Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Hoii allemaal

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg

Aantal berichten : 89

Hoii allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Hoii allemaal   Hoii allemaal I_icon_minitimema jun 03, 2013 12:14 am

Hoiii allemaal,
Ik ben dus Jim, 21 jaar oud inmiddels en ik studeer. Smile Een aantal van jullie kennen mij al een beetje, omdat ik een hele tijd geleden al is af en toe wat postte en aanwezig was. Het probleem was alleen dat dit niet heel erg actief was. Ik was weliswaar elk dag wel met spanking bezig, maar met mijn levenspatroon toen kwam het niet echt tot uiting. Ik had heel lang een vriendin en met haar is spanking nooit echt uit de verf gekomen. Het is nu al een tijdje uit en ik, nog steeds veel met spanking bezig, vind het tijd om er is een andere draai aan te geven. Very Happy Ik heb dan ook meteen hier weer ingelogd en zie dat er nog heel veel leuke mensen bij zijn gekomen! Ik ga vanaf dit moment me echt helemaal in het diepe gooien en op zoek naar mensen om over spanking te praten, maar ook echt op zoek naar een echte spankingervaring. Dus en ik ga deze ook nog wel onder contact plaatsen:

Ik ben Jim. 21 jaar oud en student. Ik ben al vanaf jongs af aan met spanking bezig. In oude tv series van vroeger gaf spanking me achteraf altijd al een prikkeling en naarmate ik ouder werd is dit alleen maar meer en meer geworden. Ik ben de laatste jaren nog veel met spanking bezig en lees er veel over. Ik heb tot nu toe niet heel veel met al deze prikkelingen gedaan, wel een klein beetje maar niet heel veel, omdat ik nog niet zolang geleden nog een vriendin had waarbij dit allemaal niet helemaal mee uit de verf is gekomen. Maar het is nu klaar, het roer gaat om! Dus: