Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Hoii allemaal

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg

Aantal berichten : 89

Hoii allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Hoii allemaal   Hoii allemaal I_icon_minitimema jun 03, 2013 12:14 am

Hoiii allemaal,
Ik ben dus Jim, 21 jaar oud inmiddels en ik studeer. Smile Een aantal van jullie kennen mij al een beetje, omdat ik een hele tijd geleden al is af en toe wat postte en aanwezig was. Het probleem was alleen dat dit niet heel erg actief was. Ik was weliswaar elk dag wel met spanking bezig, maar met mijn levenspatroon toen kwam het niet echt tot uiting. Ik had heel lang een vriendin en met haar is spanking nooit echt uit de verf gekomen. Het is nu al een tijdje uit en ik, nog steeds veel met spanking bezig, vind het tijd om er is een andere draai aan te geven. Very Happy Ik heb dan ook meteen hier weer ingelogd en zie dat er nog heel veel leuke mensen bij zijn gekomen! Ik ga vanaf dit moment me echt helemaal in het diepe gooien en op zoek naar mensen om over spanking te praten, maar ook echt op zoek naar een echte spankingervaring. Dus en ik ga deze ook nog wel onder contact plaatsen:

Ik ben Jim. 21 jaar oud en student. Ik ben al vanaf jongs af aan met spanking bezig. In oude tv series van vroeger gaf spanking me achteraf altijd al een prikkeling en naarmate ik ouder werd is dit alleen maar meer en meer geworden. Ik ben de laatste jaren nog veel met spanking bezig en lees er veel over. Ik heb tot nu toe niet heel veel met al deze prikkelingen gedaan, wel een klein beetje maar niet heel veel, omdat ik nog niet zolang geleden nog een vriendin had waarbij dit allemaal niet helemaal mee uit de verf is gekomen. Maar het is nu klaar, het roer gaat om! Dus:

Ik ben op zoek naar een spankee uit mijn leeftijdscategorie ongeveer 18-23 jaar om na misschien als het klinkt na wat gezelligheid en contact via email of MSN een keertje af te spreken. Ik ben een hele rustige, vriendelijke jongen als ik het zo over mezelf mag zeggen en zal je absoluut met respect behandelen. Ik doe geen dingen die je niet wilt, behalve natuurlijk zoals afgesproken als je tegenstribbelt je over mijn knie trekken voor een flink pak slaag. Ik ben 1.93 lang en heb een slank-normaal postuur. Ik kan je helpen net dat extra steuntje en discipline te geven bij bijvoorbeeld je studie of in je leven in het algemeen. Of als je het gewoon graag wilt, want dat is het belangrijkste. Kan jij je als sub hierin vinden dan kan je me mailen op jim_vd_berg@live.nl en ik zal zo snel mogelijk reageren. Ik hoop op leuk contact Smile , want ik denk dat vertrouwen wederzijds de grootste factor moet zijn. Ik sluit dan ook geen goede vriendschappen uit en zou dit ook erg leuk vinden als deze zouden ontstaan.

Groetjes Jim

ps. Ook gewoon MSN of mailcontact vind ik gezellig hoor, dus mail maar raak Smile Maar het liefst wel een beetje met mensen rond mijn leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined

Aantal berichten : 51

Hoii allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoii allemaal   Hoii allemaal I_icon_minitimema jun 03, 2013 7:41 am

Hi Jim,

Welkom op klaproos!
Ik hoop dat je vind wat je zoekt en dat je leuke mede spanko's ontmoet. Veel lees- en schrijfplezier!

Wel nog een kleine tip: Wees voorzichtig met je persoonsgegevens op internet, want je bent zo gegoogled! Ik zou dan ook een alternatief e-mailadres aanmaken als ik jou was.
dalili
Watje
Watje

Aantal berichten : 23

Hoii allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoii allemaal   Hoii allemaal I_icon_minitimedi jun 04, 2013 12:44 am

Welkom terug dan!
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 433

Hoii allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoii allemaal   Hoii allemaal I_icon_minitimedi jun 04, 2013 5:43 pm

Yo,

Welkom!
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg

Aantal berichten : 89

Hoii allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoii allemaal   Hoii allemaal I_icon_minitimewo jun 05, 2013 12:37 am

lovinglydisciplined schreef:

Wel nog een kleine tip: Wees voorzichtig met je persoonsgegevens op internet, want je bent zo gegoogled! Ik zou dan ook een alternatief e-mailadres aanmaken als ik jou was.

Dankjewel allemaal! Dit is een alternatief emailadres, maar dankjewel voor de bezorgdheid Smile
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn

Aantal berichten : 362

Hoii allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoii allemaal   Hoii allemaal I_icon_minitimewo jun 05, 2013 9:52 pm

Heee Jim!

Welkom terug Very Happy
Gesponsorde inhoud

Hoii allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoii allemaal   Hoii allemaal I_icon_minitime

Hoii allemaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-