Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?

Ga naar beneden 
+12
Björn
quincy
Peetwie
dawn
tomaatje
leentje
peter1z
spijtebijt
Deepdiver
Roel
W
Strafhand
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimedo mei 06, 2010 11:10 pm

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?

Ik had graag de dames Halsema en Sap recht in de ogen willen kijken; nummer 1 en 2 zijn van een politieke club is wel een prestatie, maar hoofdstuk 8 van hun verkiezingsprogramma heeft toch wat mankementen; ach, misschien was het wel een ander hoofdstuk. Hoe dan ook: deze dames met zelfbewuste, intelligente en vrolijke uitstraling doen mij wat week worden; dus gun ik hen een forse portie van het ons bekende medicijn. Stine Jensen zou ook onder deze categorie kunnen vallen.
We hebben op deze website als een verwezen naar mevrouw Rita V van de afdeling voor “recht-door-zee”. Dat wordt een ander verhaal: zij komt als tonpraatster in aanmerking voor een strafspanking zonder een codewoord aan te bieden; of ben ik dan te streng?
Weet iemand andere bekende dames die in gedachten over de knie of tafel gaan?
Groet van Rein


Laatst aangepast door Rein op ma jun 21, 2010 12:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimedo mei 06, 2010 11:23 pm

In de politiek niet. Maar Heleen van Royen-Kroon heb ik soms wel eens een fantasie over gehad. Ze lijkt me een beetje plat type, maar ze heeft mooie billen.

En Sanne Wallis de Vries heb ik ook wel eens over gefantaseerd. Die is trouwens totaal niet plat, die lijkt me razend intelligent.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Roel
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimedi mei 11, 2010 11:17 pm

Hierover heb ik altijd al gefantaseerd. Een van mijn favorieten was altijd Lieke van Lexmond. Op 1 van haar playboyfoto's staat ze ook in de hoek met haar mooie stevig blote billen en kijkt ze ondeugend om, terwijl ze haar jurk boven haar blote billen optilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimedi mei 11, 2010 11:49 pm

Roel schreef:
Op 1 van haar playboyfoto's staat ze ook in de hoek met haar mooie stevig blote billen en kijkt ze ondeugend om, terwijl ze haar jurk boven haar blote billen optilt.
Bedoel je deze?

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Lieke1

Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimewo mei 12, 2010 4:21 pm

W en Roel,

Ja, erg goede keuze, Lieke van Lexmond, helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimewo mei 12, 2010 8:19 pm

He W ik zie alleen maar een x ipv een foto weetniet
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimewo mei 12, 2010 9:36 pm

Snap ik niet, spijtebijt, sorry. Zie je hem wel als je naar de pagina waar het plaatje vandaan komt gaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
peter1z
Beginner
Beginner
peter1z


Aantal berichten : 41

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimewo mei 12, 2010 10:15 pm

spijtebijt schreef:
He W ik zie alleen maar een x ipv een foto weetniet

Had ik aanvankelijk ook.
Een rechtsklik op het rode kruis en kiezen voor 'afbeelding weergeven' en ik kreeg em wel te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://huiselijkediscipline.com
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimewo mei 12, 2010 10:26 pm

Ik zie hem nu wel hoor Smile

Mooi plaatje
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 6:25 am

Wat dachten jullie van Salma Hayek, een zeer fraaie dame met zeer fraaie billen?

(had hier een plaatje van haar willen uploaden, maar weet niet precies hoe dat moet. W help?)
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 10:02 am

Deepdiver schreef:
(had hier een plaatje van haar willen uploaden, maar weet niet precies hoe dat moet. W help?)
Zoiets?

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Salmahayek_03
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 2:34 pm

ja hoe doe je dat eigenlijk, plaatjes oploaden ???
Kan er niet een topic komen waar dit soort dingen in jip en janneke taal wordt uitgelegd. Zonder aan te nemen dat we bepaalde termen echt wel snappen. No
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 3:34 pm

Kijk voor plaatjes uploaden: http://klaproos.heavenforum.org/helpdesk-f27/plaatjes-plaatsen-t183.htm

volgens mij staat het er erg duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 3:52 pm

@ W:

zeker zoiets.... dank voor je zoekwerk, gewaardeerd! Mooie handdoek!

@ Leentje

Stond er inderdaad al, maar snapte dat niet helemaal en dat ligt aan mij. Zal dat toch nog eens proberen, misschien onder Helpdesk (dan komt er geen gek plaatje in een andere, verkeerde rubriek) als een testje....voor oerdombo's zoals ik , mag dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 4:25 pm

Deepdiver, voor mij mag je oefenen wat je wilt. Je kunt je mislukte berichten met de verwijderknop ook verwijderen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 9:13 pm

Wie gaat er met een rietje achter hem staan? weet zeker dat het dan beter en sneller gaat. Wink

Beroemdheden

Paris Hilton omdat ze zo verwend is.

Eigenlijk zouden heel veel beroemdheden er wel baat bij hebben, zeker degenen die divagedrag vertonen. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 9:30 pm

tomaatje schreef:
Eigenlijk zouden heel veel beroemdheden er wel baat bij hebben, zeker degenen die divagedrag vertonen. Cool
Ah, Lindsay Lohan natuurlijk!

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Lindsay_Lohan_Ass_photography
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 9:42 pm

En Deepdiver, is het al gelukt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 9:52 pm

Working on it... Leentje...Ik ben niet zo goed als W...die kan alles en dan wil dat Tomaatje ook nog met een rietje achter mij staan.....(sweet revenge, Tomaat?).... daar krijg ik faalangst van.

Ik heb een andere die het ook wel erg , heel erg, heel erg hard verdient..:

Juffrouw Britney Spears!

(ik draag ze aan, W zoekt ze op....teamwork onder Doms, hebben wij ook wat...)

Maar een keer gaat het mij lukken..(met wat aansporing van Tomaatje..)
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 9:59 pm

Eh, is het nu de bedoeling dat ik hier een fotootje van juffrouw Spears haar achterwerk neerzet, of wil je het zelf doen? drunken

Ach wat, ik doe er gewoon eentje, er zijn er zoveel van d'r dat je er dan maar nog één moet neerzetten om te oefenen:

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? 1165083526_britneyspearscrotch06
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo mei 16, 2010 10:12 pm

He man, your quick.... ! Heb jij een bel in je keuken hangen, die afgaat zodra er een nieuw bericht binnenkomt...? Ik dacht dat ik verslaafd was aan dit forum..wij gaan samen in therapie W!... bij een leuke psychologe...met een brilletje....dat mag zij ophouden...

Maar is dit inderdaad Britney....? Dan ligt/staat zij alvast in de goede houding...

maar ik ga ook op zoek naar meer van haar....studieobjectje.... juffrouw B.Spears... "spankable positions"

Maar dank! Dd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roel
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Jlo   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimeza jun 19, 2010 2:20 pm

En wat te denken van Jennifer Lopez. Die verdient pas een goed stevig pak op haar dikke blote billen
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimezo jun 20, 2010 12:09 am

W schreef:
tomaatje schreef:
Eigenlijk zouden heel veel beroemdheden er wel baat bij hebben, zeker degenen die divagedrag vertonen. Cool
Ah, Lindsay Lohan natuurlijk!

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Lindsay_Lohan_Ass_photography

Maar... die hééft nauwelijks billen! Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimema jun 21, 2010 1:25 pm

Roel schreef:
En wat te denken van Jennifer Lopez.
Ik vind JLo zó ontzettend irritant overkomen dat ik zelfs voor een pak voor de billen niet iets met haar te maken zou willen hebben. Maar goed, smaken verschillen... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitimema jun 21, 2010 10:50 pm

Tja, dat heb ik met een type als Paris Hilton.
Trouwens, ik vind haar ook veel te mager, net als die Lindsay Lohan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke beroemdheden zijn in onze fantasie een spanko?
» Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?
» Met welke soorten spanking houden jullie je bezig
» Mag een spanking ook lekker zijn?
» Wat voor spanking doet het voor jou?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: