Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Uitgesmeerde slaag

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimeza feb 20, 2010 11:10 pm

Ik heb altijd de indruk dat het eerste stukje van een pak slaag van een ander karakter is. Dan doen de endorphines het nog niet of zo. En eigenlijk is dat de effectiefste, de leukste fase. Iris beschreef het ooit tegen me als "dan ga je een beetje dood." En de dames hier hebben dat ook wel door, geloof ik, met hun behoefte aan "opwarming".

Dus ik vroeg me af of je dat niet kon systematiseren. Dat als ze, ik zeg maar wat, tien minuten slaag verdiend had, dat je dat dan niet als tien minuten gaf, maar om het kwartier één minuut (wat dan dus alles bij elkaar een kleine tweeëneenhalf uur zou duren.) Ik stel me zo voor dat ze op een stoeltje in de hoek moest wachten, en dan telkens als de klok sloeg (of zo) ze weer over de knie zou moeten, voor wéér een minuut.

Dat lijkt me voor een sub eigenlijk heel rottig. Zo van de adrenaline verzuurt enorm, er is zo na een tijdje geen lol meer aan. Maar ja, als straf lijkt het me wel heel effectief. Straf hoort geen lol aan te zijn. Toch?

(Een dergelijk schema komt trouwens ook in De Vliegende Klas van Erich Kästner voor, voor wie dat boek kennen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 3:55 am

Shocked

Wat heb jij soms toch een fijne bijdragen, W............... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:41 pm

Nou W, je wordt weer bedankt voor je meedenken.

Maar je hoeft je sub ook niet zo lang te laten wachten hoor, er zijn genoeg methodes die er voor zorgen dat hetzelfde effect bereikt wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:42 pm

leentje schreef:
er zijn genoeg methodes die er voor zorgen dat hetzelfde effect bereikt wordt.
Vertel! (Want hoe krijg je de endorphines dan snel weg?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:46 pm

De endorphines komen toch pas na een half uur of zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:47 pm

Als ervaringsdeskundige kan ik vertellen dat als je billen snel afkoelt (met ijs bijvoorbeeld) de endorfinen daarna niet meer werkzaam zijn Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:52 pm

En we worden steeds blijer met de berichten in dit topic... affraid affraid affraid

Mad

dawn, die serieus overweegt één bepaald Klaprooslid uit te sluiten van lezen/deelname van/aan dit onderwerp... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:54 pm

Kan je dan niet meteen 2 doen, ik ken er nog wel 1.

Enne, leentje: ga ze nog een beetje helpen!!! Evil or Very Mad Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:54 pm

Nee dawn dat mag niet, dat heet machtsmisbruik. Foei, je verdient de paddle! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:57 pm

Die zit nog in een verhuisdoos.

Dus ik doe het toch! Twisted Evil

Wie kan ik voor jou doen, tomaat?

dawn, die het vermoeden heeft dt er nu een controverse tussen leen en tomaat zal ontstaan omdat de een niet wil dat dit gelezen wordt en de ander juist wel... farao
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:01 pm

Trouwens lieve dawn, iedereen kan lezen weet je nog! Ook als je geen lid bent of niet ingelogd bent. Bespaar je dus de moeite.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:03 pm

Nou ok, als het dan toch wordt gelezen: alleen toepassen op leentje. Die vraagt er zelf om.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:05 pm

Ik heb nergens om gevraagd, lees maar terug. Ik geef gewoon eerlijk antwoord op een vraag van W. Dat is toch niet meer dan beleefd en vriendelijk Question
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:19 pm

leentje schreef:
Trouwens lieve dawn, iedereen kan lezen weet je nog! Ook als je geen lid bent of niet ingelogd bent. Bespaar je dus de moeite.

F*ck.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:31 pm

leentje schreef:
Als ervaringsdeskundige kan ik vertellen dat als je billen snel afkoelt (met ijs bijvoorbeeld) de endorfinen daarna niet meer werkzaam zijn Crying or Very sad
Maar de endorfinen werken toch niet op je billen maar op je hoofd? Ik snap het niet. Het beïnvloed toch vooral de psychische beleving?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:33 pm

tomaatje schreef:
De endorphines komen toch pas na een half uur of zo?
Weet je dat zeker, tomaatje? Waarom zou anders een "opwarming" werken? Ik dacht dat dat het opstarten van de endorfine-productie betrof...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:49 pm

Hier wat aardige info over endorfinen en andere leuke hormonen en hoe je ze aan kunt maken (ook zonder slaag)

http://kravmaga.web-log.nl/kravmaga/2008/03/endorfine-in-de.html
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/22654-je-6-liefdeshormonen-en-zo-maak-je-steeds-weer-nieuwe-aan.html
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:58 pm

Interessante links!

Maar ik krijg toch nog steeds de indruk dat het vooral psychische effecten heeft.

Dus dan is "laten wachten tot de endorfines weer uit je bloed zijn" de enige manier om het effect daarvan te omzeilen.

Maar er staat ook dat dát het juist is dat SM verslavend maakt, dus misschien dat de subjes op die manier de spanking niet willen beleven Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitimezo feb 21, 2010 3:01 pm

W schreef:
tomaatje schreef:
De endorphines komen toch pas na een half uur of zo?
Weet je dat zeker, tomaatje? Waarom zou anders een "opwarming" werken? Ik dacht dat dat het opstarten van de endorfine-productie betrof...

Nee, nu begin ik te twijfelen. Volgens mij was dat bij subspace. Maar hoe snel verdwijnen de endofines uit je lichaam. Ik vind na een flink pak slaag het op de dag zelf nog wel meevallen als ik ga zitten of op mijn rug ga liggen. Maar de volgende dag is het toch echt wel heel gevoelig. Als dat ook door endorfines komt, duurt het dus best lang voor ze zijn uitgewerkt.

Bedankt voor de links leentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Uitgesmeerde slaag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitgesmeerde slaag   Uitgesmeerde slaag I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uitgesmeerde slaag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een goed pak slaag...
» Bewegen tijdens het slaan
» Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen
» kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: