Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 zoete straf

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




zoete straf Empty
BerichtOnderwerp: zoete straf   zoete straf I_icon_minitimezo jul 09, 2017 11:45 pm

Na een goed middagmaal dat ik bereid had sliepen we samen tot diep in de middag. Het was erg warm en gelukkig hier aan de kust veel wind en geen muggen.
Ik werd wakker en merkte dat Ni-Suci niet meer naast me lag. Ik stond op en keek in de keuken. Zag haar niet. Liep naar buiten en riep haar. Ik hoorde geen antwoord.
Ik ging kijken of de scooter er nog stond, maar die stond er nog.
Ik liep het strand op om haar te zoeken en riep steeds haar naam. Er kwam geen antwoord. We hadden zelf zoveel sporen gemaakt die ochtend dat ik niet kon zien waar ze gelopen zou hebben.
Ze heeft zich verstopt dacht ik. Ik liep terug naar de hut en riep binnen dat ze tevoorschijn moest komen als ze niet een flink pak billenkoek zou willen krijgen. Geen antwoord. Ik liep zo stil mogelijk de drie ruimtes door en zag ook niet veel verstopplekken.
Plotseling hoorde ik buiten wat gekraak. Stilletjes liep ik naar buiten, maar zag niets.
Ineens voelde ik een ferme tik tegen mijn billen. Draaide me snel om en daar stond ze bloot en triomfantelijk met een dun bamboe twijgje in haar handen. Draai je om riep ze, ik wil je billen geselen. Het idee deed mijn staaf stijf worden. Dat zag ze meteen en pats daar sloeg ze met het twijgje tegen mijn staaf. Ik snelde naar voren en greep haar bij haar arm. Kom mee jij, zei ik en sleurde haar aan haar armen naar binnen. Pakte de twee polsbanden van de tafel en deed haar die om. Schoof het t touw door de twee ringen en sloeg het om een balk in het plafond van de keuken en trok haar armen omhoog zodat ze nog goed op de grond kon blijven staan en knoopte het touw met een lus vast zodat het gemakkelijk met één ruk los kon.
Benen wijd commandeerde ik haar.
Wat ga je doen kermde ze
Zal je wel zien en voelen zei ik
Ik gaf haar met de vlakke hand een paar flinke meppen op haar billen zodat mijn handen tintelden en haar billen kleurden. Pakte het flesje olie van tafel en goot wat olie langs haar ruggengraat zodat het tussen haar billen liep. Met mijn vingers volgde ik de traag stomende olie tussen haar billen en langs haar kontje en masseerde haar kontje door stevig kringetjes rond haar openingetje te draaien. Ze bewoog wat schommelend met haar billen heen en weer en ik zie stil staan en benen wijd en gaf haar opnieuw een aantal harde tikken met de vlakke hand op haar billen. Ze kreunde, maar ik merkte dat het van genot was.
Ik ging naast haar zijkant staan en goot wat olie over haar tepels en masseerde en kneedde die flink. De olie liep naar beneden over haar buik naar haar kutje en ook dat stroompje volgde ik met mijn vingers naar haar kutje terwijl ik met mijn andere hand tussen haar billen haar kontje vingerde. Ze deed haar benen wijder uit elkaar waarbij haar billen wat omhoog naar achteren duwde en liet zich meer hangen aan haar polsen. Ah zei ik je hebt er zin in en trok mijn handen terug en begon haar traag, maar stevig vanaf haar nek en hals naar beneden te masseren. Ze holde haar rug, stak haar borstjes naar voren en haar kontje naar achter. Ze was mooi in die houding, hangend aan haar polsen.
Haar billen vroegen duidelijk om meer. Ik gaf haar op elke bil een ferme tik en vingerde daarna flink haar kutje en duwde mijn middelvinger diep in haar kontje en bewoog die steeds traag uit en dan weer snel in haar kontje. Stopte en herhaalde het ritueel. Een massage, een paar ferme tikken op haar billen en vervolgens het stevig vingeren en bewerken van haar kontje. Het was heerlijk om te zien hoe ze genoot. Tegelijk pakte ik steeds een van haar stijve tepeltjes met mijn lippen en vervolgens tussen mijn tanden en beet zachtjes terwijl ik met mijn tong haar tepeltje likte. Tot slot voelde ik haar ineenzakken van genot en trok snel het touw los zodat ze vrij was.
Ze liet zich op de grond zakken vlak voor me en keek naar me omhoog. Ze zag dat mijn staaf maximaal opgewonden stond.
Ik knielde achter haar en nam haar in mijn armen. Pakte haar op en legde haar op bed.
Ze rolde zich op haar buik en zei. Kom in mijn kontje.
Daarna sliepen we heerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
zoete straf
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat een straf!
» Straf
» Straf
» medelijden ivm straf
» Straf in Friesland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: