Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?

Ga naar beneden 
+10
W
meidje
leentje
isis
Ruben
TuttiFrutti
Marc82nl
dawn
Björn
je-lientje
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
annemeisje
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 22, 2019 1:58 pm

Dag allemaal,

Reactie hierop. Ik ben 5,5 week geleden hard (met een instrument) en verkeerd (te hoog en aan de zijkant van mijn rechterbil) geslagen.
Het is nu nóg te zien Sad
Ik vind het echt zo erg. Het was rood, paars en blauw. Nu is de grootste plek nog steeds zichtbaar als een iets donkerdere plek op mijn huid.
Wat moet ik nu doen?
Normaal als ik over de knie ga en flinke billenkoek krijg, trekt het binnen een paar dagen wel weer weg. En blauwe plekken vaak binnen een week.
Ik hoop op tips!

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 29, 2019 9:14 pm

Dag annemeisje,

Beetje een late reactie, zoals je gemerkt hebt, is het forum nogal dood...

Ik zou arnica smeren, dat helpt tegen blauwe plekken. En masseren, zodat het bloed weg kan. Verder kun je geloof ik niet veel meer doen dan wachten vrees ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 11, 2019 3:25 pm

Meer kun je idd niet doen. Masseren helpt wel echt. Sommige plaatsen op t lichaam hebben wat meer hersteltijd nodig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af
» Spoorloos
» zitten
» Niet kunnen zitten
» aangeven wat nodig is

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: