Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen

Ga naar beneden 
+5
isis
Ruben
minime
eve1991
Saartje
9 plaatsers
AuteurBericht
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema jun 06, 2016 3:00 pm

Hoi,

mijn naam is Saarie, ik ben een 25 jarige studente uit Belgie en eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar spanking.
In Belgie zelf kon ik er niet zoveel over vinden (aangezien het voor mij niks seksueels heeft) en zo kwam ik uit op dit forum.

Groetjes

S
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema jun 06, 2016 6:36 pm

Dag Saartje,

Welkom hier! Alvast veel leesplezier. Het is hier wel de laatste tijd nogal aan de stille kant Wink Maar daar mag je gerust verandering in brengen.

In België zijn er inderdaad geen sites enkel over spanking.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo jun 08, 2016 9:22 am

Dag Saartje, welkom hier!

Je bent niet de enige Vlaamse die de weg al heeft gevonden naar dit forum ;-) Zoals eve zegt is het helaas wat aan de stille kant, maar er staat heel veel informatie op, en als je zelf nog dingen post, dan komt er vast een antwoord!

Heb je al ervaring met spanking of nog niet? Heb je een relatie? Zo ja, weet je partner van je spankingverlangens of ben je er nog niet over durven beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo jun 08, 2016 10:26 am

Bedankt iedereen Smile,

nee ik heb geen ervaring hiermee (helemaal niks) en ook geen relatie momenteel

Saartje
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo jun 08, 2016 2:02 pm

Dat komt vast nog wel dan Smile Gewoon rustig aan doen en niets overhaasten. Je hier aanmelden is een goeie eerste stap ;-)

Als je met vragen zit, dan kun je die hier gerust stellen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo jun 08, 2016 6:01 pm

Hallo saartje,

Welkom op het forum. Smile
Lees alles goed door, hoewel het nu wat stil is zijn er de laatste jaren hele goede discussies geweest die je kan lezen.

Spanking zonder seksueel deel er bij is een minderheids "hobby" en daardoor inderdaad wat moeilijk te vinden. Maar op dit forum zit je zeker op de goede plek. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedo jun 09, 2016 12:09 pm

Welkom saartje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedo jun 09, 2016 8:14 pm

Dag Saartje,
Ik hoop dat er voor jou veel te lezen is op dit forum over onze gezamenlijke, merkwaardige maar toch aardige neiging.
De forumleden hebben wel gelijk, dat het hier rustig is. Dus ik hoop dat je leven in deze brouwerij kunt brengen.
Met strenge groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedo jun 09, 2016 11:15 pm

Dankjewel iedereen, Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema jun 13, 2016 10:33 am

welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
sandertje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimeza jun 18, 2016 11:54 am

Hey Saartje,

Ik ben een 21 jarige jongen uit Gelderland rn ziu heel graag met jou in contact komen om over spanken te praten. Zou je dat leuk vinden?

Groetjes Sander
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimeza jun 18, 2016 10:13 pm

Welkom saartje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik za mij even voorstellen
» Even voorstellen
» ff voorstellen
» Even voorstellen!
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: