Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Terug van weggeweest!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

Terug van weggeweest! Empty
BerichtOnderwerp: Terug van weggeweest!   Terug van weggeweest! I_icon_minitimevr dec 06, 2019 12:18 am

Jaren terug maakte ik hier een profiel aan, inmiddels een flinke tijd verder heb ik flinke stappen gemaakt in mezelf te acceptatie en billenkoek een plekje te geven in mijn leven.
Allereerst, ik ben wie ik ben en schaam me daar niet meer voor. Met mijn inmiddels lange haar val ik gelukkig ook niet zo meer op als ik in een rokje door een winkelcentrum loop.
Ik ben er nooit echt volledig nog voor uit durven komen dat ik transgender (soortvan) ben, maar het doet me goed als ik gewoon mezelf ben en me gedraag/kleed net zoals andere meiden dat doen.

Toch blijf ik dromen hebben! Ik zou zooooo graag eens als majorette in een mooi turn/majorette pakje met rokje over straat lopen.
Maar ik vind het ook echt eng, en weet niet of ik dat echt zou durven.
Iemand hier enig idee/advies hoe ik mijn droom waar zou kunnen maken?

Naar mijn weten is een turnpakje natuurlijk niet echt gebruikelijke kleding in het openbaar, maar het lijkt me ook niet strafbaar (zeker met een rokje)?
Het lijkt me ook supercool om gewoon de wereld even te negeren, gender normen opzei te zetten en helemaal 100% mezelf te zijn Smile

Dus als iemand ideen heeft voor een locatie, manier, wil helpen, ideeen, etc. dan hoor ik het graag!

En naast dit alles is billenkoek ook nog steeds onderdeel van mijn leven, al zou ik het liefst vaker willen krijgen (zodat ik bovenstaande dromen tenminste durf te verwezelijken als iemand me dat zetje geeft Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug van weggeweest!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst
» Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)
» Na lange tijd weer terug hier
» Wie herkent de film die ik ooit gezien heb maar nooit terug heb kunnen vinden?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: