Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen

Ga naar beneden 
+5
isis
Ruben
minime
eve1991
Saartje
9 plaatsers
AuteurBericht
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema jun 06, 2016 3:00 pm

Hoi,

mijn naam is Saarie, ik ben een 25 jarige studente uit Belgie en eigenlijk gewoon nieuwsgierig naar spanking.
In Belgie zelf kon ik er niet zoveel over vinden (aangezien het voor mij niks seksueels heeft) en zo kwam ik uit op dit forum.

Groetjes

S
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema jun 06, 2016 6:36 pm

Dag Saartje,

Welkom hier! Alvast veel leesplezier. Het is hier wel de laatste tijd nogal aan de stille kant Wink Maar daar mag je gerust verandering in brengen.

In België zijn er inderdaad geen sites enkel over spanking.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo jun 08, 2016 9:22 am

Dag Saartje, welkom hier!

Je bent niet de enige Vlaamse die de weg al heeft gevonden naar dit forum ;-) Zoals eve zegt is het helaas wat aan de stille kant, maar er staat heel veel informatie op, en als je zelf nog dingen post, dan komt er vast een antwoord!

Heb je al ervaring met spanking of nog niet? Heb je een relatie? Zo ja, weet je partner van je spankingverlangens of ben je er nog niet over durven beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26