Hallo,
ik zal me ook voorstellen. Heb me vanochtend aangemeld na hier een paar keer rondgeneusd te hebben. Voel me al jaren, eigenlijk al sinds ik echt klein was, aangetrokken tot spanking! Schaamde me vaak voor deze gevoelens.
Ben bijna 9 jaar getrouwd en mijn man wist niks van mijn gevoelens af. Tot ik het enkele jaren geleden met heel veel moeite heb verteld. Hij stond er eigenlijk niet negatief over maar liep ook niet over van enthousiasme. Denk ook dat het kwam omdat we best een druk bestaan hadden met toen nog 2 kleine kinderen (we hebben nu 3 kinderen) en zo verdrong ik mijn gevoelens...
Nu begon het toch best weer te kriebelen en als mijn man weg was voor zijn werk (en dat komt nogal eens voor...) kroop ik stiekem achter de computer om op zoek te gaan naar spankingverhalen en HD-verhalen. Oooooh wat verlangde ik ook naar een goed pak voor de billen, maar ik vond het zo moeilijk om het te zeggen. Toch gisteren de "stoute" schoenen aangetrokken en wonder boven wonder zag hij het nu best zitten. Sterker nog... heb mijn eerste pak voor de billen al te pakken gehad. Wat een opluchting
We hebben nog een heleboel te leren en hoop hier op het forum dan ook mijn kennis te vergroten
Ook ben ik benieuwd hoe men het in het dagelijks leven een HD-relatie inpast, want hier lopen toch altijd wel kinderen rond, behalve 's avonds dan...
(oja, voordat men verkeerde ideeën krijgt, mijn kinderen krijgen nooit een tik, zelfs geen pedagogische )grt!