Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Billen die een eigen leven leiden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Billen die een eigen leven leiden Empty
BerichtOnderwerp: Billen die een eigen leven leiden   Billen die een eigen leven leiden I_icon_minitimema sep 30, 2013 9:44 pm

Soms gebeurd het me dat ik 's avonds op bed lig een boek te lezen ( niet eens iets bijzonders ) en dan in een keer krijg ik het gevoel dat mijn billen gaan gloeien zomaar uit het niks, het trek ook wel weer weg.  Een pak op mijn billen kan dan zeker al een week geleden zijn. En het is ook niet zo dat ik dan half op mijn zij lig ( waardoor je weleens “slaap” billen kan krijgen ). Ben ik de enige die dit heeft of herkennen jullie dit ? Ik heb hier nog nooit van gehoord en kan er ook niks van terug vinden op het internet. Maar wil dit toch even hier vragen  voordat ik me aanmeld bij een psychiatrische inrichting Embarassed 

Een hele maffe summerbrat
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Billen die een eigen leven leiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen die een eigen leven leiden   Billen die een eigen leven leiden I_icon_minitimedi okt 01, 2013 12:55 am

Het zou menig D iig veel werk schelen als dit wat vaker zou gebeuren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Billen die een eigen leven leiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen die een eigen leven leiden   Billen die een eigen leven leiden I_icon_minitimedi okt 01, 2013 8:29 pm

Maar die moeten toch ook wat te doen hebben?? Anders wordt het maar saai... Het is overigens niet zo dat dit pijnlijk is het is meer dat fijne nagloeien Very Happy alleen wat later weetniet 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Billen die een eigen leven leiden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen die een eigen leven leiden   Billen die een eigen leven leiden I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Billen die een eigen leven leiden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete Spanker
» Genetisch bepaald of aan te leren?
» Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?
» Het leven is Rusland is hard...
» Billen zijn om op te slaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: