Hoi allemaal,
Ik wil mij hier kort even voorstellen. Ik ben fabi en lees dit forum nu al een tijdje (sommige periodes meer dan andere). Ik wil dan gelijk ook even een complimentje maken, het doel om een forum in meer huiselijke sfeer te maken is heel goed gelukt! Dat is voor mij dan ook uiteindelijk de rede dat ik mij heb geregistreerd
Even kort iets over mijzelf: Ik ben 26, ben al lange tijd geïnteresseerd in spanking en discipline. Twee jaar geleden heb ik voor het eerst de stap durven zetten en heb afgesproken met een Engelse dominant in het westen van het land. Ik was zooo verschrikkelijk zenuwachtig, maar gelukkig was hij heel lief voor me en na het eerste pakslaag wist ik 100% zeker dat dit bij mij hoorde. Helaas heeft het contact met deze dominant niet lang geduurd, ik wilde net iets anders dan hij en hebben we samen besloten om niet verder te gaan. Gelukkig heb ik nu zo'n ander half jaar een dom/meester/daddy (wat je het maar wilt noemen) en ik leer veel van hem en voel me veilig bij hem. Toch blijft het iets wat ik in een "geheim" leven doe en kan het verder met niemand anders delen.
Zo langzamerhand heb ik het internet wel 100 keer afgestruind en ben een aantal goede fora tegengekomen mijn meest favorieten zijn (uiteraard) deze, smverhalen en morethanithurtsme (jammer genoeg bestaat die niet meer, iemand suggesties voor een vergelijkbare site?). Ik ben nou eenmal een kieskeurig consument (of gewoon voorzichtig waar ik mijn ervaringen wil delen).
Ik hoop hier een goede bijdrage te kunnen "leveren".
Groetjes fabi