Enkele weken geleden was het....
Op een goeie dag had ik via marktplaats een turnpakje gekocht. Altijd al een droom geweest van me om in een leuk meiden turnpakje over de knie te gaan. Met de smoes dat het voor me zusje was, via markplaats de verkoper vertelt dat ik het kwam ophalen.
En op de terugweg, bedacht ik me opeens dat ik lang gelden weleens contact had gehad met een man die me billenkoek wou geven.
Bij de bibliotheek gestopt, vanwege dat daar internet is, en in me mailbox zijn telefoonnummer opgezocht.
Met de trein naar een stad vlakbij me huis gereden waar diegene woonde, en was best zenuwachtig toen ik hem belde en de telefoon overging.... viel mee gelukkig, en mocht gelijk langskomen.
10 minuten later was ik daar al, en werd me opgedragen me kleding uit te doen, en me turnpakje aan te trekken.
Voelde wel even beetje vreemd om daar zo te staan in me turnpakje....
Vervolgens over de knie, en een pak billenkoek gehad wat best meeviel eigenlijk.
Vervolgens werd het knoopje in me nek losgemaakt, en moest ik alles uitdoen.
Voelde ook erg vreemd, om naakt daar opnieuw over de knie te gaan.
Met rode billen uiteindelijk weer naar huis gegaan, en was een positieve ervaring.
Maar heb toch liever billenkoek van leeftijdgenoten denk ik, het spreekt me toch meer aan als iemand die 40 jaar ouder dan je is.
Lijkt me aan de andere kant ook fijn om meiden van dezelfde leeftijd billenkoek te geven, maar ben wel blij dat ik eindelijk na jaren eens de stap heb durven nemen om voor het eerst billenkoek te krijgen!