Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Dag allemaal

Ga naar beneden 
+10
Dutch Spank Daddy
isis
kitty
elisa
dawn
W
spankie
leentje
spijtebijt
Peetwie
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimevr mei 07, 2010 9:22 pm

Mijn naam is Peter. Ik ben 55 jaar en sinds kort ben ik aan de wal gaan werken nadat ik jarenlang als kapitein op diverse schepen de wereld rond gevaren heb. Als echte spanko heb ik zodoende heel veel verschillende billen van een rode gloed kunnen voorzien. Gelukkig wachten er steeds weer nieuwe (en ook oude bekende) vrouwenbillen op hun beurt......
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimevr mei 07, 2010 10:05 pm

Welkom Peter Smile

Wat een mooi plaatje heb je gekozen. Het heeft wel wat voor mij Smile


groetjes spijtebijt
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimeza mei 08, 2010 12:47 am

Welkom Peetwie. Heb je nog wel zo'n stoer kapiteinsuniform? Niets is zo spannend als een stoere Dom in een uniform, dat prikkelt mijn fantasie enorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
spankie
Watje
Watje
spankie


Aantal berichten : 24

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimeza mei 08, 2010 12:47 pm

Welkom Peter


spankie
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimeza mei 08, 2010 1:19 pm

Peetwie schreef:
nadat ik jarenlang als kapitein op diverse schepen de wereld rond gevaren
[zingt]... zijijijijijij moest kooooomen in de kaaajuiuiuit ...[/zingt]


(Oh ja, en: welkom Peter!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimeza mei 08, 2010 1:35 pm

Sinds jaar en dag een favoriet en triggerend liedje hier, Dingemans!


En inderdaad: welkom, Peter! Een zeebonk hadden we hier nog niet, volgens mij, dus je bent een interessante aanvulling op ons ledenbestand! Smile Veel plezier hier en laat vooral veel van je horen!

Groeten,

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimezo mei 09, 2010 12:40 pm

Hoi Peter,

Welkom, ik ben ook ernstig onder de indruk van je avatar!
(En van W's zangkundten)

elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimezo mei 09, 2010 6:05 pm

Ha Peter, ook van mij een hartelijk welkom hier. Ben het helemaal eens met wat anderen zeggen over je avatar. Verder fanataseer ik met leentje mee *hihi*
Ik kan wel merken dat ik nog niet zo lang meedraai hier, want bij het liedje van W viel het kwartje niet meteen..... Dag allemaal Icon_redface

Ik wens je veel plezier hier!

Kun je een beetje wennen aan wal?

Hartelijke groet,
kitty
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Dank   Dag allemaal I_icon_minitimezo mei 09, 2010 8:19 pm

Dank jullie allen voor de welkomstwoorden en zelfs een liedje. Dat er "watje" onder mijn naam staat vraagt om enige uitleg want niet iedereen kan mij dat zomaar ongestraft noemen.... confused
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimezo mei 09, 2010 9:14 pm

Mag ik je niet ongestraft watje noemen? Wat jammer nou toch en ik ben nog wel de bedenker van die mooie titel badgirl angelruns

Maar 1 troost, als je maar genoeg post dan ben je snel van die mooie eretitel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Watje   Dag allemaal I_icon_minitimezo mei 09, 2010 10:23 pm

Aha Leentje, dus jij bent de bedenkster. Pas maar op dat je dan niet een watjekouw (meervoud: watjekouwen?) van mij krijgt... Very Happy. Maar je hebt gelijk, ik moet zorgen dat ik snel van deze mooie "eretitel" af kom en genoeg ga posten.
Wordt ik dan eerst een "beginner"? (ik wordt hier wel op de proef gesteld, hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimezo mei 09, 2010 11:36 pm

Hoi Peetwie,

Welkom hier en veel leesplezier!

Groetjes

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Dank   Dag allemaal I_icon_minitimema mei 10, 2010 12:11 am

Dank je wel, Isis. Dat gaat vast wel lukken.

Groet, Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimedi mei 11, 2010 12:04 am

Peetwie schreef:
Mijn naam is Peter. Ik ben 55 jaar en sinds kort ben ik aan de wal gaan werken nadat ik jarenlang als kapitein op diverse schepen de wereld rond gevaren heb. Als echte spanko heb ik zodoende heel veel verschillende billen van een rode gloed kunnen voorzien.

Welkom!

Ik ben overigens van dezelfde leeftijd, maar wat varen betreft niet verder gekomen dan de Loosdrechtse Plassen in een 16M2 (16 kwadraat) huurzeilboot.

Hoe ging dat spanken als zeevarende kapitein nou praktisch in zijn werk?

In de 19e eeuw mochten er aan boord nog echt lijfstraffen worden uitgedeeld, maar toen waren er alleen nog maar mannelijke matroosjes.

In de 20e eeuw waren er uiteindelijk ook wel vrouwelijke matroosjes, maar mochten er geen lijfstraffen meer worden uitgedeeld. Sad Sad Sad Sad

Overigens nog mijn complimenten voor jouw "plaatje" cq avatar. Waar heb je het vandaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimedi mei 11, 2010 7:57 am

Dank je wel. Op Loosdrecht heb ik ook wel gezeild. Aan boord viel er (voor mij dan) niets te spanken omdat er helaas geen vrouwen aan boord waren. Dus dat gebeurde dan ergens op de wal in de omgeving van de haven. Lukte altijs wel.....
Waar die avatar precies vandaan komt weet ik niet meer, ergens van het net in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimedi mei 11, 2010 12:22 pm

Lukte altijd wel? Hoe moet ik me dat voorstellen? Plukte je dan gewoon vrouwen van de wal en ging je die dan spanken?
Ik zie het al helemaal voor me........
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: welkom   Dag allemaal I_icon_minitimedi mei 11, 2010 1:22 pm

welkom peter!

tja, vraag me dat ook af - in ieder stadje een ander schatje - klinkt leuk, maar hoe regel je dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimedi mei 11, 2010 1:29 pm

Dit lijkt meer "in elke ville een paar andere billen"... Cool

Maar ik ben ook benieuwd naar hoe dat dan in zijn werk gaat! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimedi mei 11, 2010 9:15 pm

Nee, ik plukte ze niet zomaar van de wal. Ik moest er natuurlijk behoorlijk wat voor doen. Dus keurig gekleed de wal op en dan meestal naar een van de beste hotels en aan de bar. Daar was bijna altijd wel wat te versieren en dan had je nog het lek niet boven. Na een praatje en wat sjansen was ik dan altijd heel direct en vroeg of ze met meegingen voor een swingende avond. Dus lekker en vooral chique eten en dan "her place or mine". Als ze mee wilden naar m'n schip had ik de meeste kans en echt, heel vaak lukte me het dan ze even goed over de knie te nemen als voorspel.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimedi mei 11, 2010 10:14 pm

Peetwie schreef:
Aha Leentje, dus jij bent de bedenkster. Pas maar op dat je dan niet een watjekouw (meervoud: watjekouwen?) van mij krijgt... Very Happy. Maar je hebt gelijk, ik moet zorgen dat ik snel van deze mooie "eretitel" af kom en genoeg ga posten.
Wordt ik dan eerst een "beginner"? (ik wordt hier wel op de proef gesteld, hoor Wink

Hoi Peetwie,

Beter laat dan nooit, maar laat ik je ook nog maar even welkom heten.... En hoeveel je moet posten om van die eretitel af te komen... Geen idee.. het is mij in ieder geval nog niet gelukt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Watje forever?   Dag allemaal I_icon_minitimewo mei 12, 2010 10:23 pm

Hallo mickey,

Dank voor je welkomswoorden. Ben jij echt zo'n watje of zijn ze vergeten om je op te schalen?
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimedo mei 13, 2010 2:14 pm

Het is misschien verstandiger om daar zelf geen uitspraken over te doen... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimedo mei 13, 2010 8:29 pm

Welkom Peetwie, veel lees en schrijfplezier hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimema mei 17, 2010 11:51 pm

Dank je wel, tomaatje.
Wat een prachtige avatar heb jij trouwens.... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
peter1z
Beginner
Beginner
peter1z


Aantal berichten : 41

Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitimedi jul 27, 2010 6:38 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Overigens nog mijn complimenten voor jouw "plaatje" cq avatar. Waar heb je het vandaan?
Kwam de avater vanmiddag op deze site tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://huiselijkediscipline.com
Gesponsorde inhoud





Dag allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag allemaal   Dag allemaal I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dag allemaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoi allemaal!
» Hoi allemaal!
» Hoi allemaal, ik ben Gert Top
» Hallo allemaal
» Hoii allemaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: