Dat hangt ervan af. Toen ik zelf nog redelijk onervaren was maakte het me niet uit. Mijn toenmalige partner er ik ontdekten samen en groeiden er samen verder in. Je moet dan wel een beetje gezond verstand gebruiken natuurlijk. Niet meteen aan de slag met dikke grote paddles of rietjes. Nu vind ik het inmiddels prettiger als mijn spanker ervaren is. Mijn behoeften zijn anders en ik heb domweg het geduld niet meer om de ander te laten groeien en ontdekken. Ik voel me dan veel teveel een schooljuf.
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Ervaring di sep 20, 2011 10:07 pm
Ik vind het wel belangrijk.. Althans, als het gewoon een beetje voor de lol en als spel is, dan niet per se, maar als het om serieuze aangelegenheden gaat, dan vind ik het heel belangrijk. Maar ervaring is voor mij niet het enige belangrijke. Ook natuurlijk overwicht.. Het lijkt me echt totaal zinloos en misschien wel averechts werken, straf te krijgen van iemand die het niet kan en geen overwicht heeft. Ik word alleen maar enorm opstandig als ik na een straf niet het gevoel heb gestraft te zijn. Als iemand onzeker op mij overkomt, heb ik geenszins de behoefte me door die persoon de les te laten lezen. Maar nou ja, ik ben best veeleisend misschien.. En een moeilijk mens ook ongetwijfeld