Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Sp40anker
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog Empty
BerichtOnderwerp: Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog   Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog I_icon_minitimewo feb 24, 2016 1:28 am

Beste medespanko's,

Ik ben bezig mijn vroegere fotoverhalensite van ruim tien jaar geleden, getiteld "Billenkoek voor stoute meiden", terug te brengen op het web. Er is op Internet in die jaren heel wat veranderd, dus de fotoverhalensite heeft nu de gedaante van een blog.

Maar helaas: "New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information." OK dan maar, maar als je op Google zoekt naar sp40anker zie je hem volgens mij tamelijk bovenaan...

Het is mijn bedoeling hier binnenkort ook nieuwe fotoverhalen te plaatsen, die nooit eerder op Internet verschenen zijn.

Maar omdat er ruim 70 oude verhalen zijn zal ik nog wel een tijdje bezig zijn die oude verhalen te plaatsen. Er staan er inmiddels een stuk of 15.

Een hele generatie jonge spanko's kent de verhalen waarschijnlijk niet. Vooral die nieuwelingen wens ik heel veel plezier bij het lezen van deze fotoverhalen. Volgens mij is het genre, spankingfoto's met een verhaal eromheen, en dan ook nog een verhaal in het Nederlands, binnen Spanking Nederland nog steeds zo goed als uniek. :-)

En nog iets: gastauteurs zijn heel erg welkom!

Groetjes,

Sp40anker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sp40anker.wordpress.com
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog   Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog I_icon_minitimewo feb 24, 2016 1:25 pm

Leuk! Staan al behoorlijk wat verhalen op! Maak je ook de foto's zelf?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Sp40anker
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog   Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog I_icon_minitimewo feb 24, 2016 3:02 pm

mint schreef:
Leuk! Staan al behoorlijk wat verhalen op! Maak je ook de foto's zelf?

Hoi mint,

Nee hoor, zijn gewoon fotoseries (inmiddels heel oude natuurlijk!), die gewoon (waarschijnlijk nog altijd) op Internet rondzw(i)erven.
Die foto's vertellen op zich eigenlijk al een verhaal, maar ik verzin er vaak wat extra's bij, en daarbij komen de woorden doorgaans vanzelf.

Leuk dat je even gekeken hebt. :-)

Groetjes,

Sp40anker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sp40anker.wordpress.com
Sp40anker
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog   Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog I_icon_minitimezo feb 28, 2016 11:04 am

Beste medespanko's,

Vanaf aanstaande woensdag mag ik hier de link plaatsen, en ik hoop dat de bezoekersaantallen dan iets gaan stijgen. Want tot nu toe is mijn blog minder dan 100 keer bezocht, wat een idioot laag aantal is als je bedenkt dat ik in het verleden een teller op mijn site had, en ik mij kan herinneren dat ik op zeker moment de 100.000 views overschreden had.

Niet alle verhalen zijn even goed van kwaliteit, dat kan natuurlijk ook niet. Maar naar mijn mening zijn er een aantal toppers bij:

- Billenkoek voor Daniëlle, met wijlen Ed Lee als spanker;

- Bente krijgt de cane, over een caning met een heel romantisch einde;

- De drie verhalen uit de Roosje-cyclus (Roosje=Rosaleen) waren waarschijnlijk altijd populair vanwege de hoofdrolspeelster. Rosaleen wordt door velen immers gezien als de dame met de meeste spankable kont ter wereld, waarschijnlijk ook vanwege haar appelvormige billen, maar zelf heb ik een andere voorkeur;

- De wat grotere dame in Bijles en De dievegge, dat is mijn persoonlijke "meest spankable kont". Peervormige billen, zoals dat bij een iets langere vrouw hoort;

- De hand van God, volgens mij een juweeltje als je niet vies bent van een verhaal waarin het geloof op de hak wordt genomen;

- Uit dezelfde reeks: Uncle Sam, met een onverwacht einde.

Er zijn wel erg veel foto's bij de verhalen, maar die heb ik bewust vrij klein gehouden. Het gaat immers om de verhalen, geïllustreerd door foto's.

Kortom: ga eens kijken. Tot nu toe heeft, althans in het Nederlandse taalgebied, nog vrijwel niemand mij nagedaan in dit genre. Tenzij ik een bepaalde site compleet gemist heb, natuurlijk.

Nogmaals, als je op Google sp40anker intoetst, dan is het een van de links bovenaan, de Wordpress-blog. Als je die moeite neemt, dan hoop ik dat je veel plezier beleeft aan de verhalen.

Groetjes,

Sp40anker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sp40anker.wordpress.com
Sp40anker
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog   Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog I_icon_minitimewo maa 02, 2016 2:02 pm

Ik geloof dat ik nu eindelijk de link hier mag plaatsen.:-)

De link naar mijn fotoverhalenblog is:

https://sp40anker.wordpress.com/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sp40anker.wordpress.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog   Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog I_icon_minitimewo maa 02, 2016 4:11 pm

Leuk dat het zo gevarieerd is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guardian_angel
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 29

Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog   Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog I_icon_minitimedi maa 08, 2016 8:11 pm

Heel creabea maar ook heel leuk gedaan... ik heb dan ook een zwak voor vintage foto's
Terug naar boven Ga naar beneden
Sp40anker
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog   Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog I_icon_minitimedi maa 08, 2016 11:47 pm

Dank voor jullie complimenten, mint, isis en Guardian_angel. :-)

Zijn er overigens al mensen die overwegen gastauteur te worden?

Groetjes,

Sp40anker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sp40anker.wordpress.com
Gesponsorde inhoud





Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog   Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn vroegere spanking fotoverhalensite nieuw leven ingeblazen, nu als blog
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn eerste spanking ervaring
» Favoriete Spanker
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Het leven is Rusland is hard...
» Billen die een eigen leven leiden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: