Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 welk instrument

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

welk instrument Empty
BerichtOnderwerp: welk instrument   welk instrument I_icon_minitimevr nov 13, 2015 5:55 pm

Mijn man is niet zo'n echte spanker, maar hij probeert wel zo veel mogelijk mee te gaan in mijn behoeften. Alleen een echte spanking, tot mijn billen echt rood zijn en tintelen ziet hij niet zo zitten. Hij is wel al steeds meer en harder gaan slaan, maar ja... Gelukkig weet hij wel heel goed de juiste toon te vinden om me op mijn plaats te zetten. Nu vroeg ik me eigenlijk af, welk instrument heeft met een paar tikken veel impact, heeft na de tikken ook nog (wat) lang(er) een tintelend gevoel, maar geeft geen/zo weinig mogelijk blauwe plekken? Is dat überhaupt te vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
kellyrls
Watje
Watje



Aantal berichten : 5

welk instrument Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk instrument   welk instrument I_icon_minitimevr nov 27, 2015 4:28 pm

een pingpong paddle ... geeft lekkere gloed, klapt lekker ... maar laat zelden tot nooit blauwe plekken na
Terug naar boven Ga naar beneden
http://real-life-spankings.com spanked-in-uniform.com en custom-
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

welk instrument Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk instrument   welk instrument I_icon_minitimevr nov 27, 2015 6:04 pm

Ik heb over deze vraag zitten peinzen. Het is moeilijk om een instrument te vinden die aan alle eisen voldoet en dan ook nog bij iedere spankee.
Ik heb met een paar flinke klappen van de pollepel wel effect, mijn partner wordt er rustig en meegaand van. Maar of deze laat tintelen, weet ik niet. Blauwe plekken bij deze of gene krijg ik niet voor elkaar, als de betrokkene al een paar keer slaag op de billen heeft gehad.
Een instrument gegarandeerd zonder blauwe plekken: een geknoopte streng van 2 meter schoenveter; dit kan een uur wat striemen geven, maar dat is natuurlijk ook heel mooi.
Meld je de nieuwe ervaringen?
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

welk instrument Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk instrument   welk instrument I_icon_minitimevr nov 27, 2015 11:33 pm

Ik had al een vermoeden dat het een lastige vraag was. Bedankt voor de antwoorden. Nu eerst maar eens kijken of ik mijn man zo ver kan krijgen dat hij ook eea wil proberen. Ik hou jullie op de hoogte, al kan het even duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

welk instrument Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk instrument   welk instrument I_icon_minitimema dec 07, 2015 12:10 pm

Lastig..het hangt namelijk ook af van hoe snel jij blauw wordt..Ik zou zeggen, alles wat van hout is valt wel redelijk af. Ik denk dat je, zoals Strafhand ook al zegt, uitkomt op instrumenten die eerder 'striemen', hoewel je daar ook wel blauw van kan worden bij een harde klap.

Is het niet een idee om samen te praten over die blauwe plekken, en uit te leggen dat dat gewoon een reactie van je lichaam is waar hij echt niet bang voor hoeft te zijn? Of is het voor hem echt een onoverkomelijke grens?

Grtz

Isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





welk instrument Empty
BerichtOnderwerp: Re: welk instrument   welk instrument I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
welk instrument
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk instrument heb je een hekel aan?
» Welk instrument is het meest effectief?
» Welk instrument maakt de minste herrie?
» Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?
» Welk dier?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: