Onderwerp: Even voorstellen ma jun 06, 2016 3:00 pm
Hoi,
mijn naam is Saarie, ik ben een 25 jarige studente uit Belgie en eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar spanking. In Belgie zelf kon ik er niet zoveel over vinden (aangezien het voor mij niks seksueels heeft) en zo kwam ik uit op dit forum.
Groetjes
S
eve1991 Meeloper
Aantal berichten : 71
Onderwerp: Re: Even voorstellen ma jun 06, 2016 6:36 pm
Dag Saartje,
Welkom hier! Alvast veel leesplezier. Het is hier wel de laatste tijd nogal aan de stille kant Maar daar mag je gerust verandering in brengen.
In België zijn er inderdaad geen sites enkel over spanking.
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Even voorstellen wo jun 08, 2016 9:22 am
Dag Saartje, welkom hier!
Je bent niet de enige Vlaamse die de weg al heeft gevonden naar dit forum ;-) Zoals eve zegt is het helaas wat aan de stille kant, maar er staat heel veel informatie op, en als je zelf nog dingen post, dan komt er vast een antwoord!
Heb je al ervaring met spanking of nog niet? Heb je een relatie? Zo ja, weet je partner van je spankingverlangens of ben je er nog niet over durven beginnen?
Saartje Beginner
Aantal berichten : 26
Onderwerp: Re: Even voorstellen wo jun 08, 2016 10:26 am
Bedankt iedereen ,
nee ik heb geen ervaring hiermee (helemaal niks) en ook geen relatie momenteel
Saartje
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Even voorstellen wo jun 08, 2016 2:02 pm
Dat komt vast nog wel dan Gewoon rustig aan doen en niets overhaasten. Je hier aanmelden is een goeie eerste stap ;-)
Als je met vragen zit, dan kun je die hier gerust stellen ook.
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: Even voorstellen wo jun 08, 2016 6:01 pm
Hallo saartje,
Welkom op het forum. Lees alles goed door, hoewel het nu wat stil is zijn er de laatste jaren hele goede discussies geweest die je kan lezen.