Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?

Ga naar beneden 
+12
Björn
quincy
Peetwie
dawn
tomaatje
leentje
peter1z
spijtebijt
Deepdiver
Roel
W
Strafhand
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 23, 2010 10:51 am

Ieder zijn meug. Gelukkig zijn er voor elke smaak spankee liefhebbende spankers te vinden. En omgekeerd.

Ik ben wel geen Dominant, maar heb soms toch wel een mening over welke dames in aanmerking zouden komen voor een tripje over de knie. Wat denken jullie van Eva Jinek? Die ziet er bepaald stout uit.

Er zijn ook wel dames die ik het gun juist als ze het niet leuk vinden. Maar ik kan er op dit moment even geen bedenken. tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jun 25, 2010 12:06 am

Ja, Eva Jinek is best een stouterdje, denk ik.
Ik heb weleens gehoord dat Bram ook een spanko is.
Maar ja, er wordt wat afgeluld in dit landje....
Terug naar boven Ga naar beneden
quincy
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 04, 2010 4:15 pm

dames van oh oh cherso? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 06, 2010 3:03 am

Die? Ik heb liever een spankee waar ik ook een normaal gesprek mee kan voeren zeg! Ik zou eigenlijk niet weten welke celeb ik graag een spanking zou geven :O. Nouja, d'r zijn natuurlijk altijd de bekende dames met een lekkere kont, maar dat maakt iemand nog geen geschikte spankee haha. Het is wel een plus, dat dan weer wel Razz.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 06, 2010 5:49 pm

Rohan dreigde gisteren een foto van mijn aangeslagen billen op internet te zetten. Ik heb nu drie dagen achtereenvolgend ontvangen en de derde was zelfs vanuit een boze bui. Het was inderdaad een mooie foto, en mijn billen zagen er op goed uit. Daar lag het niet aan. Wink

Geloof me ... ik hoef niet zo nodig een beroemdheid te worden. Afgezien, dat ik heus wel weet, dat anderen mij aan mijn billen niet zouden herkennen. Misschien beter gezegd ... ik ga er van uit, dat ik niet herkenbaar ben aan mijn billen ... zo dan ....

Ik heb Rohan eveneens een dreigement terug gedaan. Sub of niet, het gaat nog steeds over onze billen hoor mannen!

OK ... ik zal eerlijk zeggen ... het dreigement deed mijn hartslag vertienvoudigen in frequentie. En wat me ook opvalt dat er hier Dom's zijn(niet W ...), die alleen dan met name berichten als een een mooi plaatje te zien valt. Ik noem geen namen, ... ehh ... begint met Pe- en eindig met ter ... ehh ... nou enne ook ... laat maar Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 06, 2010 8:12 pm

Hè get, je billen op internet. Dat lijkt me nu helemaal niks.

Ooit was er op de chat een vent die zijn vrouw zonder dat ze het wist op internet zette, met alles wat hij met haar deed. Dat lijkt me afschuwelijk.

Desalniettemin zie ik de vituele publicatie van jouw billen, sarah, natuurlijk met spanning tegemoet. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 06, 2010 10:20 pm

Embarassed O jee ... lieve mensen ... ik heb toch verteld dat ik een dreigement terug deed ...
enne ... trouwens ... bovendien ... Embarassed What a Face drunken ... laat maar Embarassed

even iets anders ... Rein heeft wel bericht, Bjorn en peetwie ook ... maar Peter niet, en wie Victor is ???Die staat hier niet eens tussen ...
En of een plaatje van mijn billen daar verandering in zal brengen ... misschien Peter???

o ja ... ik weet al weer wat ik wilde zeggen ... Rohan heeft de foto's, dus daar kan ik niet bij ... en ik heb ook een dreigement gedaan ... enne ook nog .... volgens mij heeft Rohan ze echt wel gewist ... Hij kent me wel ... en mijn dreigementen ook ... sub of niet ...

En of ik nu nog een keer voor een virtuele publicatie ga .... Ik heb het echt spaans benauwd gehad ... Ik blijf maar even braaf, hoewel ik heus wel weet dat ik dat nog geen dag vol houd, zelfs geen uren ...

Rohan is nu wel ziek(arm zieltje) ... dus de kust is wel veilig ... Very Happy dat ook ...
En ook nog ... Rohan maakt wel vaker foto's als hij mij over de kling jaagd ...

Wel een kreukelberichtje zo ... sorry hoor ... dit soort dingen helpt niet met helder schrijven ... pale
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 06, 2010 10:53 pm

Maar wat was dan toch je tegendreigement, sarah? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 07, 2010 2:02 am

nou gewoon ... dat het wel mijn billen zijn ... en dus ook mijn wil ...
heel leuk ende aardig ... maar als ik niet meer wil ... volgens mij, stopt het dan toch wel ...

HD is een afspraak tussen volwassen mensen, maar wil niet zeggen, dat ik in de 'uitverkoop' kan.
Nou loopt het ook niet meteen zo'n vaart hoor, maar ergens ligt daar bij mij wel een grens.
Je mag me nog eerder slaan, dan je van mij een foto mag maken. En ergens is dat best wel in zijn algemeenheid voor mij. Dus ook als ik geheel gekleed zou zijn. Ik wil niet, dat er een foto van mij gemaakt wordt, zomaar.
Ik ben ook hier niet helemaal uit. Waar en hoe bij mij de grenzen met fotograferen en publiceren ligt.

Hebben anderen daar gedachtes over?

Ik geef eerlijk toe, dat ook bij mij de gevoelens uit mijn dak spatten, bij dat dreigement ... Dus dat effect heeft Rohan zeker wel bereikt. En ergens ging het daar wel om, weet ik bijna wel zeker ...
Terug naar boven Ga naar beneden
whiteangel
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
whiteangel


Aantal berichten : 170

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 17, 2011 4:53 pm

Patty Brad kan er ook wel eentje gebruiken trouwens!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 11, 2011 8:30 pm

Totaal mijn generatie natuurlijk, maar Emma Watson, ook omdat ik dat gewoon een mooi(e) meisje, vrouw vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 30, 2015 9:05 am

yvon jaspers zou ik graag over mijn knie leggen, dat vind ik op de een of andere manier een leuke vrouw, met iets brutaals in zich.
En Ellemieke vermolen, mooie dame en ik zag haar billen eens in een strakke spijkerbroek, prachtig!!
Volle ronde kont, heel goed in een strakke jeans, en lekker veel bil om op te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?   Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke beroemdheden zijn in onze fantasie een spanko?
» Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?
» Met welke soorten spanking houden jullie je bezig
» Mag een spanking ook lekker zijn?
» Wat voor spanking doet het voor jou?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: