Mijn naam is Peter. Ik ben 55 jaar en sinds kort ben ik aan de wal gaan werken nadat ik jarenlang als kapitein op diverse schepen de wereld rond gevaren heb. Als echte spanko heb ik zodoende heel veel verschillende billen van een rode gloed kunnen voorzien. Gelukkig wachten er steeds weer nieuwe (en ook oude bekende) vrouwenbillen op hun beurt......
spijtebijt Meeloper
Aantal berichten : 91
Onderwerp: Re: Dag allemaal vr mei 07, 2010 10:05 pm
Welkom Peter
Wat een mooi plaatje heb je gekozen. Het heeft wel wat voor mij
groetjes spijtebijt
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Dag allemaal za mei 08, 2010 12:47 am
Welkom Peetwie. Heb je nog wel zo'n stoer kapiteinsuniform? Niets is zo spannend als een stoere Dom in een uniform, dat prikkelt mijn fantasie enorm.
spankie Watje
Aantal berichten : 24
Onderwerp: Re: Dag allemaal za mei 08, 2010 12:47 pm
Welkom Peter
spankie
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Dag allemaal za mei 08, 2010 1:19 pm
Peetwie schreef:
nadat ik jarenlang als kapitein op diverse schepen de wereld rond gevaren
[zingt]... zijijijijijij moest kooooomen in de kaaajuiuiuit ...[/zingt]
(Oh ja, en: welkom Peter!)
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Dag allemaal za mei 08, 2010 1:35 pm
Sinds jaar en dag een favoriet en triggerend liedje hier, Dingemans!
En inderdaad: welkom, Peter! Een zeebonk hadden we hier nog niet, volgens mij, dus je bent een interessante aanvulling op ons ledenbestand! Veel plezier hier en laat vooral veel van je horen!
Groeten,
dawn
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717
Onderwerp: Re: Dag allemaal zo mei 09, 2010 12:40 pm
Hoi Peter,
Welkom, ik ben ook ernstig onder de indruk van je avatar! (En van W's zangkundten)
elisa
kitty Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 125
Onderwerp: Re: Dag allemaal zo mei 09, 2010 6:05 pm
Ha Peter, ook van mij een hartelijk welkom hier. Ben het helemaal eens met wat anderen zeggen over je avatar. Verder fanataseer ik met leentje mee *hihi* Ik kan wel merken dat ik nog niet zo lang meedraai hier, want bij het liedje van W viel het kwartje niet meteen.....
Ik wens je veel plezier hier!
Kun je een beetje wennen aan wal?
Hartelijke groet, kitty
Peetwie Overijverige Poster
Aantal berichten : 700
Onderwerp: Dank zo mei 09, 2010 8:19 pm
Dank jullie allen voor de welkomstwoorden en zelfs een liedje. Dat er "watje" onder mijn naam staat vraagt om enige uitleg want niet iedereen kan mij dat zomaar ongestraft noemen....
Onderwerp: Re: Dag allemaal zo mei 09, 2010 9:14 pm
Mag ik je niet ongestraft watje noemen? Wat jammer nou toch en ik ben nog wel de bedenker van die mooie titel
Maar 1 troost, als je maar genoeg post dan ben je snel van die mooie eretitel af.
Onderwerp: Watje zo mei 09, 2010 10:23 pm
Aha Leentje, dus jij bent de bedenkster. Pas maar op dat je dan niet een watjekouw (meervoud: watjekouwen?) van mij krijgt... . Maar je hebt gelijk, ik moet zorgen dat ik snel van deze mooie "eretitel" af kom en genoeg ga posten. Wordt ik dan eerst een "beginner"? (ik wordt hier wel op de proef gesteld, hoor
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Dag allemaal zo mei 09, 2010 11:36 pm
Hoi Peetwie,
Welkom hier en veel leesplezier!
Groetjes
isis
Onderwerp: Dank ma mei 10, 2010 12:11 am
Dank je wel, Isis. Dat gaat vast wel lukken.
Groet, Peter
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Re: Dag allemaal di mei 11, 2010 12:04 am
Peetwie schreef:
Mijn naam is Peter. Ik ben 55 jaar en sinds kort ben ik aan de wal gaan werken nadat ik jarenlang als kapitein op diverse schepen de wereld rond gevaren heb. Als echte spanko heb ik zodoende heel veel verschillende billen van een rode gloed kunnen voorzien.
Welkom!
Ik ben overigens van dezelfde leeftijd, maar wat varen betreft niet verder gekomen dan de Loosdrechtse Plassen in een 16M2 (16 kwadraat) huurzeilboot.
Hoe ging dat spanken als zeevarende kapitein nou praktisch in zijn werk?
In de 19e eeuw mochten er aan boord nog echt lijfstraffen worden uitgedeeld, maar toen waren er alleen nog maar mannelijke matroosjes.
In de 20e eeuw waren er uiteindelijk ook wel vrouwelijke matroosjes, maar mochten er geen lijfstraffen meer worden uitgedeeld.
Overigens nog mijn complimenten voor jouw "plaatje" cq avatar. Waar heb je het vandaan?
Onderwerp: Re: Dag allemaal di mei 11, 2010 7:57 am
Dank je wel. Op Loosdrecht heb ik ook wel gezeild. Aan boord viel er (voor mij dan) niets te spanken omdat er helaas geen vrouwen aan boord waren. Dus dat gebeurde dan ergens op de wal in de omgeving van de haven. Lukte altijs wel..... Waar die avatar precies vandaan komt weet ik niet meer, ergens van het net in ieder geval.
Onderwerp: Re: Dag allemaal di mei 11, 2010 12:22 pm
Lukte altijd wel? Hoe moet ik me dat voorstellen? Plukte je dan gewoon vrouwen van de wal en ging je die dan spanken? Ik zie het al helemaal voor me........
pinkie Meeloper
Aantal berichten : 66
Onderwerp: welkom di mei 11, 2010 1:22 pm
welkom peter!
tja, vraag me dat ook af - in ieder stadje een ander schatje - klinkt leuk, maar hoe regel je dat?
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Dag allemaal di mei 11, 2010 1:29 pm
Dit lijkt meer "in elke ville een paar andere billen"...
Maar ik ben ook benieuwd naar hoe dat dan in zijn werk gaat!
Onderwerp: Re: Dag allemaal di mei 11, 2010 9:15 pm
Nee, ik plukte ze niet zomaar van de wal. Ik moest er natuurlijk behoorlijk wat voor doen. Dus keurig gekleed de wal op en dan meestal naar een van de beste hotels en aan de bar. Daar was bijna altijd wel wat te versieren en dan had je nog het lek niet boven. Na een praatje en wat sjansen was ik dan altijd heel direct en vroeg of ze met meegingen voor een swingende avond. Dus lekker en vooral chique eten en dan "her place or mine". Als ze mee wilden naar m'n schip had ik de meeste kans en echt, heel vaak lukte me het dan ze even goed over de knie te nemen als voorspel.
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220
Onderwerp: Re: Dag allemaal di mei 11, 2010 10:14 pm
Peetwie schreef:
Aha Leentje, dus jij bent de bedenkster. Pas maar op dat je dan niet een watjekouw (meervoud: watjekouwen?) van mij krijgt... . Maar je hebt gelijk, ik moet zorgen dat ik snel van deze mooie "eretitel" af kom en genoeg ga posten. Wordt ik dan eerst een "beginner"? (ik wordt hier wel op de proef gesteld, hoor
Hoi Peetwie,
Beter laat dan nooit, maar laat ik je ook nog maar even welkom heten.... En hoeveel je moet posten om van die eretitel af te komen... Geen idee.. het is mij in ieder geval nog niet gelukt
Onderwerp: Watje forever? wo mei 12, 2010 10:23 pm
Hallo mickey,
Dank voor je welkomswoorden. Ben jij echt zo'n watje of zijn ze vergeten om je op te schalen?
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220
Onderwerp: Re: Dag allemaal do mei 13, 2010 2:14 pm
Het is misschien verstandiger om daar zelf geen uitspraken over te doen...
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: Dag allemaal do mei 13, 2010 8:29 pm
Welkom Peetwie, veel lees en schrijfplezier hier!
Onderwerp: Re: Dag allemaal ma mei 17, 2010 11:51 pm
Dank je wel, tomaatje. Wat een prachtige avatar heb jij trouwens....
peter1z Beginner
Aantal berichten : 41
Onderwerp: Re: Dag allemaal di jul 27, 2010 6:38 pm
Dutch Spank Daddy schreef:
Overigens nog mijn complimenten voor jouw "plaatje" cq avatar. Waar heb je het vandaan?