circle, dus, eh, iris, vertel het eens meid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 11:50 am

dawn schreef:
Da's allemaal mooi uitgelegd, elisa... Maar ik herhaal mijn vraag...

dawn schreef:
Ja, waar blijft die pm eigenlijk? stout

Evil or Very Mad

Lieve dawn,

Uiteraard gun ik je de wetenschap over dit instrument van harte natuurlijk. Maar er is een klein miniem probleempje. Probleem is dat jij geen enkele reden hebt om na mijn lieve pm hier niet te posten wat het instrument in kwestie is...
Dus ik vrees dat je het zonder deze kennis moet doen.

elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 1:23 pm

W schreef:
En ik ken de elisa-inner-circle, dus, eh, iris, vertel het eens meid.

Ik verzoek iris zeer vriendelijk hier geen gehoor aan te geven...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 5:32 pm

Aha! Goed gegokt dus?

Nou doet iris nooit wat ik zeg, dus iris, inderdaad meisje, geen gehoor aan geven!


Laatst aangepast door W op do apr 15, 2010 9:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 7:05 pm

elisa schreef:
dawn schreef:
Da's allemaal mooi uitgelegd, elisa... Maar ik herhaal mijn vraag...

dawn schreef:
Ja, waar blijft die pm eigenlijk? stout

Evil or Very Mad

Lieve dawn,

Uiteraard gun ik je de wetenschap over dit instrument van harte natuurlijk. Maar er is een klein miniem probleempje. Probleem is dat jij geen enkele reden hebt om na mijn lieve pm hier niet te posten wat het instrument in kwestie is...
Dus ik vrees dat je het zonder deze kennis moet doen.

elisa

Nou, er is ook nog zoiets als een erecode, hoor. Als ik beloof het niet te vertellen, vertel ik het ook niet. Bij deze. Dus als je me niet pm´t heb je duidelijk geen hoge dunk van mijn betrouwbaarheid en discretie. Bij voorbaat dank. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 7:07 pm

Nu heb ik wel reden om het voor me te houden elisa, dussss... waar blijft mijn pm??? :pouty:
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 7:15 pm

Ik ook bounce affraid Dus ik wil ook een pm
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 8:13 pm

Nou, doe mij dan ook maar een ...eh, pm en dan vertellen wij het allemaal niet verder.
Eh zeg, heb jij je pm al ontvangen? Ja, maar ik vertel je niet dat ....er instond, dus dan weet je dat ook..niet. scratch

Deepdiver
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 8:39 pm

elisa schreef:
Mij verjaardagscadeautje voor Ben, dat heel erg werd gewaardeerd, omdat het perfect bij de inrichting van zijn huis paste viel ietsje pijnlijker uit dan verwacht Sad
Zelfs met nauwelijks kracht erachter doet het ENORM veel au.

Mogen wij raden en zo ja, was het wellicht een bullwhip? Question Very Happy Very Happy Very Happy
Die zijn meestal in het zwart, passen aldus perfect aan de wand in een "Gothic interieur" en doen ook met nauwelijks kracht er achter best wel een beetje ENORM veel au.

Je hoeft alleen maar ja of nee te antwoorden. Very Happy
Kun je bij een eventueel "nee' wellicht een hint geven? Net een beetje als bij zo'n televisiequiz waar ik tijdens het zappen wel eens ben langsgekomen, maar die ik nooit helemaal heb kunnen uitzitten.
Dit onderwerp spreekt mij meer aan. Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 8:49 pm

Of we doen HInts, dan moet ze het uitbeelden! What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitimedo apr 15, 2010 9:32 pm

Twenty questions?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Dat zeg ik natuurlijk niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dat zeg ik natuurlijk niet   Dat zeg ik natuurlijk niet I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dat zeg ik natuurlijk niet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Natuurlijk eerst even netjes voorstellen
» Niet best...
» Wil hij het wel of wil hij het niet....?
» Help, ik ben niet normaal...!
» Niet kunnen zitten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Blijf van mijn lijf!-
Ga naar: