Na al wat gelezen te hebben hier op het forum heb ik gemerkt dat het aardig uitgestorven is, maar alsnog kom ik me even voorstellen haha (: Ik ben Laura, 20 jaar en ook al vanaf jongs af aan aangetrokken tot billenkoek. Ik sinds kort mijn vriend eindelijk durven te vertellen hierover dus ik ben benieuwd waar het tot gaat leiden!
Groetjes!
Neill Beginner
Aantal berichten : 40
Onderwerp: Welkom! di maa 31, 2015 1:20 am
Hoi Laura,
welkom, leuk dat je je voorstelt! Het moet inderdaad weer even op gang komen, maar er zijn wel een aantal mensen die weer reageren. Dus als we gewoon lekker blijven posten en vragen wordt het hier vast weer drukker.
Dapper dat je het je vriend hebt durven vertellen! Hopelijk heeft/kan hij er ook wat mee, misschien ontdekt hij ook wel een nieuwe wereld
Groetjes, Neill
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Hoi allemaal! di maa 31, 2015 10:43 am
Hoi Laura,
Welkom hier! Gewoon druk posten dan komt het weer goed
Grtz
isis-
puk Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 199
Onderwerp: Re: Hoi allemaal! di maa 31, 2015 2:39 pm
welkom hier
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Hoi allemaal! di maa 31, 2015 5:00 pm
Welkom! Wat goed dat je je vriend over deze gevoelens hebt durven vertellen! Hoe reageerde hij?
Delftse Studente Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 101
Onderwerp: Re: Hoi allemaal! di maa 31, 2015 6:45 pm
Hoi! Neem gerust de tijd om dit forum door te lezen. Sommige posts lijken dan wel gedateerd maar zijn nog steeds nutte. Misschien ook wat voor je vriend? Ik wens jullie het beste samen
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Hoi allemaal! di maa 31, 2015 9:19 pm
Welkom hier. Leuk, dat er nieuwe mensen hier komen en de kans bieden dat er meer leven in de brouwerij komt. Strafhand.
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: Hoi allemaal! wo apr 01, 2015 5:53 pm
Hallo Laura,
Welkom op het forum. Lees lekker rond zou ik zeggen en laat je vriendje mooi meelezen. Dan krijgt hij vast leuke ideeën hoe hij jou het beste kan aanpakken.
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: Hoi allemaal! do apr 02, 2015 12:20 am
Welkom
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362
Onderwerp: Re: Hoi allemaal! do apr 02, 2015 12:36 am