Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Het meisje bij de V&D

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Switch
Watje
Watje



Aantal berichten : 18

Het meisje bij de V&D Empty
BerichtOnderwerp: Het meisje bij de V&D   Het meisje bij de V&D I_icon_minitimedo sep 06, 2018 1:45 am

Een tweede enorme kans om spanking te beleven deed zich voor toen ik rond 18 jaar een bijbaantje bij de V&D had. Daar werkte ook een meisje, M., dat nogal aanrakerig was en mij regelmatig een of twee tikjes op mijn billen gaf, bijv. als ze zei kom we gaan lunchen. Dat deed ze echt, ongelooflijk eigenlijk. Maar ik denk dat ze niet alleen iets met de billen had, maar ook met billekoek. Op een dag boog ze lang over de toonbank heen, waarmee haar billen uitdagend vroegen om een flinke mep. Helaas durfde ik dat niet. Maar zij later wel bij mij, toen we bij het afstorten van de kassa stonden en mijn laatste dag was. Ik weet nog dat ik achter haar stond en verlekkerd naar haar billen keek. Toen ze klaar was, kwam ze langs mij gelopen en gaf me met haar hand een mep vol op mijn billen, waarbij ze zei: ik zie je nog wel een keer. Wat heb ik een spijt dat ik haar nooit meer heb uitgevraagd. Ze was vast en zeker into spanking. Vaak heb ik terug gedacht aan haar spank en gefantaseerd dat ik billekoek van haar kreeg, maar ook dat ik haar flink op haar blote billen gaf. Wat zou het spannend zijn geweest om haar te peilen naar haar spanking gevoelens... ik kan me niet anders voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het meisje bij de V&D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik zoek een meisje!
» meisje op zoek naar D/s
» De leiband, Vanessa Duriès, Arbeiderspers 1993, ISBN 9029513934
» Zoek jij vrouw-meisje-studente?
» Meisje (18) op zoek naar begeleider

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: