Onderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? za jun 22, 2019 1:58 pm
Dag allemaal,
Reactie hierop. Ik ben 5,5 week geleden hard (met een instrument) en verkeerd (te hoog en aan de zijkant van mijn rechterbil) geslagen. Het is nu nóg te zien Ik vind het echt zo erg. Het was rood, paars en blauw. Nu is de grootste plek nog steeds zichtbaar als een iets donkerdere plek op mijn huid. Wat moet ik nu doen? Normaal als ik over de knie ga en flinke billenkoek krijg, trekt het binnen een paar dagen wel weer weg. En blauwe plekken vaak binnen een week. Ik hoop op tips!
Groetjes
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? za jun 29, 2019 9:14 pm
Dag annemeisje,
Beetje een late reactie, zoals je gemerkt hebt, is het forum nogal dood...
Ik zou arnica smeren, dat helpt tegen blauwe plekken. En masseren, zodat het bloed weg kan. Verder kun je geloof ik niet veel meer doen dan wachten vrees ik...
Vorrion Beginner
Aantal berichten : 33
Onderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? zo aug 11, 2019 3:25 pm
Meer kun je idd niet doen. Masseren helpt wel echt. Sommige plaatsen op t lichaam hebben wat meer hersteltijd nodig
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?
hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?