Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ptje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? Empty
BerichtOnderwerp: Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????   Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? I_icon_minitimedi jan 10, 2012 5:56 pm

Zoooo na het voorstellen in het daarvoor bedoelde toppic is mijn 2e wapenfeit op deze leuke site het plaatsen van een oproepje!

Ik ben namelijk op zoek naar leuke dames tussen de 20-35 jaar die op zoek zijn naar een Dom met ervaring. Ik heb ervaring in zowel begeleiding omtrent gedrag,studie,werkzaamheden enz maar ook in rollenspellen e.d.

Wat kun je van mij verwachten buiten de spanking om? Gezellige vrolijk in het leven staande man van 32 die zijn leven op orde heeft. Iemand met humor,ruimdenkend en altijd in voor een goed,leuk of "slapgelul" verhaal! Ben ook een gevoelsmens met hart op de tong. Is het gevoel goed laat im iemand heel makkelijk toe is het gevoel niet goed ben ik ook heel snel klaar met iemand.

Wat kun je van mij verwachten met betrekking tot spanking? Consequent,streng,rechtlijnig tijdens een spanking. Maar ook inlevingsvermogen en respect. Straf is straf. Andere kernwoorden zijn: over de knie(favoriete positie),cornertime,diverse instrumenten m.u.v. cane (heb ik niks mee),discipline.

Kan niet ontvangen maar wel verplaatsen. absoluut GEEN SEX want heb een prima relatie!

Best wel lastig om mezelf even neer te zetten hier maar hoop dat het iemands interesse kan wekken. Dus ben jij tussen de 20-35 jaar en lijkt het je leuk om kennis te maken zou ik het erg leuk vinden wat van jullie te horen dames!

groetjes

Peter

UPDATE! Bovenstaande is nog steeds van toepassing! reacties zouden erg leuk zijn!


Laatst aangepast door Ptje op wo mei 29, 2013 5:20 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????   Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? I_icon_minitimewo jan 11, 2012 12:37 am

als ik een zoekende sub zou zijn. zou ik je nu direct een pm gestuurd hebben Smile
maarja getrouwd enzo he Wink man wil niet dat andere mannen mij slaan Razz

veel suc6 met je zoektocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Ptje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????   Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? I_icon_minitimewo mei 29, 2013 5:23 pm

Hallo,

Mijn oproep is nog steeds geldig!

reacties zouden erg leuk zijn dus heb je zin om met mij in contact te komen dan hoor ik het graag. mailtje naar billenkoek1980@hotmail.com en wie weet!

Groetjes!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ptje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????   Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? I_icon_minitimema dec 23, 2013 6:49 pm

reageren kan nog steeds!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ptje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????   Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? I_icon_minitimema maa 31, 2014 3:45 pm

Ptje schreef:
reageren kan nog steeds!

Wederom ff een update! Advertentie nog steeds actueel!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ptje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????   Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? I_icon_minitimedi jul 01, 2014 6:02 pm

Update: Nog steeds sta ik open voor contact met dames die houden van spanking en discipline
Terug naar boven Ga naar beneden
Ptje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????   Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? I_icon_minitimema apr 13, 2015 4:17 pm

nog immer actueel
Terug naar boven Ga naar beneden
Hesperia
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????   Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? I_icon_minitimedo jul 23, 2015 7:16 pm

Nog steeds actueel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????   Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact???? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben jij die leuke sub voor een goed spankingcontact????
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leuke sub voor de "leukste" D gezocht!
» Waar een beetje wijn al niet goed voor is...
» Genetisch bepaald of aan te leren?
» Op zoek naar leuk spankingcontact!
» Wat voor spanking doet het voor jou?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: