Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Istanbul, eldorado voor spanko's

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Istanbul, eldorado voor spanko's Empty
BerichtOnderwerp: Istanbul, eldorado voor spanko's   Istanbul, eldorado voor spanko's I_icon_minitimewo dec 28, 2011 1:18 pm

Gisteren avond laat ben ik weer thuisgekomen na een spannende en drukke week in Istanbul. Wat een stad!! 10 miljoen inwoners, een gekte in het verkeer en toch zie je zelden een auto met een deuk erin. Na een dag voelden we ons al helemaal thuis en waren helemaal gewend aan de combi van oost en west en het openbaar vervoer, wat verwarrend maar heel goed is.
V heeft er oog voor en zag overal zwepen liggen en hangen. Of het nou in souvenir, tassen of snuisterrijenwinkels/kramen was. Er is in Istanbul een leuke wijk vol antiekwinkeltjes en V liep daar werkelijk likkebaardend rond. Hij werd vrolijker en vrolijker. Als hij dan weer aan het onderhandelen was en de winkeleigenaar opnieuw een zweep aanprees, liefdevol door zijn handen liet gaan, streelde en sprak over "the real good quality and the very good price", deed ik net of ik meer geïnteresseerd was in andere snuisterijen en probeerde ik mijn van verlegenheid blozende wangen te verbergen. En hoewel de winkelmensen steeds volhouden dat de zwepen bedoeld zijn voor koeien, kamelen of paarden kijkt V gek genoeg te denken dat ze ook geschikt zijn voor vrouwenbillen.
Maar ook gewoon in de stad kwam hij nog veel leuks tegen. In een artistiek winkeltje vol handgemaakte leren tassen en schoenen wist hij nog een prachtige handgemaakte soepele leren exemplaar op de kop te tikken.
In Istanbul is alles gesorteerd op soort artikel. Op onze laatste dag kwamen we vlak bij de Egyptische bazaar in een steeg vol winkeltjes met houten lepels, spatels, plankjes enz. Natuurlijk hebben we hier ook snel nog goed ingekocht! De winkelier was heel blij met ons!
Natuurlijk hebben we ook het Topkapi paleis (met harem) bezocht en we hebben ons als sultan en haremdame op de foto latten zetten in de ondergrondse cisterns.
Denk je eraan een stedentrip te gaan maken dan kan ik je Istanbul van harte aanbevelen! Wij willen in elk geval zeker nog een keer terug!


Laatst aangepast door leentje op wo dec 28, 2011 2:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Istanbul, eldorado voor spanko's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Istanbul, eldorado voor spanko's   Istanbul, eldorado voor spanko's I_icon_minitimewo dec 28, 2011 1:30 pm

Wow Very Happy Dat klinkt echt super leuk, maar ook wel heel erg ehm... nou ja, heel erg zo dus, zoals je zelf al zei:

leentje schreef:
deed ik net of ik meer geïnteresseerd was in andere snuisterijen rn probeerde ik mijn van verlegenheid blozende wangen te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Istanbul, eldorado voor spanko's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Istanbul, eldorado voor spanko's   Istanbul, eldorado voor spanko's I_icon_minitimewo dec 28, 2011 1:35 pm

Heeejjj leen! Ben je weer terug? Fijn dat je het leuk gehad hebt! Ik kom gauw een keer foto's kijken en verhalen horen! En zo. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Istanbul, eldorado voor spanko's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Istanbul, eldorado voor spanko's   Istanbul, eldorado voor spanko's I_icon_minitimewo dec 28, 2011 3:14 pm

klinkt heel leuk leentje Smile
ik zal istanbul in mijn achterhoofd houden als we een keertje ergens naartoe willen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
maantje
Meeloper
Meeloper
maantje


Aantal berichten : 80

Istanbul, eldorado voor spanko's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Istanbul, eldorado voor spanko's   Istanbul, eldorado voor spanko's I_icon_minitimewo dec 28, 2011 7:04 pm

Klinkt inderdaad alsof je het leuk hebt gehad leentje, en alsof het een leuke ervaring was.
Maar met die zweepjes wordt ik wel nieuwsgierig naar Istanbul Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Istanbul, eldorado voor spanko's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Istanbul, eldorado voor spanko's   Istanbul, eldorado voor spanko's I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Istanbul, eldorado voor spanko's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Pak voor de broeken
» Ik stel me even voor!
» Stel je voor!
» voor de heren....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Columns-
Ga naar: