Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 1e keer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

1e keer Empty
BerichtOnderwerp: 1e keer   1e keer I_icon_minitimedi sep 20, 2011 6:58 pm

Enkele weken geleden was het....
Op een goeie dag had ik via marktplaats een turnpakje gekocht. Altijd al een droom geweest van me om in een leuk meiden turnpakje over de knie te gaan. Met de smoes dat het voor me zusje was, via markplaats de verkoper vertelt dat ik het kwam ophalen.
En op de terugweg, bedacht ik me opeens dat ik lang gelden weleens contact had gehad met een man die me billenkoek wou geven.
Bij de bibliotheek gestopt, vanwege dat daar internet is, en in me mailbox zijn telefoonnummer opgezocht.
Met de trein naar een stad vlakbij me huis gereden waar diegene woonde, en was best zenuwachtig toen ik hem belde en de telefoon overging.... viel mee gelukkig, en mocht gelijk langskomen.
10 minuten later was ik daar al, en werd me opgedragen me kleding uit te doen, en me turnpakje aan te trekken.
Voelde wel even beetje vreemd om daar zo te staan in me turnpakje....
Vervolgens over de knie, en een pak billenkoek gehad wat best meeviel eigenlijk.
Vervolgens werd het knoopje in me nek losgemaakt, en moest ik alles uitdoen.
Voelde ook erg vreemd, om naakt daar opnieuw over de knie te gaan.
Met rode billen uiteindelijk weer naar huis gegaan, en was een positieve ervaring.

Maar heb toch liever billenkoek van leeftijdgenoten denk ik, het spreekt me toch meer aan als iemand die 40 jaar ouder dan je is.
Lijkt me aan de andere kant ook fijn om meiden van dezelfde leeftijd billenkoek te geven, maar ben wel blij dat ik eindelijk na jaren eens de stap heb durven nemen om voor het eerst billenkoek te krijgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e keer   1e keer I_icon_minitimewo sep 21, 2011 8:04 pm

Leuk, Stefan,

Wat een lef om gewoon af te spreken.
Kijk je wel uit? Niet iedereen online is van goede wil. Het is altijd verstandig om iemand te laten weten waar je bent en een security telefoon-afspraak te maken.

Maar fijn dat je je eerste ervaring hebt. Dat er nog maar veel moge komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e keer   1e keer I_icon_minitimeza sep 24, 2011 11:08 pm

Ik was wel echt heel zenuwachtig toen ik erheen fietste.... en ja eigenlijk zou zo'n secutiry afspraak wel goed zijn.
Helaas is er echt absoluut niemand waar ik dit mee kan delen.
Heb helaas nog geen mensen in de billekoek-wereld die ik tot mijn vrienden reken.
En om nouw zomaar te zeggen tegen iemand die er niks van weet van "wil je straks even bellen als ik billenkoek krijg, om te controleren of het goed gaat" lijkt me niet echt handig ;P
Het is gelukkig goed gegaan, ben ik echt blij mee, had wel lang contact al gehad, dus ik vertrouwde het wel.
In de mail hadden we ook afspreken dat hij me even vast zou binden aangezien hij tussendoor even iets moest doen.... Maar na tijdje vond ik het wel genoeg, voordat die afspraak al was. Maar vastgebonden liggen lijkt me ook wel iets hebben.
Ging ook nog een in spijkerrokje over de knie, ik ben wel een jongen, maar ik vind meidenkleren gewoon leuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e keer   1e keer I_icon_minitimema sep 26, 2011 7:39 pm

Ik zou zeggen: ga eens voor een leuk kostschooluniformpje Wink Mijn persoonlijke favoriet....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





1e keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1e keer   1e keer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1e keer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 1e keer
» De eerste keer
» Allereerste keer
» Allereerste keer...
» mijn eerst keer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: