Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ooit de slappe lach tijdens spanking?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Ooit de slappe lach tijdens spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Ooit de slappe lach tijdens spanking?   Ooit de slappe lach tijdens spanking? I_icon_minitimedo dec 01, 2011 11:03 pm

Hebben jullie ooit de slappe lach gehad tijdens een spanking sessie?
Vorig weekend was het zo ver: een tweetal dames hadden weer eens vervelende opmerkingen en dat is altijd leuk natuurlijk: dat geeft een argument om op te treden. Ik pakte mijn tas met materialen; noodgedwongen was dit een kleine tas met slechts 3 instrumenten. Eén van de vrouwen zei: ‘daar staat hij met zijn lullige kleine Zeeman-tasje’. De ander begon te grinniken en ik rolde over de grond met de slappe lach.
Kom dan maar weer eens in je rol. Uiteraard probeerde ik dat en heb er flink van langs gegeven. Maar we staken elkaar aan met dat gelach en konden niet daarmee stoppen.
Ik kreeg nog wel de complimenten, dat ik tussendoor nog forse meppen heb uitgedeeld en streng kon optreden; ndanks alle tevredenheid was het een merkwaardig half uur.

Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt, en slappe lach onder deze omstandigheden?

Met nagrinnikende groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Ooit de slappe lach tijdens spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit de slappe lach tijdens spanking?   Ooit de slappe lach tijdens spanking? I_icon_minitimedo dec 01, 2011 11:42 pm

Eén keer.

Heel kort, dat wel
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Ooit de slappe lach tijdens spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit de slappe lach tijdens spanking?   Ooit de slappe lach tijdens spanking? I_icon_minitimedo dec 01, 2011 11:46 pm

haha, nee nog nooit! Lijkt me ook héél maf Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Ooit de slappe lach tijdens spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit de slappe lach tijdens spanking?   Ooit de slappe lach tijdens spanking? I_icon_minitimevr dec 02, 2011 12:50 am

annemiek schreef:
Heel kort, dat wel
En hoe kwam het dat het toen zo snel weer over was? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Ooit de slappe lach tijdens spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ooit de slappe lach tijdens spanking?   Ooit de slappe lach tijdens spanking? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ooit de slappe lach tijdens spanking?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lotion tijdens of voor de spanking
» Muziek voor tijdens de spanking.
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden?
» Bewegen tijdens het slaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: