Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoi allemaal!

Ga naar beneden 
+3
Björn
carlijn
fabi
7 plaatsers
AuteurBericht
fabi
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Hoi allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Hoi allemaal!   Hoi allemaal! I_icon_minitimeza sep 07, 2013 10:42 pm

Hoi allemaal,

Ik wil mij hier kort even voorstellen. Ik ben fabi en lees dit forum nu al een tijdje (sommige periodes meer dan andere). Ik wil dan gelijk ook even een complimentje maken, het doel om een forum in meer huiselijke sfeer te maken is heel goed gelukt! Dat is voor mij dan ook uiteindelijk de rede dat ik mij heb geregistreerd Very Happy 

Even kort iets over mijzelf: Ik ben 26, ben al lange tijd geïnteresseerd in spanking en discipline. Twee jaar geleden heb ik voor het eerst de stap durven zetten en heb afgesproken met een Engelse dominant in het westen van het land. Ik was zooo verschrikkelijk zenuwachtig, maar gelukkig was hij heel lief voor me en na het eerste pakslaag wist ik 100% zeker dat dit bij mij hoorde. Helaas heeft het contact met deze dominant niet lang geduurd, ik wilde net iets anders dan hij en hebben we samen besloten om niet verder te gaan. Gelukkig heb ik nu zo'n ander half jaar een dom/meester/daddy (wat je het maar wilt noemen) en ik leer veel van hem en voel me veilig bij hem. Toch blijft het iets wat ik in een "geheim" leven doe en kan het verder met niemand anders delen.

Zo langzamerhand heb ik het internet wel 100 keer afgestruind en ben een aantal goede fora tegengekomen mijn meest favorieten zijn (uiteraard) deze, smverhalen en morethanithurtsme (jammer genoeg bestaat die niet meer, iemand suggesties voor een vergelijkbare site?). Ik ben nou eenmal een kieskeurig consument (of gewoon voorzichtig waar ik mijn ervaringen wil delen).

Ik hoop hier een goede bijdrage te kunnen "leveren".

Groetjes fabi
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Hoi allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi allemaal!   Hoi allemaal! I_icon_minitimeza sep 07, 2013 11:44 pm

Hee fabi!

Welkom op klaproos Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hoi allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi allemaal!   Hoi allemaal! I_icon_minitimezo sep 08, 2013 12:25 am

Welkom hier! Dat je maar veel interessante reacties mag plaatsen!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Hoi allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi allemaal!   Hoi allemaal! I_icon_minitimezo sep 08, 2013 12:14 pm

Welkom op Klaproos!
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Hoi allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi allemaal!   Hoi allemaal! I_icon_minitimezo sep 08, 2013 10:24 pm

Hoi fabi welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hoi allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi allemaal!   Hoi allemaal! I_icon_minitimedi sep 10, 2013 9:52 pm

Welkom fabi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Hoi allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi allemaal!   Hoi allemaal! I_icon_minitimewo sep 11, 2013 8:55 am

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoi allemaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi allemaal!   Hoi allemaal! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoi allemaal!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoi allemaal!
» Dag allemaal
» Hoi allemaal, ik ben Gert Top
» Hoii allemaal
» Hallo allemaal!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: